Spacer i kompilowanie 3ds do zen oraz spawn potworów 3541 5

O temacie

Autor Maciejka

Zaczęty 16.08.2012 roku

Wyświetleń 3541

Odpowiedzi 5

Maciejka

Maciejka

Użytkownicy
posty45
Propsy1
  • Użytkownicy
Drodzy userzy mam pewien problem, otóż robię duży świat. Konkretnie to w gothic 2 NK robię kolonię z g1 i wszystkie pliki 3ds z meshes/level od gothic 1 przerabiam (tylko te z kolonią) blenderem i eksportuje keraxem (importuje też). Voby mam zapisane unkompiled zen w innym pliku. Chcę te pojedyńcze pliki 3ds zapisać do zen i użyć macros. Wszystko jest dobrze ale gdy biorę się za plik zawierający pół pliku surface (w blenderze pociąłem) oraz oteksturowany wcześniej Helmowy Jar (nie wiem za bardzo do kogo należy na The Modders jest autorem wietrzyk a ten mój Helomwy Jar mam od Huntika z tąd) po kompilacji Outdoor pohylek i wykrywaj wycieki z NIE zaznaczoną opcją teksturowania i kompilacja światła mam taki efekt ze widać Helmowy Jar, rzekę, las, a reszty nie widać ale  gdy wjadę kamerą tam gdzie powinien być to robi się tam tak jakby Indoor. Proszę o pomoc i z góry dziękuję. PS: Jeśli to się przyda to mogę użyć 3d max 9 ale nie za bardzo się na nim znam.

Mój drógi problem a właściwie pytanie jest takie. Jak w spacerze do g2 nk zrobic aby za pomocą zcMob Switch w moim przypadku przełącznika zrobić aby w danym spawnpoincie albo czymś takim pojawia się dana ilość potworów albo npc'ów podejrzewam, że nie obejdzie się bes skryptu. Z góry THX.

PS: Jeszcze jedno co do tego pierwszego to podczas kompilacji do zen wyskakuje błąd w zSpy oraz  w spacerze (wkleje z zSpy) a po kliknięciu OK wywala z Accees Violation [F] 00:19 Fatal:-1 D:       zBSP(zCBspTree::CreateBspSectors): Illegal Sector Portals: EG1 .... <zBsp.cpp,#5859>
 

HerrKlebstoff

HerrKlebstoff

Użytkownicy
posty165
Propsy48
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Co do drugiego pytania - w scripts/content/story/event  napisz skrypt z tymi wld_InsertNPC i ustaw nazwę pliku ze skryptem w condition func w przycisku.
 

Maciejka

Maciejka

Użytkownicy
posty45
Propsy1
  • Użytkownicy
OK dzięki z tym drugim to już czaje już nawet działa ale jak zrobić aby było np 5 a nie 1.
 

HerrKlebstoff

HerrKlebstoff

Użytkownicy
posty165
Propsy48
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wstaw po prostu kilka linijek z "Wld_InsertNpc" :mellow:
 

Maciejka

Maciejka

Użytkownicy
posty45
Propsy1
  • Użytkownicy
Aha no tak :lol2:  dzięki wiesz coś ktoś może o tym problemie ze spacerem??
 

Maciejka

Maciejka

Użytkownicy
posty45
Propsy1
  • Użytkownicy
Ok już po problemie chodziło o to że jak w blenderze połączałem różne elementy to jeden z nich był źle zrobiony  i spacer go nie obsługiwał. Usunąłem go i po problemie. Temat do zamknięcia.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry