Problem z dodaniem nowej mikstury 2073 3

O temacie

Autor pixxel

Zaczęty 22.08.2011 roku

Wyświetleń 2073

Odpowiedzi 3

pixxel

pixxel

Użytkownicy
posty4
  • Użytkownicy
Witam!

Próbowałem dzisiaj dodać nową miksturę do uważenia, no ale niestety nie obyło się bez errorów.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9f998e2ec7e40f0c.html

Oto fragment skryptu z pliku Potion_Alchemy.d


INSTANCE PC_Undead (C_INFO)
{
nr       = 2;
npc = PC_Hero;
condition = PC_Undead_Condition;
information = PC_Undead_Info;
permanent = TRUE;
description = "Boski Błysk (5 Szczawiów Królewskich, 2 Czarne Perły, 1 Eliksir Życia)";
};

FUNC INT PC_Undead_Condition()
{
if((PLAYER_MOBSI_PRODUCTION == MOBSI_POTIONALCHEMY)
&& (PLAYER_TALENT_ALCHEMY[POTION_UNDEAD] == TRUE))
&& (BoozeStart == FALSE)
&& (TabakStart == FALSE)
&& (HealthStart == FALSE)
&& (ManaStart == FALSE)
&& (SpecialStart == FALSE)
{
return TRUE;
};
};

FUNC VOID PC_Undead_Info ()
{
if (Npc_HasItems (hero, ItPl_Perm_Her) >= 5)
&& (Npc_HasItems (hero, ItMi_DarkPearl)    >= 2)
&& (Npc_HasItems (hero, ItPo_Perm_Health)    >= 1)
{
Npc_RemoveInvItems (hero,ItPl_Perm_Her ,5);
Npc_RemoveInvItems (hero,ItMi_DarkPearl  ,2);
Npc_RemoveInvItems (hero,ItPo_Perm_Health ,1);

CreateInvItems   (hero,ItPo_Undead,1);
Print (PRINT_AlchemySuccess);
}
else
{
Print (PRINT_ProdItemsMissing);
CreateInvItems (self, ItMi_Flask,1);
};
B_ENDPRODUCTIONDIALOG ();
};
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis

EdekSumo
Wyspa Khorinis

Problem z dodaniem nowej mikstury
#1 2011-08-22, 17:20(Ostatnia zmiana: 2011-08-22, 17:23)
INSTANCE PC_Undead (C_INFO)
{
        nr                      = 2;
        npc                     = PC_Hero;
        condition               = PC_Undead_Condition;
        information             = PC_Undead_Info;
        permanent               = TRUE;
        description             = "Boski Błysk (5 Szczawiów Królewskich, 2 Czarne Perły, 1 Eliksir Życia)";
};

FUNC INT PC_Undead_Condition()
{      
        if((PLAYER_MOBSI_PRODUCTION     ==      MOBSI_POTIONALCHEMY)
        && (PLAYER_TALENT_ALCHEMY[POTION_UNDEAD] == TRUE))
        && (BoozeStart == FALSE)
        && (TabakStart == FALSE)
        && (HealthStart == FALSE)
        && (ManaStart == FALSE)
        && (SpecialStart == FALSE)
        {              
                        return TRUE;
        };
};

FUNC VOID PC_Undead_Info ()
{
        if (Npc_HasItems (hero, ItPl_Perm_Herb) >= 5)
        && (Npc_HasItems (hero, ItMi_DarkPearl)    >= 2)
        && (Npc_HasItems (hero, ItPo_Perm_Health)    >= 1)
        {
                Npc_RemoveInvItems (hero,ItPl_Perm_Herb ,5);
                Npc_RemoveInvItems (hero,ItMi_DarkPearl   ,2);
                Npc_RemoveInvItems (hero,ItPo_Perm_Health ,1);
               
                CreateInvItems     (hero,ItPo_Undead,1);
                Print (PRINT_AlchemySuccess);
        }
                else
        {
                Print (PRINT_ProdItemsMissing);
                CreateInvItems (self, ItMi_Flask,1);
        };      
        B_ENDPRODUCTIONDIALOG ();
};
Zobacz teraz.
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
edek napisz mu co źle zrobił, nauczy się i nie będzie więcej zadawał takich pytań
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Oke więc zamiast instancji itemu: ItPl_Perm_Herb, miałeś coś takiego: ItPl_Perm_Her.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry