Uciążliwy skrypt. 2397 3

O temacie

Autor

Zaczęty 27.03.2011 roku

Wyświetleń 2397

Odpowiedzi 3

gothic1210
  • Gość
Jestem początkującym moderem więc proszę o pomoc. Oto mój skrypt NPC:

instance VLK_1000_Robotnik (Npc_Default)
{
//Generated by Gothic NPC Maker

//----------Info ogolne----------

name = "Robotnik";
Npctype = Npctype_Main;
guild = GIL_VLK;
level = 59;
voice = 5;
id = 1000;

//----------Statystyki----------

attribute[ATR_STRENGTH] = 30;
attribute[ATR_DEXTERITY] = 10;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 200;
attribute[ATR_MANA] = 200;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 300;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 300;

//----------Wyglad----------

Mdl_SetVisual      (self,"HUMANS.MDS");
Mdl_ApplyOverlayMds   (self,"Humans_Tired.mds");
Mdl_SetVisualBody (self,"hum_body_naked0",0, 0,"Hum_Head_Bald",0, 0,VLK_ARMOR_M);
B_Scale (self);
Mdl_SetModelFatness(self,0);

//----------Ekwipunek----------
EquipItem      (self, ItMw_1H_Sledgehammer_01);
EquipItem      (self, ItRw_Bow_Small_01);
CreateInvItems  (self,ItFoApple,1);
CreateInvItems  (self,ItFoLoaf,1);
CreateInvItems  (self,ItFo_Potion_Water_01,1);
//----------Pozostale----------
fight_tactic   =   FAI_HUMAN_Coward;
daily_routine = Rtn_start_1000;
};
FUNC VOID Rtn_start_1000 ()
{
TA_RepairHut (07,00,18,00,"PRACA");
TA_Smoke (18,00,19,00,"LIFE");
TA_PickRice (19,00,20,00,"LIFE");
TA_WashSelf (20,00,21,00,"LIFE");
TA_Sleep (21,00,07,00,"SLEEP");
};

reparsuję skrypty i wyskakuje mi komunikat:

Redefinied identifier RTN_START_1000
 
z tego co wyczytałem na tym forum to powinienem teraz zmienić nazwę tej linijki na inną. Zmieniam ją na Rtn_AMstart_1000  i wyskakuje mi to samo. Nie wiem czy dobrze zrobiłem ale nie tworzyłem nowej paczki z modem bo stwierdziłem że nie trzeba. Podmieniłem tylko plik i pozostawiłem w worku. Czy poprawiając każdy błąd muszę robić paczkę z modem?? Pomóżcie mi poprawić ten skrypt to mój  pierwszy.
 

Kruczek

Kruczek

Użytkownicy
posty169
Propsy31
  • Użytkownicy
W rutynie chyba powinien być chyba jeszcze waypoint
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Zmień id npc (bo już takie jest wykorzystane skrypt moze wyglądać np tak:
instance VLK_123_Robotnik (Npc_Default)
{
//Generated by Gothic NPC Maker

//----------Info ogolne----------

name = "Robotnik";
Npctype = Npctype_Main;
guild = GIL_VLK;
level = 59;
voice = 5;
id = 123;

//----------Statystyki----------

attribute[ATR_STRENGTH] = 30;
attribute[ATR_DEXTERITY] = 10;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 200;
attribute[ATR_MANA] = 200;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 300;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 300;

//----------Wyglad----------

Mdl_SetVisual (self,"HUMANS.MDS");
Mdl_ApplyOverlayMds (self,"Humans_Tired.mds");
Mdl_SetVisualBody (self,"hum_body_naked0",0, 0,"Hum_Head_Bald",0, 0,VLK_ARMOR_M);
B_Scale (self);
Mdl_SetModelFatness(self,0);

//----------Ekwipunek----------
EquipItem (self, ItMw_1H_Sledgehammer_01);
EquipItem (self, ItRw_Bow_Small_01);
CreateInvItems (self,ItFoApple,1);
CreateInvItems (self,ItFoLoaf,1);
CreateInvItems (self,ItFo_Potion_Water_01,1);
//----------Pozostale----------
fight_tactic = FAI_HUMAN_Coward;
daily_routine = Rtn_start_123;
};
FUNC VOID Rtn_start_123 ()
{
TA_RepairHut (07,00,18,00,"PRACA");
TA_Smoke (18,00,19,00,"LIFE");
TA_PickRice (19,00,20,00,"LIFE");
TA_WashSelf (20,00,21,00,"LIFE");
TA_Sleep (21,00,07,00,"SLEEP");
};
 

Uber Cyrus The Virus

Uber Cyrus The Virus

Użytkownicy
posty118
Propsy25
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
@Kruczek... -_-'

@Gothic1210

Zmień ID NPC i rutyny... Bo ID = 1000 to id Senyana... Proponuję zacząć od 2000 wzwyż:)

@Edeksumo był szybszy...:P:)
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry