Błąd B_GiveTradeInv 2756 2

O temacie

Autor Saturas321

Zaczęty 15.07.2011 roku

Wyświetleń 2756

Odpowiedzi 2

Saturas321

Saturas321

Użytkownicy
posty61
Propsy1
  • Użytkownicy
Otóż w Spacerze ciągle wywala mi błąd: Unknown identifier : B_GIVETRADEINV ( line 63 )
Jednak wszystko zrobiłem dobrze, tak jak na tutorialu.
Oto jak wygląda skrypt dialogu:
Spoiler
//----------------------------------------------------------------------
//   Info EXIT
//----------------------------------------------------------------------
INSTANCE PAL_50005_Wutras_EXIT   (C_INFO)
{
   npc         = PAL_50005_Wutras;
   nr          = 999;
   condition   = PAL_50005_Wutras_EXIT_Condition;
   information = PAL_50005_Wutras_EXIT_Info;
   permanent   = TRUE;
   description = DIALOG_ENDE;
};
FUNC INT PAL_50005_Wutras_EXIT_Condition()

{
   return TRUE;
};

FUNC VOID PAL_50005_Wutras_EXIT_Info()
{   
   AI_StopProcessInfos (self);
};
//////////////////////////////////////////////
INSTANCE DIA_Addon_Wutras_Hi   (C_INFO)
{
   npc         = PAL_50005_Wutras;
   nr          = 1;
   condition   = DIA_Addon_Wutras_Hi_Condition;
   information = DIA_Addon_Wutras_Hi_Info;
   description   = Kim jesteś?;
};
FUNC INT DIA_Addon_Wutras_Hi_Condition()
{   
   return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_Addon_Wutras_Hi_Info()
{
   AI_Output (other, self, DIA_Addon_Wutras_Hi_15_00); //Kim jesteś?
   AI_Output (self, other, DIA_Addon_Wutras_Hi_12_00); //Jestem Wutras, zajmuje się żywnością oraz ekwipunkiem żołnierzy!
   AI_Output (self, other, DIA_Addon_Wutras_Hi_12_01); //Ale jestem zajętym człowiekiem więc mów odrazu czego chcesz?
   AI_Output (self, other, DIA_Addon_Wutras_Hi_12_02); //Jeśli chcesz, to możemy pohandlować!
};
///////////////////////////////////
INSTANCE DIA_Addon_Wutras_TRADE  (C_INFO)
{
   npc         = PAL_50005_Wutras;
   nr          = 2;
   condition   = DIA_Addon_Wutras_TRADE_Condition;
   information = DIA_Addon_Wutras_TRADE_Info;
   description   = (Handel);
   permanent   = TRUE;
   trade       = TRUE;
   
};
FUNC INT DIA_Addon_Wutras_TRADE_Condition()
{         if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Addon_Wutras_Hi))
    {   
   return TRUE;
    };
};
FUNC VOID DIA_Addon_Wutras_TRADE_Info()
{
B_GiveTradeInv (self);  ///Jest to 63 linijka
AI_Output (other, self, DIA_Addon_Wutras_TRADE_15_00); //Pohandlujmy!
AI_Output (self, other, DIA_Addon_Wutras_TRADE_12_00); //Jasne, jeśli masz kase, rzecz jasna...
};


W takim razie, czy ktoś wie dlaczego wywala mi ten błąd?
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel

Sawik
Moderator działu

Błąd B_GiveTradeInv
#1 2011-07-15, 23:08(Ostatnia zmiana: 2011-07-15, 23:09)
Tam (w pliku  B_GIVETRADEINV) powinna być nazwa pliku w którym masz opisane jego towary.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Saturas321

Saturas321

Użytkownicy
posty61
Propsy1
  • Użytkownicy

Saturas321

Błąd B_GiveTradeInv
#2 2011-07-16, 08:57(Ostatnia zmiana: 2011-07-18, 19:26)
Tam (w pliku  B_GIVETRADEINV) powinna być nazwa pliku w którym masz opisane jego towary.
Wpisałem w B_Givetradeinv wszystko i stworzyłem plik B_GiveTradeInv_Wutras.
Oto jak wygląda ten plik:
Spoiler
FUNC VOID B_GiveTradeInv_Wutras (var C_NPC slf)
{
      CreateInvItems (slf, ItMi_Gold, 100);
      CreateInvItems (slf,ItFo_Apple    ,05);
      CreateInvItems (slf,ItFo_Cheese   ,10);
      CreateInvItems (slf, ItFo_Bacon,   2);
      CreateInvItems (slf, ItFo_Bread,      2);
      CreateInvItems (slf,ItFo_Stew   ,2); //für Abuyin
      CreateInvItems (slf,ItFo_Sausage,1);   //Für  Mission HygalsBringBook
      CreateInvItems (slf,ItFo_Water,10); //FÜR Mission fortuno
      CreateInvItems (slf,ItMw_1h_Vlk_Axe      ,1);
      CreateInvItems (slf,ItMw_Nagelknueppel   ,1);
      CreateInvItems (slf,ItMw_1H_Sword_L_03    ,1);
      CreateInvItems (slf,ItMw_1h_Vlk_Sword   ,1);
      CreateInvItems (slf,ItMw_2h_Bau_Axe ,    1);
      CreateInvItems (slf,ItMw_1h_Pal_Sword   ,1);
      CreateInvItems (slf,ItSc_PalLight      ,3);
      CreateInvItems (slf,ItSc_PalLightHeal       ,3);
      CreateInvItems (slf,ItSc_PalHolyBolt      ,1);
      CreateInvItems (slf,ItSc_Windfist       ,3);
      CreateInvItems (slf,ItSc_IceWave      ,1);
};

Działa, do złego folderu dałem dialog :facepalm:  :pokerface:  
Do zamknięcia
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry