Pytanie co do skryptów 3035 3

O temacie

Autor Drock

Zaczęty 22.08.2011 roku

Wyświetleń 3035

Odpowiedzi 3

Drock

Drock

Użytkownicy
posty357
Propsy75
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy

Drock

Pytanie co do skryptów
2011-08-22, 15:23(Ostatnia zmiana: 2011-08-22, 15:24)
pracuje nad spolszczeniem jednego moda i wy skryptach wyskakuje coś takiego


func void DIA_Horatio_Hello_BeCool()
{
AI_Output(other,self,"DIA_Horatio_Hello_BeCool_18_00"); //Ýé, đŕńńëŕáüń˙! ß íîâĺíüęŕ˙.
AI_Output(self,other,"DIA_Horatio_Hello_BeCool_09_01"); //Ŕ-ŕ. Ňîăäŕ ëŕäíî. Ňđóäíî óăŕäŕňü çŕđŕíĺĺ. Ęŕćäűé äĺíü çäĺńü ďđîőîäčň ňîëďŕ íŕđîäŕ, č ęŕćäűé äóěŕĺň, ÷ňî ěčđ âđŕůĺňń˙ čěĺííî âîęđóă íĺăî.
Info_ClearChoices(DIA_Horatio_Hello);
};

func void DIA_Horatio_Hello_PissOff()
{
AI_Output(other,self,"DIA_Horatio_Hello_PissOff_18_00"); //Ńîáčđŕĺřüń˙ îňňŕ÷čâŕňü ńâîč áîéöîâńęčĺ íŕâűęč íŕ äĺâ÷ĺíęĺ?
AI_Output(self,other,"DIA_Horatio_Hello_PissOff_09_01"); //Äŕćĺ ĺńëč ˙ đŕáîňŕţ â ďîëĺ, ýňî ĺůĺ íĺ çíŕ÷čň, ÷ňî ˙ íĺ ěîăó ďîńňî˙ňü çŕ ńĺá˙.

Jak to można zrobić żeby było normalne
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Zainstaluj ruską czcionkę.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ

eto

Pytanie co do skryptów
#2 2011-08-22, 20:12(Ostatnia zmiana: 2011-08-22, 20:21)
co to robi w tym dziale?

[mod=Wowoz]Done skuhwysynu[/mod]
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Drock

Drock

Użytkownicy
posty357
Propsy75
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Do zamknięcia
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry