A więc Zbrush... 2003 2

O temacie

Autor damian86

Zaczęty 12.08.2012 roku

Wyświetleń 2003

Odpowiedzi 2

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy

Damian94

A więc Zbrush...
2012-08-12, 18:58(Ostatnia zmiana: 2012-08-12, 18:59)
Po lekkim ochrzanie od wowoza ( :lol:  ) zacząłem się bawić Zbrushem i jego normalmapami. Co lepsze normal mapa pojawiła się za pierwszym razem na renderze :D  tylko że jest nie proporcjonalna co do modelu, zresztą sami popatrzcie: to jest widok w Zbrushu już po sculpcie
i po wypaleniu normalki: a to widok w Maxie ( render ):

normalka na renderze jest za mała. Oczywiście model jest zmapowany, wurenderowałem UV Map na 1024*1024(nie wiem czy trzeba było), a w Zbrushu ustawiłem tak: więc pytanie do Was mości panowie, co nie tak zrobiłem że mi Normalke ucięło?
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
może spróbujesz zrobić tak ze najpierw to sculpt potem z pomocą decimation mastera (plugin) dostaniesz mniejsza  ilość poly - taka by max nie crashowal i zrobisz lowpoly no ostatecznie xnormalem uzyskasz dobrej normalmapy
 


Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Niet Mark. Problem rozwiązany: należy wyłączyć SmoothUV w menu Normal Map ( zakładka wypalania Normal Map ) a później odwrócić o 180 stopni w jakimś programie graficznym normalkę bo zazwyczaj są flipnięte :D  Temat w takim razie do zamknięcia.
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry