Dialog 8432 28

O temacie

Autor greex

Zaczęty 30.04.2012 roku

Wyświetleń 8432

Odpowiedzi 28

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Klawisz ESC. W lewym górnym rogu klawiatury.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

greex

greex

Użytkownicy
posty96
Propsy14
  • Użytkownicy
Cytat: polaking#msg date=1335896313img src=\'[url
http://themodders.org/public/style_emoticons/[/url]<#EMO_DIR#>/tongue.gif\' class=\'bbc_emoticon\' alt=\';p
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Dodaj dubbing, a będzie mówił tak długo jak będzie miał dźwięk.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Zaiste.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Wicon

Wicon

Użytkownicy
posty147
Propsy5
  • Użytkownicy
Też się o to martwiłem na początku. Ale nie było po co. Jak wrzucisz dubbing do gry, to czas gestykulacji dostosuje się do twojego dubbingu.
 

hpsnake

hpsnake

Użytkownicy
posty2
  • Użytkownicy
Witam.
Od jakiegoś czasu zajmuję się moddingiem.
Mam mały problem. Otóż poznałem już podstawy w modowaniu Gothic'a.
Interesuje mnie jedna rzecz, dodaje jakiś nowy dialog orginalnemu NPCowi np. Pal_200_Hagen
parseruje skrypty wszystko jest ok, podstawiam orginalne gothicowe outputy.
Po wczytaniu gry dodanego dialogu nie ma...
Po rozpoczeciu gry od nowa... DIalog nowy jest.
Czy jest jakas metoda aby dodany dialog był możliwy do zobaczenia w aktualnych sejvach ?

Po przeglądnięciu plików savedat.sav zauważyłem że tam znajdują się adnotacje co do dialogów dostępnych w danym sejvie.
Jednak jakowa werfykacja sejvu Hexem lub notatnikiem kończy się crashem gry.
 

Alexik

Alexik

Użytkownicy
posty396
Propsy150
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Nie da się z savu wczytać musisz nową grę zaczynać
 

hpsnake

hpsnake

Użytkownicy
posty2
  • Użytkownicy
Tak też myślałem, cóż trudno. Widocznie trzeba będzie inaczej rozwiązać ten problem.

Thnx
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Nie był bym tego taki pewien niech ktoś mądrzejszy ode mnie się wypowie. A Ty alexik spierdalaj jak się nie znasz :D
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry