Błąd expected ; 2525 4

O temacie

Autor Mario147

Zaczęty 8.06.2011 roku

Wyświetleń 2525

Odpowiedzi 4

Mario147

Mario147

Użytkownicy
posty3
  • Użytkownicy
Witam,jestem początkujący w skryptach.
Wczoraj jak reparsowałem skrypty wyskoczył taki dziwny błąd:
U:PAR: Expected ';' (line 114)
Żeby nie było rozumiem doskonale o co w tym błędzie chodzi lecz nie wiem dlaczego on wystapił w takim oto pliku:
Cytuj
//*********************************************************************
//   Info EXIT
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_NONE_3002_Bort_EXIT   (C_INFO)
{
   npc         = NONE_3002_Bort;
   nr          = 1;
   condition   = DIA_NONE_3002_Bort_EXIT_Condition;
   information = DIA_NONE_3002_Bort_EXIT_Info;
   permanent   = TRUE;
   description = DIALOG_ENDE;
};

FUNC INT DIA_NONE_3002_Bort_EXIT_Condition()
{
   return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_NONE_3002_Bort_EXIT_Info()
{
   AI_StopProcessInfos (self);
};

//*********************************************************************
//    Bandyci
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_NONE_3002_Bort_Bandyci   (C_INFO)
{
   npc         = NONE_3002_Bort;
   nr          = 1;
   condition   = DIA_NONE_3002_Bort_Bandyci_Condition;
   information = DIA_NONE_3002_Bort_Bandyci_Info;
   permanent   = FALSE;
   important =   TRUE;
};

FUNC INT DIA_NONE_3002_Bort_Bandyci_Condition()
{
   if Hlp_StrCmp (Npc_GetNearestWp(self), NW_BIGMILL_FARM3_04)
   {
   return TRUE;
   };
};

func void DIA_NONE_3002_Bort_Bandyci_Info()
{
    AI_Output (self, other, DIA_NONE_3002_Bort_Bandyci_10_00); //Wojowniku,wyglądasz mi na silnego chcesz zabić kilku bandytów?
   AI_Output (other, self, DIA_NONE_3002_Bort_Bandyci_15_01); //W sumie to czemu nie? Gdzie masz tych bandytów i ilu ich jest?
   AI_Output (self, other, DIA_NONE_3002_Bort_Bandyci_10_02); //Widzisz ten namiot tam?
   AI_Output (self, other, DIA_NONE_3002_Bort_Bandyci_10_03); //To tam kilku bandytów więzi jakiegoś człowieka.
   AI_Output (other, self, DIA_NONE_3002_Bort_Bandyci_15_04); //Skoro jest ich tylko kilku, to możemy spróbować we dwóch powinniśmy dać radę.
   AI_Output (self, other, DIA_NONE_3002_Bort_Bandyci_10_05); //Jestem członkiem Gildii Wojowników a to jest jedna z moich misji,jeżeli okażesz się być dobrym wojownikiem to zaprowadzę Cię do przywódcy.
   
       Log_CreateTopic(TOPIC_GILDIAWOJOWNIKOW ,LOG_MISSION);
        B_LogEntry(TOPIC_GILDIAWOJOWNIKOW ,Poznałem członka Gildii Wojowników Borta wygląda na silnego,mam nadzieję,że taki jest bo razem z nim idę zabić kilku bandytów.);
        Log_SetTopicStatus(TOPIC_GILDIAWOJOWNIKOW ,LOG_RUNNING);
        Npc_ExchangeRoutine (self,Bandyta);
      self.aivar[AIV_PARTYMEMBER] = TRUE;
      AI_StopProcessInfos (self);
      };
      
//*********************************************************************
//    Zabici
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_NONE_3002_Bort_Zabici   (C_INFO)
{
   npc         = NONE_3002_Bort;
   nr          = 1;
   condition   = DIA_NONE_3002_Bort_Zabici_Condition;
   information = DIA_NONE_3002_Bort_Zabici_Info;
   permanent   = FALSE;
   important =   TRUE;
};

