Dialog ze zwierzęciem 3430 4

O temacie

Autor Godefroy93

Zaczęty 23.04.2011 roku

Wyświetleń 3430

Odpowiedzi 4

Godefroy93

Godefroy93

Rzeka
posty289
Propsy196
NagrodyV
Profesjabrak
  • Rzeka
Witam mam parę pytań. Ponieważ chciałbym,aby można było hodować zwierzęta w moim modzie:P. Ale nie mogę z wilczkiem Pusią porozmawiać nawet jak zmienię jej gildię np. na NONE.

Tutaj jest filmik, na którym mam początek modyfikacji bardzo prosty filmik:P
[media]
https://www.youtube.com/watch?v=Jjz9HpSqMug
[/media]
(Teraz już posunąłem się nieco naprzód, ale tylko jeżeli chodzi o wygląd wilczka), zatrzymałem się na dialogach i niewiem co źle zrobiłem. Widziałem podobne tematy, ale po zastosowaniu się do nich nadal nic;( Dialog zrobiłem na podstawie Betsy



// ************************************************************
//     EXIT
// ************************************************************
INSTANCE DIA_Animal_EXIT(C_INFO)
{
npc = Animal1;
nr = 999;
condition = DIA_Animal_EXIT_Condition;
information = DIA_Animal_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description = DIALOG_ENDE;
};                      

FUNC INT DIA_Animal_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};
 
FUNC VOID DIA_Animal_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};
// ************************************************************
//   Hallo (Durchsuchen)
// ************************************************************
INSTANCE DIA_Animal_Hallo (C_INFO)
{
npc = Animal1;
nr = 1;
condition = DIA_Animal_Hallo_Condition;
information = DIA_Animal_Hallo_Info;
permanent = FALSE;
description = Cześć...;
};                      
FUNC INT DIA_Animal_Hallo_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_Animal_Hallo_Info()
{
AI_Output (other, self,DIA_Animal_Hallo_15_00); //Cześć, wilku
                AI_Output (self, other,DIA_Animal_Hallo_44_00); //Wilk macha ogonem na znak przywitania

};
// ************************************************************
//   Spacerek
// ************************************************************
INSTANCE DIA_Animal_Spacerek (C_INFO)
{
npc = Animal1;
nr = 1;
condition = DIA_Animal_Spacerek_Condition;
information = DIA_Animal_Spacerek_Info;
permanent = TRUE;
description = Chodź ze mną.;
};                      
FUNC INT DIA_Animal_Spacerek_Condition()
{
if (self.aivar[AIV_PARTYMEMBER] == FALSE)
&& (Npc_KnowsInfo(other, DIA_Animal_Hallo))
&& (self.aivar[AIV_TAPOSITION] == FALSE)
{
return TRUE;
};
};
 
FUNC VOID DIA_Animal_Spacerek_Info()
{
AI_Output (other, self,DIA_Animal_Spacerek_15_00); //Chodź ze mną.


self.aivar[AIV_PARTYMEMBER] = TRUE;

AI_StopProcessInfos (self);
};
// ************************************************************
//   Czekaj
// ************************************************************
INSTANCE DIA_Animal_Czekaj (C_INFO)
{
npc = Animal1;
nr = 1;
condition = DIA_Animal_Czekaj_Condition;
information = DIA_Animal_Czekaj_Info;
permanent = TRUE;
description = Czekaj tutaj!;
};                      
FUNC INT DIA_Animal_Czekaj_Condition()
{
if (self.aivar[AIV_PARTYMEMBER] == TRUE)
&& (Npc_KnowsInfo(other, DIA_Animal_Hallo))
&& (self.aivar[AIV_TAPOSITION] == FALSE)
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_Animal_Czekaj_Info()
{
AI_Output (other, self,DIA_Animal_Czekaj_15_00); //Możesz tutaj zostać wilczku
                AI_Output (other, self,DIA_Animal_Czekaj_44_01); //Wilk wystawia język i czeka na smakołyk

self.aivar[AIV_PARTYMEMBER] = FALSE;

AI_StopProcessInfos (self);
};

// ************************************************************
//   Szynka
// ************************************************************
INSTANCE DIA_Animal_Szynka (C_INFO)
{
npc = Animal1;
nr = 1;
condition = DIA_Animal_Szynka_Condition;
information = DIA_Animal_Szynka_Info;
permanent = TRUE;
description = Podaruj szynkę!;
};                      
FUNC INT DIA_Animal_Szynka_Condition()
{
if (self.aivar[AIV_PARTYMEMBER] == TRUE)
&& (Npc_KnowsInfo(other, DIA_Animal_Hallo))
&& (self.aivar[AIV_TAPOSITION] == FALSE)
               && (npc_hasitems (other, ItFo_Bacon) >= 1)


{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_Animal_Szynka_Info()
{
AI_Output (other, self,DIA_Animal_Szynka_15_00); //Masz tu kawałek szynki
                AI_Output (other, self,DIA_Animal_Szynka_44_01); //Wilk łakomie przyjmuje twój prezent i podaje ci łapę

self.aivar[AIV_PARTYMEMBER] = FALSE;

AI_StopProcessInfos (self);
};
 
"Pierre is enjoying his new bicycle!"



Spoiler
1.Co to są ryry?

Ryrami płynie woda

2.Obrybiacie bonk?

Tak! Obrybiamy bonk.

To nie zgydne z prywem!

3.Pierre lubi swój nowy rower!

Bardzo mnie to cieszy, a co to za Pierre?

To taki chłopak z wioski.

4.Ładna kurtka!

My alpiniści nazywamy to wiatrochronem.

Niech jej Pan pod żadnym pozorem nie zdejmuje!

Allo!,allo!

jono

jono

Użytkownicy
posty525
Propsy155
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Zrób NPCta normalnego z wyglądem wilka :)
 

Godefroy93

Godefroy93

Rzeka
posty289
Propsy196
NagrodyV
Profesjabrak
  • Rzeka
Zrób NPCta normalnego z wyglądem wilka :)

Czytałem o tym, ale tak się nie da:(
 
"Pierre is enjoying his new bicycle!"



Spoiler
1.Co to są ryry?

Ryrami płynie woda

2.Obrybiacie bonk?

Tak! Obrybiamy bonk.

To nie zgydne z prywem!

3.Pierre lubi swój nowy rower!

Bardzo mnie to cieszy, a co to za Pierre?

To taki chłopak z wioski.

4.Ładna kurtka!

My alpiniści nazywamy to wiatrochronem.

Niech jej Pan pod żadnym pozorem nie zdejmuje!

Allo!,allo!

jono

jono

Użytkownicy
posty525
Propsy155
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy

jono

Dialog ze zwierzęciem
#3 2011-04-23, 21:34(Ostatnia zmiana: 2011-04-23, 22:36)
Co ty bredzisz, jak sie nie da jak sie da.
Edit: Będę miłosierny i zarzucę linkiem, działa w 100% sam robiłem http://thedragonmasters.net/viewtopic.php?f=32&t=71 . Liczę na propsa :)
 

Godefroy93

Godefroy93

Rzeka
posty289
Propsy196
NagrodyV
Profesjabrak
  • Rzeka
Co ty bredzisz, jak sie nie da jak sie da.
Edit: Będę miłosierny i zarzucę linkiem, działa w 100% sam robiłem http://thedragonmasters.net/viewtopic.php?f=32&t=71 . Liczę na propsa :)

Już lepiej, postać się odzywa, ale znowu od nowa muszę reparsować, tak czy inaczej props:P

Temat można zamknąć:)
 
"Pierre is enjoying his new bicycle!"



Spoiler
1.Co to są ryry?

Ryrami płynie woda

2.Obrybiacie bonk?

Tak! Obrybiamy bonk.

To nie zgydne z prywem!

3.Pierre lubi swój nowy rower!

Bardzo mnie to cieszy, a co to za Pierre?

To taki chłopak z wioski.

4.Ładna kurtka!

My alpiniści nazywamy to wiatrochronem.

Niech jej Pan pod żadnym pozorem nie zdejmuje!

Allo!,allo!


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry