Jestem początkującym moderem więc proszę o pomoc. Oto mój skrypt NPC:
instance VLK_1000_Robotnik (Npc_Default)
{
//Generated by Gothic NPC Maker
//----------Info ogolne----------
name = "Robotnik";
Npctype = Npctype_Main;
guild = GIL_VLK;
level = 59;
voice = 5;
id = 1000;
//----------Statystyki----------
attribute[ATR_STRENGTH] = 30;
attribute[ATR_DEXTERITY] = 10;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 200;
attribute[ATR_MANA] = 200;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 300;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 300;
//----------Wyglad----------
Mdl_SetVisual (self,"HUMANS.MDS");
Mdl_ApplyOverlayMds (self,"Humans_Tired.mds");
Mdl_SetVisualBody (self,"hum_body_naked0",0, 0,"Hum_Head_Bald",0, 0,VLK_ARMOR_M);
B_Scale (self);
Mdl_SetModelFatness(self,0);
//----------Ekwipunek----------
EquipItem (self, ItMw_1H_Sledgehammer_01);
EquipItem (self, ItRw_Bow_Small_01);
CreateInvItems (self,ItFoApple,1);
CreateInvItems (self,ItFoLoaf,1);
CreateInvItems (self,ItFo_Potion_Water_01,1);
//----------Pozostale----------
fight_tactic = FAI_HUMAN_Coward;
daily_routine = Rtn_start_1000;
};
FUNC VOID Rtn_start_1000 ()
{
TA_RepairHut (07,00,18,00,"PRACA");
TA_Smoke (18,00,19,00,"LIFE");
TA_PickRice (19,00,20,00,"LIFE");
TA_WashSelf (20,00,21,00,"LIFE");
TA_Sleep (21,00,07,00,"SLEEP");
};
reparsuję skrypty i wyskakuje mi komunikat:
Redefinied identifier RTN_START_1000
z tego co wyczytałem na tym forum to powinienem teraz zmienić nazwę tej linijki na inną. Zmieniam ją na Rtn_AMstart_1000 i wyskakuje mi to samo. Nie wiem czy dobrze zrobiłem ale nie tworzyłem nowej paczki z modem bo stwierdziłem że nie trzeba. Podmieniłem tylko plik i pozostawiłem w worku. Czy poprawiając każdy błąd muszę robić paczkę z modem?? Pomóżcie mi poprawić ten skrypt to mój pierwszy.