Dziury w modelu 3191 3

O temacie

Autor ModerWarrior

Zaczęty 4.07.2011 roku

Wyświetleń 3191

Odpowiedzi 3

ModerWarrior

ModerWarrior

Użytkownicy
posty38
  • Użytkownicy
Otóż mam 2 programy blendera i wingsa jak w blenderze nałoże teksturę na hełm to wszystko jest dobrze tylko na środku czoła jest dziura przez którą wszytsko widać a jak patrzy się na model z tyłu nie ma dziury.W wingsie nie ma tej dziury .Jak nakładam to wybieram przy nakładaniu typ tekstury  i tam są jakieś "rozproszony" i coś tam jeszcze ja wybieram to ostatnie i wszytsko jest ok.Tylko że wings nie odtwarza mi części hełmu dlatego nie robie w wingsie.Pytanie jest następujące czy w blenderze jest taka opcja jak w wingsie?
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
W Blenderze zaznacz te ścianki od dołu i weź "Flip Normals"
Jak nie wiesz pod jakim przyciskiem to spacja i sobie wpisz.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
UP jest to "W" i tam jest flip normals i nie musi zaznaczać od spodu byle zaznaczył.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

ModerWarrior

ModerWarrior

Użytkownicy
posty38
  • Użytkownicy
Nie potrzebnie pisałem nowy temat przyczyna była prosta otworzyłem teksture w gimpie i ta część w której miałem przezroczyste poprostu nie była zarysowana była szachownica czyli puste pole.
Teamat do zamknięcia :)
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry