Powalenie na ziemię przez orka 2979 4

O temacie

Autor Vizier

Zaczęty 15.07.2010 roku

Wyświetleń 2979

Odpowiedzi 4

Vizier

Vizier

Użytkownicy
posty39
Propsy5
  • Użytkownicy
Mam problem z ustawieniem by Orki nas nie zabijali od razu, tylko powalali. Kombinowałem z C_DropUnconscious.d ale bez rezultatów. Jak więc ustawić by wszyscy powyżej seperatora_orc mieli powalenie, odrazu zaznaczam, że szukam sposobu bez zmieniania gildii.
 

krupam

krupam

Użytkownicy
posty105
Propsy43
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ja to zrobiłem zmienianiem gildii, której nie używała żadna inna postać, mianowicie GIL_EMPTY_D, ale wtedy jak pobijemy orka, to se będzie stać nieruchomo...
 

DarcuS

DarcuS

Użytkownicy
posty68
Propsy2
  • Użytkownicy
Cytat: krupam link=topic=10797.msg103531#msg103531#msg103531#msg103531 date=1279206163
Ja to zrobiłem zmienianiem gildii, której nie używała żadna inna postać, mianowicie GIL_EMPTY_D, ale wtedy jak pobijemy orka, to se będzie stać nieruchomo...

A można też zrobić orkowi zachowanie obronne aby tylko się bronił

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
jezeli nie potraficie zrobic animacji upadania orka to najlepiej wziasc animacje siadania tegoż typa od orka z wolnej kopalnii :P
 

Vizier

Vizier

Użytkownicy
posty39
Propsy5
  • Użytkownicy
Minęło sporo czasu i jestem zmuszony wrócić do mojego pytania. Więc odświeżam. Jest jakaś metoda?. Sam pokombinowałem w skryptach i nie wiem w którym miejscu zrobiłem tak, że powalają gracza na ziemie używając obuchów a mieczami zabijają. Czy jest gdzieś w ogóle definicja Dam_edge i dam_blunt?
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry