Witam,jestem początkujący w skryptach.
Wczoraj jak reparsowałem skrypty wyskoczył taki dziwny błąd:
U:PAR: Expected ';' (line 114)
Żeby nie było rozumiem doskonale o co w tym błędzie chodzi lecz nie wiem dlaczego on wystapił w takim oto pliku:
//*********************************************************************
// Info EXIT
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_NONE_3002_Bort_EXIT (C_INFO)
{
npc = NONE_3002_Bort;
nr = 1;
condition = DIA_NONE_3002_Bort_EXIT_Condition;
information = DIA_NONE_3002_Bort_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description = DIALOG_ENDE;
};
FUNC INT DIA_NONE_3002_Bort_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_NONE_3002_Bort_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};
//*********************************************************************
// Bandyci
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_NONE_3002_Bort_Bandyci (C_INFO)
{
npc = NONE_3002_Bort;
nr = 1;
condition = DIA_NONE_3002_Bort_Bandyci_Condition;
information = DIA_NONE_3002_Bort_Bandyci_Info;
permanent = FALSE;
important = TRUE;
};
FUNC INT DIA_NONE_3002_Bort_Bandyci_Condition()
{
if Hlp_StrCmp (Npc_GetNearestWp(self), NW_BIGMILL_FARM3_04)
{
return TRUE;
};
};
func void DIA_NONE_3002_Bort_Bandyci_Info()
{
AI_Output (self, other, DIA_NONE_3002_Bort_Bandyci_10_00); //Wojowniku,wyglądasz mi na silnego chcesz zabić kilku bandytów?
AI_Output (other, self, DIA_NONE_3002_Bort_Bandyci_15_01); //W sumie to czemu nie? Gdzie masz tych bandytów i ilu ich jest?
AI_Output (self, other, DIA_NONE_3002_Bort_Bandyci_10_02); //Widzisz ten namiot tam?
AI_Output (self, other, DIA_NONE_3002_Bort_Bandyci_10_03); //To tam kilku bandytów więzi jakiegoś człowieka.
AI_Output (other, self, DIA_NONE_3002_Bort_Bandyci_15_04); //Skoro jest ich tylko kilku, to możemy spróbować we dwóch powinniśmy dać radę.
AI_Output (self, other, DIA_NONE_3002_Bort_Bandyci_10_05); //Jestem członkiem Gildii Wojowników a to jest jedna z moich misji,jeżeli okażesz się być dobrym wojownikiem to zaprowadzę Cię do przywódcy.
Log_CreateTopic(TOPIC_GILDIAWOJOWNIKOW ,LOG_MISSION);
B_LogEntry(TOPIC_GILDIAWOJOWNIKOW ,Poznałem członka Gildii Wojowników Borta wygląda na silnego,mam nadzieję,że taki jest bo razem z nim idę zabić kilku bandytów.);
Log_SetTopicStatus(TOPIC_GILDIAWOJOWNIKOW ,LOG_RUNNING);
Npc_ExchangeRoutine (self,Bandyta);
self.aivar[AIV_PARTYMEMBER] = TRUE;
AI_StopProcessInfos (self);
};
//*********************************************************************
// Zabici
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_NONE_3002_Bort_Zabici (C_INFO)
{
npc = NONE_3002_Bort;
nr = 1;
condition = DIA_NONE_3002_Bort_Zabici_Condition;
information = DIA_NONE_3002_Bort_Zabici_Info;
permanent = FALSE;
important = TRUE;
};
FUNC int DIA_NONE_3002_Bort_Zabici_Condition()
{
if Hlp_StrCmp (Npc_GetNearestWp(self), NW_BIGMILL_FARM3_RANGERBANDITS_ELVRICH)
&& (Npc_IsDead(BDT_10307_Addon_RangerBandit_M))
&& (Npc_IsDead(BDT_10308_Addon_RangerBandit_L))
&& (Npc_IsDead(BDT_10309_Addon_RangerBandit_L))
&& (Npc_IsDead(BDT_10310_Addon_RangerBandit_M))
{
return TRUE;
};
};
func void DIA_NONE_3002_Bort_Zabici_Info()
{
AI_Output (self, other, DIA_NONE_3002_Bort_Zabici_10_00); //Zabiliśmy tych gnojków!
AI_Output (self, other, DIA_NONE_3002_Bort_Zabici_10_01); //Wreszcie moge zrobić sobie odpoczynek.
AI_Output (other, self, DIA_NONE_3002_Bort_Zabici_15_02); //Miałeś mnie zaprowadzić do przywódcy Gildii Wojowników.
AI_Output (self, other, DIA_NONE_3002_Bort_Zabici_10_03); //Ach tak...Dobrze w takim razie powiedz mi gdy będziesz gotów.
AI_Output (self, other, DIA_NONE_3002_Bort_Zabici_10_04); //Nasz przywódca Agar chętnie cie pozna.
B_LogEntry(TOPIC_GILDIAWOJOWNIKOW ,Wraz z Bortem zabiliśmy bandytów i uwolniliśmy więżonego tam Elvricha.);
B_GivePlayerXP (XP_Bort_Bandyci);
self.aivar[AIV_PARTYMEMBER] = FALSE;
Npc_ExchangeRoutine (self,Spokoj);
};
//*********************************************************************
// Prowadz
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_NONE_3002_Bort_Prowadz (C_INFO)
{
npc = NONE_3002_Bort;
nr = 1;
condition = DIA_NONE_3002_Bort_Prowadz_Condition;
information = DIA_NONE_3002_Bort_Prowadz_Info;
permanent = FALSE;
description = Prowadź
}; TO TA LINIJKA
func int DIA_NONE_3002_Bort_Prowadz_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other,DIA_NONE_3002_Bort_Zabici))
{
return TRUE;
};
};
func void DIA_NONE_3002_Bort_Prowadz_Info()
{
AI_Output (other,self, DIA_NONE_3002_Bort_Prowadz_15_00); //Jestem już gotów,prowadź.
AI_Output (self, other, DIA_NONE_3002_Bort_Prowadz_10_01); //To całkiem niedaleko stąd,chodźmy.
Npc_ExchangeRoutine (self,Prowadz);
};
//*********************************************************************
// Koniec
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_NONE_3002_Bort_Koniec (C_INFO)
{
npc = NONE_3002_Bort;
nr = 1;
condition = DIA_NONE_3002_Bort_Koniec_Condition;
information = DIA_NONE_3002_Bort_Koniec_Info;
permanent = FALSE;
important = TRUE;
};
FUNC INT DIA_NONE_3002_Bort_Koniec_Condition()
{
if (Npc_GetNearestWp(self), NW_ARENA_2)
{
return TRUE;
};
};
func void DIA_NONE_3002_Bort_Koniec_Info()
{
AI_Output (self,other, DIA_NONE_3002_Bort_Koniec_15_00); //To tutaj,okaż szacunek Agarowi.
AI_StopProcessInfos (self);
Npc_ExchangeRoutine (self,Koniec);
};