już mam tylko teraz wyskakuje mi błąd i nie wiem gdzie.Brakuje , a to skrypt:
INSTANCE DIA_Cord_TRAIN(C_INFO)
{
npc = SLD_709_Cord;
nr = 6;
condition = DIA_Cord_TRAIN_Condition;
information = DIA_Cord_TRAIN_Info;
permanent = TRUE;
description = (Nauka walki bronią jednoręczną);
};
FUNC INT DIA_Cord_TRAIN_Condition()
{
if (Npc_HasItems (hero,ItMiNugget) >= 50)
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_Cord_TRAIN_Info()
{
AI_Output (other,self ,DIA_Cord_TRAIN_15_00); //Chcę się szkolić!
Info_ClearChoices (DIA_Cord_TRAIN);
Info_AddChoice (DIA_Cord_TRAIN , DIALOG_BACK , DIA_Cord_TRAIN_Back);
Info_AddChoice (DIA_Cord_TRAIN , B_BuildLearnString (PRINT_Learn1h1 , B_GetLearnCostTalent(other, NPC_TALENT_1H, 1)) ,DIA_Cord_TRAIN_1H_1); //to ta linijka
Info_AddChoice (DIA_Cord_TRAIN , B_BuildLearnString (PRINT_Learn1h5 , B_GetLearnCostTalent(other, NPC_TALENT_1H, 5)) ,DIA_Cord_TRAIN_1H_5);
};
FUNC VOID DIA_Cord_TRAIN_Back ()
{
Info_ClearChoices (DIA_Cord_TRAIN);
};
FUNC VOID DIA_Cord_TRAINNoMore1 ()
{
AI_Output(self,other,B_Cord_TRAINNoMore1_07_00); //Jesteś bardzo dobry. Niczego już cię nie mogę nauczyć.
};
FUNC VOID B_Cord_TRAINNoMore2 ()
{
AI_Output(self,other,B_Cord_TRAINNoMore2_07_00); //Teraz może ci pomóc tylko wyszkolony mistrz miecza.
};