zrób stałą w ai_constans
const int mobsi_"zmienna" = "nie powtarzająca się liczba przy monologach"
ha ha ha w 1 chwili myślałem ze to integer potem ze string potem zgłupiałem ;d
Ma racje ale źle napisał po prostu robisz zmienną integer (liczbowa) z obojętniej jaką nazwą
const int garnek = 0;
const int lozko_cholera_jasna = 1;
ta druga zmienna dla podkreślenia ze nazwa nie jest ważna ;d
robisz tez 3 zmienną bo w gothicu 1 jej nie ma w przeciwieństwie do G2NK
var int jaki_teraz_monolog;
Spoiler
i wklej to
PLAYER_MOBSI_PRODUCTION = "zmienna";
między tym
self.aivar[AIV_INVINCIBLE]=TRUE; a tym Ai_ProcessInfos (hero);
ale pierdolisz ;d to nie ma znaczenia byle by było przed Ai_ProcessInfos.
a więc musisz teraz w inicjacji, tworzeniu, starcie monologu garka dać
jaki_teraz_monolog = garnek;
dzieki temu zmienna jaki_teraz_monolog bedzie miała wartość 0 taką jaką daliśmy garkowi
a w monologu spania (funkcja sleepabit_s1) dajesz
jaki_teraz_monolog = lozko_cholera_jasna;
potem w każdym dialogu od monologów sprawdzasz czy
zmienna jaki_teraz_monolog ma wartośc garnek
dla monologów od garka
Func int ..._condition(){
return jaki_teraz_monolog == garnek;
};
zmienna jaki_teraz_monolog ma wartość lozko_cholera_jasna
dla monologów od łożka
Func int ..._condition(){
return jaki_teraz_monolog == lozko_cholera_jasna;
};