FUNC int DIA_NONE_3002_Bort_Zabici_Condition()
{
  if Hlp_StrCmp (Npc_GetNearestWp(self), NW_BIGMILL_FARM3_RANGERBANDITS_ELVRICH)
              &&  (Npc_IsDead(BDT_10307_Addon_RangerBandit_M))
         &&    (Npc_IsDead(BDT_10308_Addon_RangerBandit_L))
         &&    (Npc_IsDead(BDT_10309_Addon_RangerBandit_L))
         &&    (Npc_IsDead(BDT_10310_Addon_RangerBandit_M))
   {
   return TRUE;
   };
};

func void DIA_NONE_3002_Bort_Zabici_Info()
{
     AI_Output (self, other, DIA_NONE_3002_Bort_Zabici_10_00); //Zabiliśmy tych gnojków!
   AI_Output (self, other, DIA_NONE_3002_Bort_Zabici_10_01); //Wreszcie moge zrobić sobie odpoczynek.
   AI_Output (other, self, DIA_NONE_3002_Bort_Zabici_15_02); //Miałeś mnie zaprowadzić do przywódcy Gildii Wojowników.
   AI_Output (self, other, DIA_NONE_3002_Bort_Zabici_10_03); //Ach tak...Dobrze w takim razie powiedz mi gdy będziesz gotów.
   AI_Output (self, other, DIA_NONE_3002_Bort_Zabici_10_04); //Nasz przywódca Agar chętnie cie pozna.
   
   B_LogEntry(TOPIC_GILDIAWOJOWNIKOW ,Wraz z Bortem zabiliśmy bandytów i uwolniliśmy więżonego tam Elvricha.);
    B_GivePlayerXP (XP_Bort_Bandyci);
   self.aivar[AIV_PARTYMEMBER] = FALSE;
   Npc_ExchangeRoutine (self,Spokoj);
   
};

//*********************************************************************
//    Prowadz
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_NONE_3002_Bort_Prowadz   (C_INFO)
{
   npc         = NONE_3002_Bort;
   nr          = 1;
   condition   = DIA_NONE_3002_Bort_Prowadz_Condition;
   information = DIA_NONE_3002_Bort_Prowadz_Info;
   permanent   = FALSE;
   description = Prowadź
};         TO TA LINIJKA
func int DIA_NONE_3002_Bort_Prowadz_Condition()
{
  if (npc_knowsinfo (other,DIA_NONE_3002_Bort_Zabici))
   {
   return TRUE;
   };
};

func void DIA_NONE_3002_Bort_Prowadz_Info()
{
     AI_Output (other,self, DIA_NONE_3002_Bort_Prowadz_15_00); //Jestem już gotów,prowadź.
   AI_Output (self, other, DIA_NONE_3002_Bort_Prowadz_10_01); //To całkiem niedaleko stąd,chodźmy.
   Npc_ExchangeRoutine (self,Prowadz);
   
};

//*********************************************************************
//   Koniec
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_NONE_3002_Bort_Koniec   (C_INFO)
{
   npc         = NONE_3002_Bort;
   nr          = 1;
   condition   = DIA_NONE_3002_Bort_Koniec_Condition;
   information = DIA_NONE_3002_Bort_Koniec_Info;
   permanent   = FALSE;
   important =   TRUE;
};

FUNC INT DIA_NONE_3002_Bort_Koniec_Condition()
{
  if (Npc_GetNearestWp(self), NW_ARENA_2)
   {
   return TRUE;
   };
};

func void DIA_NONE_3002_Bort_Koniec_Info()
{
     AI_Output (self,other, DIA_NONE_3002_Bort_Koniec_15_00); //To tutaj,okaż szacunek Agarowi.
    AI_StopProcessInfos (self);
    Npc_ExchangeRoutine (self,Koniec);
   
};
 

WoYo

WoYo

DreamVader
artysta
posty398
Propsy236
ProfesjaGrafik 3D
  • DreamVader
  • artysta
może usuń średnik...

Mario147

Mario147

Użytkownicy
posty3
  • Użytkownicy
zrobiłem jak uważasz,lecz wystąpił identyczny błąd.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Daj go linijke wczesniej :D  nie dales po "Prowadz"
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Mario147

Mario147

Użytkownicy
posty3
  • Użytkownicy
Boże,jak ja mogłem tego nie zauważyć  :roll:  dzięki za pomoc temat do zamknięcia.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry