Plik .dat i .bin 4438 6

O temacie

Autor DarthWojt

Zaczęty 26.08.2011 roku

Wyświetleń 4438

Odpowiedzi 6

DarthWojt

DarthWojt

Użytkownicy
posty135
Propsy24
Profesjabrak
  • Użytkownicy
W jaki sposób mogę otworzyć pliki .dat i .bin, czy jest jakiś program?
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Pliki dat można zdekompilować gothihsouceren jak dobrze pamiętam a ou.bin generuje spacer przy reparsowaniu dialogów nie słyszałem by ktokolwiek kiedykolwiek chciał je otwierać xD.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
No to panie sawik jak czegoś nie wiesz to nie pisz i nie nabijaj postów. Pliki .dat z de kompilujesz gothic sourcer 2.4 (w nowszych wersjach już nie)a do otwierania plików .bin służy Output-Commander, pomaga on robić dubbing bo nie ma innych powodów aby otwierać te pliki.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Powiedz mi która część jest błędna w mojej wypowiedzi?
Napisałem że JA nie słyszałem by kto ktokolwiek chciał to otwierać. Output-commamder jest jednym z okien spacera napisałem że jest Ou.bin jest przez spacera generowany a zatem logiczne jest że może go w jakiś sposób otworzyć oraz przeczytaj mój post czy wynika z niego że nie można otworzyć ou.bin? Nie ja tylko napisałem że nie słyszałem o takiej potrzebie.

Teraz skoro czepiamy się szczegółów...
Twoja wypowiedź jest błędna mianowicie ja używam GothicSoucer 3.14 i mogę zdekompilować pliki .dat i w drugą stronę więc jak nie wiesz to nie pisz.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

DarthWojt

DarthWojt

Użytkownicy
posty135
Propsy24
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dobra, dzięki wszystko już wiem xD :)
 

DarthWojt

DarthWojt

Użytkownicy
posty135
Propsy24
Profesjabrak
  • Użytkownicy

DarthWojt

Plik .dat i .bin
#5 2011-08-27, 16:45(Ostatnia zmiana: 2011-08-27, 16:49)
Tak tylko z ciekawości, pliki .dat których nie da się dekomplikować z niektórych modów są zablokowane, mam racje? Twórcy modów blokują do nich dostęp, jak miewam ze względów praw autorskich.
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Tak tylko z ciekawości, pliki .dat których nie da się dekomplikować z niektórych modów są zablokowane, mam racje? Twórcy modów blokują do nich dostęp, jak miewam ze względów praw autorskich.
Tak, niektóre są zablokowane.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry