Unknown identyfier 2812 4

O temacie

Autor Lord sklilen

Zaczęty 18.07.2011 roku

Wyświetleń 2812

Odpowiedzi 4

Lord sklilen

Lord sklilen

Użytkownicy
posty64
Propsy8
  • Użytkownicy
Ja mam problem z dodaniem wyboru w dialogach ponieważ wychodzi mi:

Cytuj
U:PAR/_WORK/DATA/SCRIPTS/CONTENT/STORY/DIALOGE/DIA_KDF_3010_YENEFER.D Unknown identifire : Dia_KFD_3010_YENEFER_elo_0


A tutaj wklaiłem ten plik:

Cytuj
//*********************************************************************
//   Info EXIT
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_KDF_3010_Yenefer_EXIT   (C_INFO)
{
   npc         = KDF_3010_Yenefer;
   nr          = 999;
   condition   = DIA_KDF_3010_Yenefer_EXIT_Condition;
   information = DIA_KDF_3010_Yenefer_EXIT_Info;
   permanent   = TRUE;
   description = DIALOG_ENDE;
};

FUNC INT DIA_KDF_3010_Yenefer_EXIT_Condition()
{
   return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_KDF_3010_Yenefer_EXIT_Info()
{
   AI_StopProcessInfos (self);
};

//*********************************************************************
//   Info Hello
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_KDF_3010_Yenefer_elo   (C_INFO)
{
   npc         = KDF_3010_Yenefer;
   nr          = 1;
   condition   = DIA_KDF_3010_Yenefer_elo_Condition;
   information = DIA_KDF_3010_Yenefer_elo_Info;
   permanent   = false;
   description = "Yenefer?";
};

FUNC INT DIA_KDF_3010_Yenefer_elo_Condition()
   {
      return TRUE;
   };

FUNC VOID DIA_KDF_3010_Yenefer_elo_info()
{
   AI_DrawWeapon (self);
   AI_Output (other,self ,"DIA_KDF_3010_Yenefer_elo_15_00"); //Yenefer??
   AI_Output (self,other ,"DIA_KDF_3010_Yenefer_elo_15_01"); //Kim jesteś?? I czego chcesz?? Jeden fałszywy ruch i twoje ścierwo przyozdobi tutejszą faune.
      
   Info_ClearChoices (DIA_KDF_3010_Yenefer_elo);
   Info_AddChoice      (DIA_KDF_3010_Yenefer_elo,"Spokojnie. Jestem Beziminny, dla przyjaciół bezi. Mów mi bezimienny.",DIA_KDF_3010_Yenefer_elo_0);
   Info_AddChoice      (DIA_KDF_3010_Yenefer_elo,"Geralt cię szuka. Pomagałem mu, no i znalazłem cię.",DIA_KDF_3010_Yenefer_elo_1);
};
FUNC VOID KDF_3010_Yenefer_elo_0()
{
   AI_Output (other,self ,"DIA_KDF_3010_Yenefer_elo_0_05_00"); //Spokojnie. Jestem Beziminny, dla przyjaciół bezi. Mów mi bezimienny.
   AI_Output (self,other ,"DIA_KDF_3010_Yenefer_elo_0_05_01"); //Czego chcesz??
   AI_Output (other,self ,"DIA_KDF_3010_Yenefer_elo_0_05_02"); //Chce ci pomóc. Znam Geralta. Pozdrowienia od wspólnych znajomych
   AI_Output (self,other ,"DIA_KDF_3010_Yenefer_elo_0_05_03"); //Sama sobie dam radę odejdź póki jeszcze masz szansę.
   AI_RemoveWeapon (self);
   AI_StopProcessInfos (self);
};
FUNC VOID KDF_3010_Yenefer_elo_1()
{
   AI_Output (other,self ,"DIA_KDF_3010_Yenefer_elo_1_05_00"); //Geralt cię szuka. Pomagałem mu, no i znalazłem cię.
   AI_Output (self,other ,"DIA_KDF_3010_Yenefer_elo_1_05_01"); //NIGDY! PRZE NIGDY NIE MÓW PRZY MNIE O GERALCIE Z RIVI!!
   AI_Output (self,other ,"DIA_KDF_3010_Yenefer_elo_1_05_02"); //Ale skoro już tu jesteś to przekaż mu, żeby się nigdy tutaj nie pokazywał.
   AI_RemoveWeapon (self);
   AI_TurnAway (hero, self);
   AI_Output (self,other ,"DIA_KDF_3010_Yenefer_elo_1_05_03"); //Mam nadzieję że po tym co mi zrobił nie odważy się przyjść.

};   

Wie ktoś gdzie zrobiłem błąd??

Ps nagradzam propsikami :ok:
 

skszacik

skszacik

Użytkownicy
posty35
Propsy5
  • Użytkownicy
FUNC VOID KDF_3010_Yenefer_elo_0() zamień na  FUNC VOID KDF_3010_Yenefer_eloSpokojnie()
FUNC VOID KDF_3010_Yenefer_elo_1() zamień na  FUNC VOID KDF_3010_Yenefer_GeraltSzuka()

i w każdym miejscu popoprawiaj to
 

Lord sklilen

Lord sklilen

Użytkownicy
posty64
Propsy8
  • Użytkownicy
niestety nie pomogło  :unsure:
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
//*********************************************************************
// Info EXIT
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_KDF_3010_Yenefer_EXIT (C_INFO)
{
npc = KDF_3010_Yenefer;
nr = 999;
condition = DIA_KDF_3010_Yenefer_EXIT_Condition;
information = DIA_KDF_3010_Yenefer_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description = DIALOG_ENDE;
};

FUNC INT DIA_KDF_3010_Yenefer_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_KDF_3010_Yenefer_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};

//*********************************************************************
// Info Hello
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_KDF_3010_Yenefer_elo (C_INFO)
{
npc = KDF_3010_Yenefer;
nr = 1;
condition = DIA_KDF_3010_Yenefer_elo_Condition;
information = DIA_KDF_3010_Yenefer_elo_Info;
permanent = false;
description = "Yenefer?";
};

FUNC INT DIA_KDF_3010_Yenefer_elo_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_KDF_3010_Yenefer_elo_info()
{
AI_DrawWeapon (self);
AI_Output (other,self ,"DIA_KDF_3010_Yenefer_elo_15_00"); //Yenefer??
AI_Output (self,other ,"DIA_KDF_3010_Yenefer_elo_15_01"); //Kim jesteś?? I czego chcesz?? Jeden fałszywy ruch i twoje ścierwo przyozdobi tutejszą faune.

Info_ClearChoices (DIA_KDF_3010_Yenefer_elo);
Info_AddChoice (DIA_KDF_3010_Yenefer_elo,"Spokojnie. Jestem Beziminny, dla przyjaciół bezi. Mów mi bezimienny.",DIA_KDF_3010_Yenefer_elo_0);
Info_AddChoice (DIA_KDF_3010_Yenefer_elo,"Geralt cię szuka. Pomagałem mu, no i znalazłem cię.",DIA_KDF_3010_Yenefer_elo_1);
};
FUNC VOID DIA_KDF_3010_Yenefer_elo_0()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_KDF_3010_Yenefer_elo_0_05_00"); //Spokojnie. Jestem Beziminny, dla przyjaciół bezi. Mów mi bezimienny.
AI_Output (self,other ,"DIA_KDF_3010_Yenefer_elo_0_05_01"); //Czego chcesz??
AI_Output (other,self ,"DIA_KDF_3010_Yenefer_elo_0_05_02"); //Chce ci pomóc. Znam Geralta. Pozdrowienia od wspólnych znajomych
AI_Output (self,other ,"DIA_KDF_3010_Yenefer_elo_0_05_03"); //Sama sobie dam radę odejdź póki jeszcze masz szansę.
AI_RemoveWeapon (self);
AI_StopProcessInfos (self);
};
FUNC VOID DIA_KDF_3010_Yenefer_elo_1()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_KDF_3010_Yenefer_elo_1_05_00"); //Geralt cię szuka. Pomagałem mu, no i znalazłem cię.
AI_Output (self,other ,"DIA_KDF_3010_Yenefer_elo_1_05_01"); //NIGDY! PRZE NIGDY NIE MÓW PRZY MNIE O GERALCIE Z RIVI!!
AI_Output (self,other ,"DIA_KDF_3010_Yenefer_elo_1_05_02"); //Ale skoro już tu jesteś to przekaż mu, żeby się nigdy tutaj nie pokazywał.
AI_RemoveWeapon (self);
AI_TurnAway (hero, self);
AI_Output (self,other ,"DIA_KDF_3010_Yenefer_elo_1_05_03"); //Mam nadzieję że po tym co mi zrobił nie odważy się przyjść.

};

Teraz powinno działać.
 

Lord sklilen

Lord sklilen

Użytkownicy
posty64
Propsy8
  • Użytkownicy

Lord sklilen

Unknown identyfier
#4 2011-07-19, 10:46(Ostatnia zmiana: 2011-07-19, 10:47)
Sam w to nie wierzę ale działa :lol2:  

 :facepalm:  Jak mogłem dać zamiast instancji dialogu instancje npc :pokerface:  Ale dzięki wszystkim no i oczywiście :ok:



Temat do zamknięcia
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry