białe mapy w spacerze 2574 2

O temacie

Autor Nabiał

Zaczęty 20.05.2011 roku

Wyświetleń 2574

Odpowiedzi 2

Nabiał

Nabiał

Użytkownicy
posty4
  • Użytkownicy
Zawsze gdy włączam spacera to daje maksymalizuj wszystko działa
jednak gdy wczytuje mapę jakąkolwiek wyskakuje mi białe tło tak jakby wszystko działało ale to tło mnie wkurza
spacer starter nie chce mi chodzić wyskakuje błąd chodziarz mam oryginalnego gothica
a jak zainstaluje jakiegoś moda i go włączam to widzę samom mapę nie ma na niej nikogo
oprócz mnie i to nie takiego beziego jakiego stworzyli twórcy danego moda tylko
podstawowego beziego takiego jak się ma na początku g2. Tak jakby nie widział skryptów postaci z modów
nawet jak ja robię moda to nigdy nie widzi moich postaci

to jest błąd który wyskakuje mi jak włączam spacer startera:
Run-time error '75':
Path/File access error

proszę o pomoc
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Nie jestem pewien czy o to chodzi ale czy spacer znajduje się w folderze z gothic i nie wiem czy potrzebne ale masz GMDK lub G2MDK w zależności od wersji?
Sprawdź to i jak coś to pisz. :D
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Nabiał

Nabiał

Użytkownicy
posty4
  • Użytkownicy
mam g2mdk ze spolszczeniem a spacer jest w folderze system
no nie dodałem tylko że mam windowsa7
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry