Witam wszystkich! przed chwilą zrobiłem sobie nowe zaklęcie które o dziwo działa, ale jest jeden problem. Gdy użyłem tego zaklęcia u beziego nie aktywowała się żadna animacja. Bezi po prostu stał a powinna być taka animacja jak przy użyciu runy szał beliara. Więc was proszę o pomoc.
Tutaj daję skrypt mojej runy jak by co.
// ******************
// SPL_StrzalSmierci
// ******************
const int SPL_Cost_StrzalSmierci = 37;
const int SPL_Damage_StrzalSmierci = 180;
INSTANCE Spell_StrzalSmierci (C_Spell_Proto)
{
time_per_mana = 0;
damage_per_level = SPL_Damage_StrzalSmierci;
damageType = DAM_FLY;
targetCollectAlgo = TARGET_COLLECT_FOCUS_FALLBACK_NONE;
targetCollectRange = 1000;
targetCollectType = TARGET_TYPE_NPCS;
};
func int Spell_Logic_StrzalSmierci (var int manaInvested) //Parameter wird hier nicht gebraucht
{
if (Npc_GetActiveSpellIsScroll(self) && (self.attribute[ATR_MANA] >= SPL_Cost_Scroll))
{
return SPL_SENDCAST;
}
else if (self.attribute[ATR_MANA] >= SPL_Cost_StrzalSmierci)
{
return SPL_SENDCAST;
}
else //nicht genug Mana
{
return SPL_SENDSTOP;
};
};
func void Spell_Cast_StrzalSmierci()
{
if (Npc_GetActiveSpellIsScroll(self))
{
self.attribute[ATR_MANA] = self.attribute[ATR_MANA] - SPL_Cost_Scroll;
}
else
{
self.attribute[ATR_MANA] = self.attribute[ATR_MANA] - SPL_Cost_StrzalSmierci;
};
self.aivar[AIV_SelectSpell] += 1;
};