NPC Maker - skąd wziąść program? 1847 2

O temacie

Autor Rhrobar

Zaczęty 7.07.2011 roku

Wyświetleń 1847

Odpowiedzi 2

Rhrobar

Rhrobar

Użytkownicy
posty15
  • Użytkownicy
NPC wiem że wszystko piszemy o npc w pierszym poście ale nikt tam nie wchodzi... więc zwracam uwage.. temat można później zlikwidować

więc podajce link do pobrania makera do npc do g2 nk..
i potem usuncie temat.. z góry dziękuje i pozdrawiam
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
W download programy poszukaj chyba tam jest.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Rhrobar

Rhrobar

Użytkownicy
posty15
  • Użytkownicy
ok znalazłem..
temat do usunięcia
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry