Miecz paladyna do G1 3065 6

O temacie

Autor Alpha

Zaczęty 19.06.2011 roku

Wyświetleń 3065

Odpowiedzi 6

Alpha

Alpha

Użytkownicy
posty42
Propsy1
  • Użytkownicy
Witam wszystkich.
Nie wiem, czy to dobry dział, ale chciałbym mieć dwuręczny miecz paladyna z Gothic'a 2 w Gothic'u 1. Proszę o model i ewentualnie teksturę tego miecza. Również skrypt byłby mile widziany... ;)
Podobno tak wygląda ten mieczyk:
Napisałem "podobno", ponieważ nigdy nie miałem G2. :/
Pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedzi.
 

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
W G1 to jest ostrze najemnika (czy jakoś tak). Masz go już w goticzku pierwszym.
 
makin' bacon

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Ja od siebie dodam skrypt do niego zatem :D  
INSTANCE ItMw_2h_Pal_Sword (C_Item)
{
name = "Paladin Zweihänder";  //NUR PALADIN

mainflag = ITEM_KAT_NF;
flags = ITEM_2HD_SWD;
material = MAT_METAL;

value = Value_PalZweihaender;

damageTotal   = Damage_PalZweihaender;
damagetype = DAM_EDGE;
range     =   RANGE_PalZweihaender;

cond_atr[2]   = ATR_STRENGTH;
cond_value[2]   = Condition_PalZweihaender;
visual = "ItMw_040_2h_PAL_Sword_03.3DS";

description = name;
TEXT[2] = NAME_Damage; COUNT[2] = damageTotal;
TEXT[3] = NAME_Str_needed; COUNT[3] = cond_value[2];
TEXT[4] = NAME_TwoHanded;
TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value;
};

Mam nadzieję że pomogłem :D
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Alpha

Alpha

Użytkownicy
posty42
Propsy1
  • Użytkownicy

Alpha

Miecz paladyna do G1
#3 2011-06-22, 14:16(Ostatnia zmiana: 2011-06-22, 17:05)
Rzeczywiście, ten miecz jest już w G1, tylko pod inną nazwą (Ostrze najemnika), nawet nie zauważyłem... Dzięki bardzo też za skrypt Sawik. W takim razie... może ktoś mógł by mi zapodać Zbroję Kruka z G2? Konkretnie chciałbym: plik asc i 3ds tejże zbroi oraz jej teksturę.
PS: Właściwie to najbardziej chciałbym wszystkie pliki z G2MDK, ale byłbym bardzo wdzięczny chociaż za tą Zbroję Kruka. :)
 

kamil101

kamil101

Użytkownicy
posty42
Propsy3
  • Użytkownicy

kamil101

Miecz paladyna do G1
#4 2011-07-02, 12:39(Ostatnia zmiana: 2011-07-02, 12:42)
Na youtube masz poradnik jak przenieść armora z g1 do g2 i tak samo robi się na odwrót.
Poza tym nikt ci nie napisze skryptów z g2 pozmienianych do g1 bo to potrwa wieki
 

Ezzam

Ezzam

Użytkownicy
posty391
Propsy367
  • Użytkownicy

Ezzam

Miecz paladyna do G1
#5 2011-07-02, 13:06(Ostatnia zmiana: 2011-07-02, 13:08)
Napisałem "podobno", ponieważ nigdy nie miałem G2. :/
Czytanie ze zrozumieniem.
3ds i tekstura zbroi:
Link
 

Alpha

Alpha

Użytkownicy
posty42
Propsy1
  • Użytkownicy

Alpha

Miecz paladyna do G1
#6 2011-07-02, 15:11(Ostatnia zmiana: 2011-07-02, 15:19)
Cytat: kamil101
Na youtube masz poradnik jak przenieść armora z g1 do g2 i tak samo robi się na odwrót.
 Poza tym nikt ci nie napisze skryptów z g2 pozmienianych do g1 bo to potrwa wieki

Czy ja chciałem, żeby ktoś napisał mi skrypt zbroi? Chciałem tylko model i teksturę. Dla mnie napisanie takiego skryptu to max. 2 minuty, więc nie mów, że to trwałoby wieki... :facepalm:  

No i wielkie dzięki Ezzam za tą zbroję, jesteś w porządku. :roll:  
Choć ważniejszy jest dla mnie temat "Potwór z dodatkowa teksturą", to i tak dziękuję.
Temat można zamknąć.

PS: Moderatorzy, jeśli możecie, to usuńcie moje 2 komentarze powyżej. Bo przez przypadek dodały mi się 3 takie same posty, więc zmieniłem je na "kropki".
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry