Fejsik 3187 10

O temacie

Autor RoMek

Zaczęty 3.11.2011 roku

Wyświetleń 3187

Odpowiedzi 10

RoMek

RoMek

RaveN Studio
Niewolnik systemu
posty643
Propsy317
ProfesjaAnimator
  • RaveN Studio
  • Niewolnik systemu

RoMek
RaveN Studio

Fejsik
2011-11-03, 22:48(Ostatnia zmiana: 2011-11-03, 23:01)
Miałbym taką prośbę, jeżeli nie sprawiłoby to nikomu problemu, to polubcie konto mojej strony na fejsiku, zawsze to renoma większa. W zamian mogę propsy dać :D  

http://www.facebook.com/TwoWorldsSite

Sawik, gratuluję podejścia, Props się należy.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel

Sawik

Fejsik
#1 2011-11-03, 22:57(Ostatnia zmiana: 2011-11-03, 23:59)
Dałem "like" mi to nie przeszkadza że mam jednego więcej like'a a twoworlds nie jest też takie złe (w samo demo grałem 12 godzin teraz szukam oryginalnego fulla) to czemu miałbym nie dać?

Dostałem propsa (o.O) lepiej trzeba było dać propsa kaczce on jest od nich uzależniony mi nie zależy zresztą jak pisałem i tak lubię do pewnego stopnia two worlds więc mogłem dać tego like co mnie i tak nic nie kosztuje.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Kocham przerwy na reklamy - czy to na polsacie czy tM :ok:
 

jono

jono

Użytkownicy
posty525
Propsy155
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
No problem, like leci.
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
A co mi tam Suka (Lubie to)
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Caesum

Fejsik
#5 2011-11-04, 17:49(Ostatnia zmiana: 2011-11-04, 18:06)
Dobra, to teraz daj propsy
 

RoMek

RoMek

RaveN Studio
Niewolnik systemu
posty643
Propsy317
ProfesjaAnimator
  • RaveN Studio
  • Niewolnik systemu
dzieki za wszystki like'i, ale chyba i tak nie ma to sensu jak dzisiaj niszczą tego facebooka.
 

Cedric

Cedric

Użytkownicy
posty782
Propsy1084
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jeżeli dziś niszczą facebooka, to Varonek zostanie wielkim gamedeveloperem
Ode mnie też leci like
 

RoMek

RoMek

RaveN Studio
Niewolnik systemu
posty643
Propsy317
ProfesjaAnimator
  • RaveN Studio
  • Niewolnik systemu
Cedric, ty akurat jesteś pierwszą osobą, która polubiła two worlds site :D
 

Cedric

Cedric

Użytkownicy
posty782
Propsy1084
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cedric, ty akurat jesteś pierwszą osobą, która polubiła two worlds site :D

Mam pare stronek na FB, więc moge ci fejkowe lajki walnąć
 

RoMek

RoMek

RaveN Studio
Niewolnik systemu
posty643
Propsy317
ProfesjaAnimator
  • RaveN Studio
  • Niewolnik systemu
To walnij, przydadzą się.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry