Witam, mam nadzieję, że to odpowiedni dział, bo dotyczy także trochę skryptów. Zrobiłem tak jak w Khorinis latarnie, tam o określonych porach dnia się zapala a potem gasi. Niestety gdy ustwaiłem latarni wszystkie potrzebne funkcję, oraz dopisałem do Startup tej linijki latarnie pozostają zgaszone. Gdy ustawiłem latarnie jako oCMobFire, to już miały wpisane takie funkcję jak te, które są w Khorinis.
Dopisałem do Startup taki skrypt
// ------ Zkwworld_BW2 -------
func void STARTUP_Zkwworld_BW2()
{
};
func void INIT_SUB_NewWorld_Zkwworld_BW2()
{
//---Laternen---
Wld_SetMobRoutine (00,00, "FIREPLACE", 1);
Wld_SetMobRoutine (20,00, "FIREPLACE", 1);
Wld_SetMobRoutine (05,00, "FIREPLACE", 0);
};
func void INIT_Zkwworld_BW2()
{
B_InitMonsterAttitudes ();
B_InitGuildAttitudes();
B_InitNpcGlobals ();
};
Parametry wszystkie były po ustawieniu jako OcMobFire, jedynie Visual wpisałem jako FIREPLACE_NW_LAMP_01.ASC
Jeszcze są tam takie funkcję
FireSlot BIP01 FIRE
FireVobtreeName FIRETREE_LARGE.ZEN