Problem z odpalaniem 3193 5

O temacie

Autor HerrKlebstoff

Zaczęty 1.08.2011 roku

Wyświetleń 3193

Odpowiedzi 5

HerrKlebstoff

HerrKlebstoff

Użytkownicy
posty165
Propsy48
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam!

Przeczesałem forum i nie znalazłem odpowiedzi na to pytanie. Otóż chodzi o to, że spacer nie chce się uruchomić. Niby wszystko pięknie, "udaje, że się włącza" i nagle wyskakuje taki błąd:
 http://img834.imageshack.us/img834/8880/beztytuuiaz.png
Klikam "ok" i wyskakuje drugi:
http://img842.imageshack.us/img842/5483/beztytuubje.png
Następnie są serdeczne pozdrowienia od Microsoftu, czyli raport o błędach. Drugi błąd wspomina coś o Direct3D - mam ten program, mianowicie jedenastkę. Moja karta graficzna to Readon 300, 256 pamięci(jeśli ktoś by potrzebował tej informacji)
Pozdrawiam i czekam na odpowiedź
 

HerrKlebstoff

HerrKlebstoff

Użytkownicy
posty165
Propsy48
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Odświeżam i przy okazji:
Nie siedzę dupskiem do góry, próbuję coś z tym zrobić, ale nic z tego... Zrobiłem to samo z G2NK. Te same błędy, wyskoczył tylko jeszcze jeden:
http://img232.imageshack.us/img232/6775/error3g.png
Próbowałem przeinstalować gry - nic to nie dało. Uruchamiam z ikonki, ale kiedy robiłem to przez Gothic starter, było jeszcze gorzej(jeszcze bardziej się zacinało).
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Odpowiedź masz w błędzie. :facepalm:  Nawet co zrobić musisz ci mówi.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Alexior

Alexior

Użytkownicy
posty94
Propsy61
  • Użytkownicy
Na moje oko to albo masz coś zepsute w Direct 3Dalbo zbyt słabą karte graficzną lub zepsutą kartę graficzna...  :cool:  
Na twoim miejscu ściągnąłbym Direct SDK 2010 jak nie pomoże to jakiegoś starszego, wiem tylko tyle, że na nowszych sterownikach graficznych oraz Directach mogą być błędy z Gothickiem bo jest robiony pod starsze wersje, a jak wiemy w microsofcie błędy sypią się jeden za drugim, tak więc nie załamuj się i próbuj. ;]
PS. Jaką masz kartę graficzna? Ja miałem(chyba) kiedyś coś podobnego na laptopie z zintegrowaną karta.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Według tego co mówi błąd (co zresztą wytknąłem palcem) HerrKlebstoff albo ma za słabą kartę albo nie ma poprawnych sterowników, może również być że karta nie jest obsługiwana przez Gothic.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

HerrKlebstoff

HerrKlebstoff

Użytkownicy
posty165
Propsy48
Profesjabrak
  • Użytkownicy
I po problemie - to była wina MT, musiałem jedynie skrypty przeinstalować... Temat jest raczej do zamknięcia.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry