Unity 4 będzie miął następujące featury:
-Mecanim - w podstawowej licencji będą jego esencjalne elementy, bardziej złożone w pro.
-Obsługa DirectX 11
-Eksport na Linuksa - na razie oficjalnie wspierany jest tylko ubuntu
-Eksport na Flasha
-Shuriken - dodano obsługę sił zewnętrznych, zniekształcania normali i automatyczny culling.
-Tekstury 3D.
-Nawigacja- obsługa dynamicznych przeszkód i priorytetów omijania.
-Optymalizacja UnityGUI.
-Dynamiczne czcionki na wszystkich platformach.
-Zdalne debugowanie Web Playera.
-Nowy wystrój okna Project.
-Ulepszone lightmapy z normalami.
-Unowocześniona praca z komponentami.
-Ulepszony Inspektor do współpracy z własnymi klasami.
-Ulepszony import Cubemap.
-Ulepszenia w danych geometrycznych.
-Meshe mogą być skonstruowane z nie-trójkątnej geometrii.
-Bezpośredni podgląd z Asset Store w oknie Project.
-Dynamiczne cienie na platformach mobilnych.
-Ulepszony Profiler dla platform mobilnych.
autor : Mirgar źródło : http://unity3d.cba.pl/Szczególnie zaciekawiło mnie nowe GUI :
http://blogs.unity3d.com/2012/06/29/the-new-gui/Ku**** sry się zapędziłem i w złym mijescu dałem.... Jak można to nich Administracja przeniesie do Silniki Graficzne