Proste intro, ruch kamer 4619 4

O temacie

Autor Kuba90

Zaczęty 4.04.2012 roku

Wyświetleń 4619

Odpowiedzi 4

Kuba90

Kuba90

Użytkownicy
JunityMan
posty226
Propsy93
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • JunityMan

Kuba90

Proste intro, ruch kamer
2012-04-04, 13:56(Ostatnia zmiana: 2012-04-04, 14:03)
Tak jak w temacie , znów mój skrypt.No to jedziemy :

Zaczynamy od stworzenia zmiennych.Zacznijmy od kamer:
var kamera1 : Camera;
var kamera2 : Camera;
var kamera3 : Camera;

Nastepnie zmienna odpowiedzialna za tekst :
var CelGuiText : GUIText;
No to zaczynamy tworzymy if-a kamer czyli :
if(kamera1){
  animation.Play("a1") ; //animacja naszej kamery
  CelGuiText.text = "jakis tam tekst";
  kamera1.camera.enabled = true; //kamera 1 aktywna
  kamera2.camera.enabled = false;//kamera 2 wyłączona
  kamera3.camera.enabled = false;//kamera 3 wyłączona
  yield WaitForSeconds(5);// doczekanie czasu w zalerzności od długości animacji kamery

identycznie robimy z kolejną kamerą
if(kamera2){
  animation.Play("a2") ; //animacja naszej kamery
  CelGuiText.text = "jakis tam tekst";
  kamera1.camera.enabled = false; //kamera 1 wyłączona
  kamera2.camera.enabled = true;//kamera 2 aktywna
  kamera3.camera.enabled = false;//kamera 3 wyłączona
  yield WaitForSeconds(5);// doczekanie czasu w zalerzności od długości animacji kamery

i to samo z trzecią
if(kamera3){
  animation.Play("a3") ;//aniamcja
  CelGuiText.text = "jakis tam tekst";
  kamera1.camera.enabled = false;//nieaktywna
  kamera2.camera.enabled = false;//niektywna
  kamera3.camera.enabled = true;//aktywna
  yield WaitForSeconds(5); //czas
  Application.LoadLevel("2");//ladowanie lewelu po wykonaniu wszystkich elemntów
  }
  }
  }

Możemy zamiast kamery 3 albo dodać 4 jako kamere gracza i wtedy wywalić load lewel ze skryptu.
Skrypt podczepiamy do każdej z kamer która bierze udział w akcji,i w inspektorze każdej z kamer wrzucamy w odpowienie pola
nasze kamery ze sceny.
 

Reverse

Reverse

Użytkownicy
posty282
Propsy49
  • Użytkownicy
Na propsowaniu twoich tutków cały limit propsów wykorzystałem  :lol2: .
 
Spoiler
[ramka]ANGER and FORGIVENESS | [/b]Unity3D.pl | TheGamers | NoteFun[/ramka]

NoteFun:
Spoiler
[/size]NoteFun jest już prawie gotowe!!! Jak tylko ukończymy wersję 1.0,to grę będziecie mogli znaleźć w popularnych sklepach mobilnych oraz PC.
[/b]

AaF:
Spoiler
Niedługo udostępnimy demonstracyjną, przeglądarkową wersję Anger and Forgiveness. Odbędzie się to po ukończeniu prac nad światem.
[/b][/size]



[ramka]Moje konto na p3d.in[/ramka]

Kuba90

Kuba90

Użytkownicy
JunityMan
posty226
Propsy93
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • JunityMan
Miło widzieć ,że się chociaż coś przydaję. Sam też się uczę pisząc tutki, za jakiś czas dam koljne skrypty mojej roboty:)
 

Reverse

Reverse

Użytkownicy
posty282
Propsy49
  • Użytkownicy
Ja niestety mam mało czasu i mało tutoriali dodaję.
 
Spoiler
[ramka]ANGER and FORGIVENESS | [/b]Unity3D.pl | TheGamers | NoteFun[/ramka]

NoteFun:
Spoiler
[/size]NoteFun jest już prawie gotowe!!! Jak tylko ukończymy wersję 1.0,to grę będziecie mogli znaleźć w popularnych sklepach mobilnych oraz PC.
[/b]

AaF:
Spoiler
Niedługo udostępnimy demonstracyjną, przeglądarkową wersję Anger and Forgiveness. Odbędzie się to po ukończeniu prac nad światem.
[/b][/size]



[ramka]Moje konto na p3d.in[/ramka]

Kuba90

Kuba90

Użytkownicy
JunityMan
posty226
Propsy93
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • JunityMan

Kuba90

Proste intro, ruch kamer
#4 2012-05-05, 10:08(Ostatnia zmiana: 2012-05-05, 10:11)
No to pokaże wam to w działaniu :
http://dl.dropbox.com/u/25345874/intro%20teste1/WebPlayer.html
jest hujowy bo szybko robiłem ale tak to działa
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry