wymiana towarów z innymi npc (nie handel) 2124 0

O temacie

Autor pawbuj

Zaczęty 27.06.2011 roku

Wyświetleń 2124

Odpowiedzi 0

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • online
chciałem przerobic nastepujący skrypt z g2 na potrzeby g1 , aby wyswietlały się nazwy przedmiotów , kiedy odajemy dany item.

nie wiem , ale chyba w g1 nie ma tkiej zmiennej giver czy taker do tego nie wiem, który folderzawiera funkcje odpowiedzailnąza wymianę . przeszukałem cały folder b,ale tam go nie ma.// *****************************************************************
// B_GiveInvItems
// --------------
// wenn das Geben geklappt hat --> TRUE
// wenn nicht (Spieler hat nicht genug oder gar kein Item) --> FALSE
// *****************************************************************

func int B_GiveInvItems (var C_NPC giver, var C_NPC taker, var int itemInstance, var int amount)
{
   // EXIT IF...

   if (Npc_IsPlayer(giver))
   {
      if (amount > Npc_HasItems(giver,itemInstance))
      {
         return FALSE;
      };
   };
   
   if (amount == 0)
   {
      return TRUE;
   };
   
   
   //FUNC
   
   // ------ Itmes transferieren ------
   Npc_RemoveInvItems   (giver,   itemInstance,   amount);
   CreateInvItems      (taker,   itemInstance,   amount);
   
   // ------ PrintScreen ------
   var string concatText;
   var string itemname;
   
   itemname = item.name; //wird von CreateInvItems gesetzt --> Nico
   
   if   Npc_IsPlayer(giver)
   {
      if (itemInstance == ItMi_Gold)
      {
         concatText = ConcatStrings(IntToString(amount), PRINT_GoldGegeben);            // x Gold gegeben
         AI_PrintScreen   (concatText, -1, YPOS_GoldGiven, FONT_ScreenSmall, 2);
      }
      else
      {
          if amount == 1
          {
             concatText   = ConcatStrings (itemname,PRINT_Addon_gegeben);
             AI_PrintScreen (concatText, -1, YPOS_ItemGiven, FONT_ScreenSmall, 2);   // 1 Gegenstand gegeben   
         }  
         else
          {
            concatText = ConcatStrings(IntToString(amount), PRINT_ItemsGegeben);      // x Gegenstände gegeben
            concatText = ConcatStrings(concatText, ();
             concatText = ConcatStrings(concatText,itemname);
             concatText = ConcatStrings(concatText,));
            AI_PrintScreen (concatText, -1, YPOS_ItemGiven, FONT_ScreenSmall, 2);
         };  
      };
   }
   else if Npc_IsPlayer(taker)
   {
      if (itemInstance == ItMi_Gold)
      {
         concatText = ConcatStrings(IntToString(amount), PRINT_GoldErhalten);         // x Gold erhalten
         AI_PrintScreen   (concatText, -1, YPOS_GoldTaken, FONT_ScreenSmall, 2);
      }
      else
      {
          if amount == 1
          {
            
             concatText   = ConcatStrings (itemname,PRINT_Addon_erhalten);
            
            AI_PrintScreen   (concatText, -1, YPOS_ItemTaken, FONT_ScreenSmall, 2);   // 1 Gegenstand erhalten
         }  
         else
          {
             concatText = ConcatStrings(IntToString(amount), PRINT_ItemsErhalten);      // x Gegenstände erhalten
             concatText = ConcatStrings(concatText, ();
             concatText = ConcatStrings(concatText,itemname);
             concatText = ConcatStrings(concatText,));
             
             AI_PrintScreen   (concatText, -1, YPOS_ItemTaken, FONT_ScreenSmall, 2);
         };
      };
   };   
   
   return TRUE;
};
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry