Początki z 3D max studio 2528 4

O temacie

Autor damian86

Zaczęty 20.03.2012 roku

Wyświetleń 2528

Odpowiedzi 4

damian86

damian86

Użytkownicy
posty159
  • Użytkownicy
Witam. Od kilku dni uczę się obsługi maxa 2010, i trochę go ogarniam ale to dalej za mało aby modelować ciekawe światy przedmioty. I mam do was pytanie: jak zaczynaliście pracę w maxie? Czy to były stronki ( jak tak to dajcie linki :)  ) czy może youtube?
 
3D Max Studio 2011

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Moja historia z maxem jest bardzo ciekawa :lol2:  Pobrałem trial maxa 2011 (lub 2010 nie pamiętam dokładnie) i go odpaliłem, po kilku nieudanych próbach ogarnięcia interface itp wróciłem do blendera i nie żałuję :D
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
cgtuts + i tutorial dla poczatkujacych :)  Wtedy dopiero go ogarnalem na tyle, zeby cokolwiek wymodelowac.
 

DominikT

DominikT

Użytkownicy
posty161
Propsy69
  • Użytkownicy
Witam. Od kilku dni uczę się obsługi maxa 2010, i trochę go ogarniam ale to dalej za mało aby modelować ciekawe światy przedmioty. I mam do was pytanie: jak zaczynaliście pracę w maxie? Czy to były stronki ( jak tak to dajcie linki :)  ) czy może youtube?
Zapraszam do moich tutków
https://www.youtube.com/watch?v=wPeLGLCjby4

https://www.youtube.com/watch?v=Kn5PdxGONaU
 
Spoiler
Programie nasz, któryś jest w pamięci

Swięć się nazwa twoja

Bądź system operacyjny twój

Wykonuj funkcje swoje

I na drukarce i na ekranie



I daj nam nasze dane

I wybacz nam nasze błędy

Jako i my wybaczymy

Twoim programistom

I prowadź nas do swego końca



Bo twój jest algorytm

I pętla, i rozwiąnie

Na wieku wieków (jak się zwiesisz)



ENTER

Intel i5 3,2 duo 8 gb ram karta gts250 1gb

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry