Denerwujący problem z goblinem 1530 2

O temacie

Autor Rhrobar

Zaczęty 10.07.2011 roku

Wyświetleń 1530

Odpowiedzi 2

Rhrobar

Rhrobar

Użytkownicy
posty15
  • Użytkownicy

Rhrobar

Denerwujący problem z goblinem
2011-07-10, 18:01(Ostatnia zmiana: 2011-07-10, 18:03)
stworzyłem sobie tak jakby moda..
noi gram już.. i wszedłem walke z szkieletem goblinem (trwała 1sek)
no i niewiem co jest grane..
wszedłem do scripts...npc...monster...i patrze i ma zamiast 60 to 600siły.. i wystarczy żeby mnie raz uderzył.. więc zmieniłem na 60:




//***************************
//   Gobbo-Skeleton Prototype
//***************************

PROTOTYPE Mst_Default_Gobbo_Skeleton(C_NPC)         
{
   //----- Monster ----
   name                     =   "Kościany Karzeł";
   guild                     =   GIL_GOBBO_SKELETON;
   aivar[AIV_MM_REAL_ID]         =    ID_GOBBO_SKELETON;
   level                     =   11;
   
   //----- Attribute ----
   attribute   [ATR_STRENGTH]      =   60;
   attribute   [ATR_DEXTERITY]      =   60;
   attribute   [ATR_HITPOINTS_MAX]   =   30;
   attribute   [ATR_HITPOINTS]      =   30;
   attribute   [ATR_MANA_MAX]       =   0;
   attribute   [ATR_MANA]          =   0;




i mam tak i zapisałem i włączam gre (zreparastowałem skrypty(czy jak to sie nazywa))
i nic!!
daje na kodach "o" i patrze i ma 600siły.. a w program files...npc...monster jest 60!! a gdy gram to jest 600!
co zrobić?

bo jak zmieniam atrubuty to nic to niedaje.. a jak zmienie imie czy lvl to jest tak jak ma być
 

krupam

krupam

Użytkownicy
posty105
Propsy43
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Z tego raczej nikt za wiele nie wyczyta...
Pokaż cały skrypt prototype i skrypt potwora...
 

Rhrobar

Rhrobar

Użytkownicy
posty15
  • Użytkownicy
//***************************
//   Gobbo-Skeleton Prototype
//***************************

PROTOTYPE Mst_Default_Gobbo_Skeleton(C_NPC)         
{
   //----- Monster ----
   name                     =   "Kościany Karzeł";
   guild                     =   GIL_GOBBO_SKELETON;
   aivar[AIV_MM_REAL_ID]         =    ID_GOBBO_SKELETON;
   level                     =   6;
   
   //----- Attribute ----
   attribute   [ATR_STRENGTH]      =   15;
   attribute   [ATR_DEXTERITY]      =   15;
   attribute   [ATR_HITPOINTS_MAX]   =   15;
   attribute   [ATR_HITPOINTS]      =   15;
   attribute   [ATR_MANA_MAX]       =   0;
   attribute   [ATR_MANA]          =   0;
   
   //----- Protections ----
   protection   [PROT_BLUNT]      =   75;
   protection   [PROT_EDGE]         =   75;
   protection   [PROT_POINT]      =   125;
   protection   [PROT_FIRE]         =   75;
   protection   [PROT_FLY]         =   75;
   protection   [PROT_MAGIC]      =   0;
   
   //----- Damage Types ----
   damagetype                   =   DAM_EDGE;
//   damage      [DAM_INDEX_BLUNT]   =   0;
//   damage      [DAM_INDEX_EDGE]   =   0;
//   damage      [DAM_INDEX_POINT]   =   0;
//   damage      [DAM_INDEX_FIRE]   =   0;
//   damage      [DAM_INDEX_FLY]      =   0;
//   damage      [DAM_INDEX_MAGIC]   =   0;

   //----- Kampf-Taktik ----
   fight_tactic   =   FAI_GOBBO;
   
   //----- Senses & Ranges ----
   
   senses         =   SENSE_HEAR | SENSE_SEE | SENSE_SMELL;
   senses_range   =   PERC_DIST_MONSTER_ACTIVE_MAX;
   
   aivar[AIV_MM_FollowTime]   = FOLLOWTIME_LONG;
   aivar[AIV_MM_FollowInWater] = FALSE;
   
   //----- Daily Routine ----
   start_aistate            = ZS_MM_AllScheduler;

   aivar[AIV_MM_RestStart]    = OnlyRoutine;   
};


//***************
//   Visuals
//***************

func void B_SetVisuals_Gobbo_Skeleton()
{
   Mdl_SetVisual         (self,   "Gobbo.mds");
   //                        Body-Mesh               Body-Tex   Skin-Color   Head-MMS   Head-Tex   Teeth-Tex   ARMOR
   Mdl_SetVisualBody      (self,   "Gobbo_Skeleton_Body",      DEFAULT,   DEFAULT,   "",         DEFAULT,     DEFAULT,   -1);
};


//**********************
//   Gobbo_Skeleton
//**********************

INSTANCE Gobbo_Skeleton   (Mst_Default_Gobbo_Skeleton)
{
   B_SetVisuals_Gobbo_Skeleton();
   
   Npc_SetToFightMode (self, ItMw_1h_Bau_Mace); //Waffe ist nur Optik - Schaden wird NUR über STR bestimmt (Gobbo ist als Monster im Fistmode)
};


//***************************
//   Summoned_Gobbo_Skeleton
//***************************

INSTANCE Summoned_Gobbo_Skeleton (Mst_Default_Gobbo_Skeleton)
{
   name                     = "Beschworenes Skelett";
   guild                     = GIL_SUMMONED_GOBBO_SKELETON;
   aivar[AIV_MM_REAL_ID]         = ID_SUMMONED_GOBBO_SKELETON;
   level                     = 0;

   aivar[AIV_PARTYMEMBER] = TRUE;
   B_SetAttitude (self, ATT_FRIENDLY);
   
   start_aistate = ZS_MM_Rtn_Summoned;
   
   B_SetVisuals_Gobbo_Skeleton();
   
   Npc_SetToFightMode (self, ItMw_1H_Bau_Mace); //Waffe ist nur Optik - Schaden wird NUR über STR bestimmt (Gobbo ist als Monster im Fistmode)
};


//************************************
//   Gobbo_Skeleton im OW Dämonenturm   
//************************************
INSTANCE Gobbo_SkeletonOWDemonTower   (Mst_Default_Gobbo_Skeleton)
{
   B_SetVisuals_Gobbo_Skeleton();
   
   Npc_SetToFightMode (self, ItMw_1h_Bau_Mace); //Waffe ist nur Optik - Schaden wird NUR über STR bestimmt (Gobbo ist als Monster im Fistmode)
};
   


oto chodzi?
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry