Saw VIII 1546 1

O temacie

Autor Ward

Zaczęty 3.11.2011 roku

Wyświetleń 1546

Odpowiedzi 1

Ward

Ward

Użytkownicy
posty30
Propsy27
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Czy to może być prawdziwy trailer?

https://www.youtube.com/watch?v=2QdBFYDhLKI
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Niestety nie jest to jeszcze "prawdziwy" trailer. Czemu napisałem jeszcze? Ponieważ jak wielu innych czekam na kontynuacje serii a końcówka siódemki nie jest jednoznacznym końcem. Przeszukałem neta i nigdzie nie ma oficjalnego ogłoszenia na ten temat, żadnych konkretnych info.
Trailer który podałeś jest chyba "home-made" tym bardziej że wszystko jest ciemne, mało widoczne i wydaje mi się że są to tylko sceny z jedynki i trójki.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry