//*********************************************************************
// Info EXIT
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_KDF_3010_Yenefer_EXIT (C_INFO)
{
npc = KDF_3010_Yenefer;
nr = 999;
condition = DIA_KDF_3010_Yenefer_EXIT_Condition;
information = DIA_KDF_3010_Yenefer_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description = DIALOG_ENDE;
};
FUNC INT DIA_KDF_3010_Yenefer_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_KDF_3010_Yenefer_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};
//*********************************************************************
// Info Hello
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_KDF_3010_Yenefer_elo (C_INFO)
{
npc = KDF_3010_Yenefer;
nr = 1;
condition = DIA_KDF_3010_Yenefer_elo_Condition;
information = DIA_KDF_3010_Yenefer_elo_Info;
permanent = false;
description = "Yenefer?";
};
FUNC INT DIA_KDF_3010_Yenefer_elo_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_KDF_3010_Yenefer_elo_info()
{
AI_DrawWeapon (self);
AI_Output (other,self ,"DIA_KDF_3010_Yenefer_elo_15_00"); //Yenefer??
AI_Output (self,other ,"DIA_KDF_3010_Yenefer_elo_15_01"); //Kim jesteś?? I czego chcesz?? Jeden fałszywy ruch i twoje ścierwo przyozdobi tutejszą faune.
Info_ClearChoices (DIA_KDF_3010_Yenefer_elo);
Info_AddChoice (DIA_KDF_3010_Yenefer_elo,"Spokojnie. Jestem Beziminny, dla przyjaciół bezi. Mów mi bezimienny.",DIA_KDF_3010_Yenefer_elo_0);
Info_AddChoice (DIA_KDF_3010_Yenefer_elo,"Geralt cię szuka. Pomagałem mu, no i znalazłem cię.",DIA_KDF_3010_Yenefer_elo_1);
};
FUNC VOID DIA_KDF_3010_Yenefer_elo_0()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_KDF_3010_Yenefer_elo_0_05_00"); //Spokojnie. Jestem Beziminny, dla przyjaciół bezi. Mów mi bezimienny.
AI_Output (self,other ,"DIA_KDF_3010_Yenefer_elo_0_05_01"); //Czego chcesz??
AI_Output (other,self ,"DIA_KDF_3010_Yenefer_elo_0_05_02"); //Chce ci pomóc. Znam Geralta. Pozdrowienia od wspólnych znajomych
AI_Output (self,other ,"DIA_KDF_3010_Yenefer_elo_0_05_03"); //Sama sobie dam radę odejdź póki jeszcze masz szansę.
AI_RemoveWeapon (self);
AI_StopProcessInfos (self);
};
FUNC VOID DIA_KDF_3010_Yenefer_elo_1()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_KDF_3010_Yenefer_elo_1_05_00"); //Geralt cię szuka. Pomagałem mu, no i znalazłem cię.
AI_Output (self,other ,"DIA_KDF_3010_Yenefer_elo_1_05_01"); //NIGDY! PRZE NIGDY NIE MÓW PRZY MNIE O GERALCIE Z RIVI!!
AI_Output (self,other ,"DIA_KDF_3010_Yenefer_elo_1_05_02"); //Ale skoro już tu jesteś to przekaż mu, żeby się nigdy tutaj nie pokazywał.
AI_RemoveWeapon (self);
AI_TurnAway (hero, self);
AI_Output (self,other ,"DIA_KDF_3010_Yenefer_elo_1_05_03"); //Mam nadzieję że po tym co mi zrobił nie odważy się przyjść.
};
Teraz powinno działać.