chciałem przerobic nastepujący skrypt z g2 na potrzeby g1 , aby wyswietlały się nazwy przedmiotów , kiedy odajemy dany item.
nie wiem , ale chyba w g1 nie ma tkiej zmiennej giver czy taker do tego nie wiem, który folderzawiera funkcje odpowiedzailnąza wymianę . przeszukałem cały folder b,ale tam go nie ma.
// *****************************************************************
// B_GiveInvItems
// --------------
// wenn das Geben geklappt hat --> TRUE
// wenn nicht (Spieler hat nicht genug oder gar kein Item) --> FALSE
// *****************************************************************
func int B_GiveInvItems (var C_NPC giver, var C_NPC taker, var int itemInstance, var int amount)
{
// EXIT IF...
if (Npc_IsPlayer(giver))
{
if (amount > Npc_HasItems(giver,itemInstance))
{
return FALSE;
};
};
if (amount == 0)
{
return TRUE;
};
//FUNC
// ------ Itmes transferieren ------
Npc_RemoveInvItems (giver, itemInstance, amount);
CreateInvItems (taker, itemInstance, amount);
// ------ PrintScreen ------
var string concatText;
var string itemname;
itemname = item.name; //wird von CreateInvItems gesetzt --> Nico
if Npc_IsPlayer(giver)
{
if (itemInstance == ItMi_Gold)
{
concatText = ConcatStrings(IntToString(amount), PRINT_GoldGegeben); // x Gold gegeben
AI_PrintScreen (concatText, -1, YPOS_GoldGiven, FONT_ScreenSmall, 2);
}
else
{
if amount == 1
{
concatText = ConcatStrings (itemname,PRINT_Addon_gegeben);
AI_PrintScreen (concatText, -1, YPOS_ItemGiven, FONT_ScreenSmall, 2); // 1 Gegenstand gegeben
}
else
{
concatText = ConcatStrings(IntToString(amount), PRINT_ItemsGegeben); // x Gegenstände gegeben
concatText = ConcatStrings(concatText, ();
concatText = ConcatStrings(concatText,itemname);
concatText = ConcatStrings(concatText,));
AI_PrintScreen (concatText, -1, YPOS_ItemGiven, FONT_ScreenSmall, 2);
};
};
}
else if Npc_IsPlayer(taker)
{
if (itemInstance == ItMi_Gold)
{
concatText = ConcatStrings(IntToString(amount), PRINT_GoldErhalten); // x Gold erhalten
AI_PrintScreen (concatText, -1, YPOS_GoldTaken, FONT_ScreenSmall, 2);
}
else
{
if amount == 1
{
concatText = ConcatStrings (itemname,PRINT_Addon_erhalten);
AI_PrintScreen (concatText, -1, YPOS_ItemTaken, FONT_ScreenSmall, 2); // 1 Gegenstand erhalten
}
else
{
concatText = ConcatStrings(IntToString(amount), PRINT_ItemsErhalten); // x Gegenstände erhalten
concatText = ConcatStrings(concatText, ();
concatText = ConcatStrings(concatText,itemname);
concatText = ConcatStrings(concatText,));
AI_PrintScreen (concatText, -1, YPOS_ItemTaken, FONT_ScreenSmall, 2);
};
};
};
return TRUE;
};