Problemy z teksturami (G2) 1855 0

O temacie

Autor Hestes768

Zaczęty 27.12.2012 roku

Wyświetleń 1855

Odpowiedzi 0

Hestes768

Hestes768

Użytkownicy
posty39
Propsy3
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy

Hestes768

Problemy z teksturami (G2)
2012-12-27, 14:14(Ostatnia zmiana: 2012-12-27, 18:04)
Witam! Jestem po raz kolejny na tym forum :D  Niestety zamiast nieść pomoc na tym forum, to tylko przynoszę kolejne problemy pytania itp. :D  Ale przejdźmy do rzeczy. Od ponad połowy roku, (kiedy to tak ucichłem) siedziałem i tworzyłem coś w gothicu. Aż tu nagle, ni stąd ni zowąd przyszedł błąd :D  Wracając, otwieram w spacerze swój świat (jeszcze w 3ds) jako mesh. Kiedy próbuję go przetestować, to wszystko działa, (no może muszę pobawić się trochę ze skalowaniem, bo na razie troszkę przy duży ten świat) aż postanawiam, zobaczyć go po części w teksturach. No to robię wszystko zgodnie z poradnikami i zamiast oryginalnej tekstury, czyli np. szarych cegieł, widzę tylko wielką szarą plamę, ew. gdzieniegdzie są zarysy tych cegieł. Czasami widzę też zwykłą plamę koloru, taką jak w paincie :D  
 Moje pytanie brzmi, czy jest to wina spacera, ustawień, mojego świata(mesha), czy jeszcze czegoś innego? Mój problem może się okazać dla niektórych banalny, ale już z kilka dni się męczę :D . W każdym razie z góry dzięki za pomoc.



EDIT.

Proszę o usunięcie tego tematu :D  Sam doszedłem w czym popełniłem błąd!
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry