Tak jak w temacie , znów mój skrypt.No to jedziemy :
Zaczynamy od stworzenia zmiennych.Zacznijmy od kamer:
var kamera1 : Camera;
var kamera2 : Camera;
var kamera3 : Camera;
Nastepnie zmienna odpowiedzialna za tekst :
var CelGuiText : GUIText;
No to zaczynamy tworzymy if-a kamer czyli :
if(kamera1){
animation.Play("a1") ; //animacja naszej kamery
CelGuiText.text = "jakis tam tekst";
kamera1.camera.enabled = true; //kamera 1 aktywna
kamera2.camera.enabled = false;//kamera 2 wyłączona
kamera3.camera.enabled = false;//kamera 3 wyłączona
yield WaitForSeconds(5);// doczekanie czasu w zalerzności od długości animacji kamery
identycznie robimy z kolejną kamerą
if(kamera2){
animation.Play("a2") ; //animacja naszej kamery
CelGuiText.text = "jakis tam tekst";
kamera1.camera.enabled = false; //kamera 1 wyłączona
kamera2.camera.enabled = true;//kamera 2 aktywna
kamera3.camera.enabled = false;//kamera 3 wyłączona
yield WaitForSeconds(5);// doczekanie czasu w zalerzności od długości animacji kamery
i to samo z trzecią
if(kamera3){
animation.Play("a3") ;//aniamcja
CelGuiText.text = "jakis tam tekst";
kamera1.camera.enabled = false;//nieaktywna
kamera2.camera.enabled = false;//niektywna
kamera3.camera.enabled = true;//aktywna
yield WaitForSeconds(5); //czas
Application.LoadLevel("2");//ladowanie lewelu po wykonaniu wszystkich elemntów
}
}
}
Możemy zamiast kamery 3 albo dodać 4 jako kamere gracza i wtedy wywalić load lewel ze skryptu.
Skrypt podczepiamy do każdej z kamer która bierze udział w akcji,i w inspektorze każdej z kamer wrzucamy w odpowienie pola
nasze kamery ze sceny.