Procentowa nauka walki 5413 12

O temacie

Autor Uber Cyrus The Virus

Zaczęty 10.02.2011 roku

Wyświetleń 5413

Odpowiedzi 12

Uber Cyrus The Virus

Uber Cyrus The Virus

Użytkownicy
posty118
Propsy25
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
:facepalm:Jestem załamany i zmęczony...

Przez ok. 26 h. siedziałem nad skryptami(bez snu) próbowałem samemu zrobić procentową naukę walki... Nie dość, że nie zrobiłem tego, to na dodatek, zapomniałem (pod wpływem emocji, wielkiemu skupieniu i braku snu) zrobić zapasową kopie skryptów, zepsułem sobie GOTHICA i wszystko straciłem, co udało mi się stworzyć...:facepalm:

Tak wiem, wiem jestem noobem...:|

Mistrzowie, Guru, BOGOWIE moi! POMOCY Powiedzcie mi proszę tylko które skrypty trzeba przerobić... I mniej więcej jak.

Nie ma sensu odsyłać mnie do innych poradników(przejrzałem wszystkie na różnych forach przez te kilka(!?) godzin i nie znalazłem odpowiedzi) Próbowałem mniej więcej wziąć przykład ze skryptów MROCZNYCH TAJEMNIC, lecz trudne są do odczytania(nie wiem gdzie są wszystkie potrzebne skrypty z info. o % walce bronią).

Pomożecie mi Moi Mistrzowie? Naprowadźcie mnie, małego, nędznego robaka... Chociaż do zrobienia % walkę bronią 1h! Dzięki temu będę mógł się z tego uczyć!

BŁAGAM! Nie proszę Was o zrobienia tego wszystkiego za mnie... Potrzebuje tylko wskazówek(lokacji nazw skryptów), tego jednego przykładu dzięki, któremu sam dojdę do mego celu(cudu).

Pomożecie? Z góry dziękuje i padam do stóp!
 

Uber Cyrus The Virus

Uber Cyrus The Virus

Użytkownicy
posty118
Propsy25
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
Ponawiam :facepalm:  To dla mnie ważne.
 

orcwarrior

orcwarrior

The Modders
posty475
Propsy317
Profesjabrak
  • The Modders
Polecam wrzucić swoje obecne skrypty oraz jakikolwiek ich backup lub nawet czyste skrypty pl do tego programu.
http://winmerge.org/about/screenshots/
 



Uber Cyrus The Virus

Uber Cyrus The Virus

Użytkownicy
posty118
Propsy25
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
Wybacz, ale... ale do jakich celów mi się to przyda?:unsure:
 

orcwarrior

orcwarrior

The Modders
posty475
Propsy317
Profesjabrak
  • The Modders
Wybacz, ale... ale do jakich celów mi się to przyda?:unsure:

Do sprawdzania róznic miedzy działacymi skryptami, a skryptami których zawartość zmieniłeś, a więc którymi popsułes sobie moda.

Cytuj
Przez ok. 26 h. siedziałem nad skryptami(bez snu) próbowałem samemu zrobić procentową naukę walki... Nie dość, że nie zrobiłem tego, to na dodatek, zapomniałem (pod wpływem emocji, wielkiemu skupieniu i braku snu) zrobić zapasową kopie skryptów, zepsułem sobie GOTHICA i wszystko straciłem, co udało mi się stworzyć...:facepalm:
[/size][/font][/color]
 



Uber Cyrus The Virus

Uber Cyrus The Virus

Użytkownicy
posty118
Propsy25
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
No tak to już naprawiłem(od nowa napisałem...:pokerface: :facepalm: ) Dziękuje i tak, programik mi się przyda...:D

A Mistrzu mój a znasz się na walce procentowej do Gothica 1? albo wiesz może które skrypty trzeba zmienić?
 

orcwarrior

orcwarrior

The Modders
posty475
Propsy317
Profesjabrak
  • The Modders
No tak to już naprawiłem(od nowa napisałem...:pokerface: :facepalm: ) Dziękuje i tak, programik mi się przyda...:D

A Mistrzu mój a znasz się na walce procentowej do Gothica 1? albo wiesz może które skrypty trzeba zmienić?

Niezabardzo, robiłem to dość dawno temu, wydaje mi się że napewno B_GiveSkill i chyba B_BuildLearnString, pozatym nauka sama z siebie nie zmienia skill (poziom) a value (procenty) skill zmienia się jezeli
% um. które posiada bohater + % dodawany > 30 / 60 oraz poziom umiejetnosci != Adept/Mistrz Nie jest to w sumie nic bardzo trudnego, nie warto probować robić wszystkiego naraz a jedynie zacząć np od samego 1H, jezeli chcesz zrobic równiez wymagane pkt siły przy nauce to chyba lepiej zrobic by to najpierw wogole działało, potem zadbac o dodatki.
 



Uber Cyrus The Virus

Uber Cyrus The Virus

Użytkownicy
posty118
Propsy25
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
DZIĘKOWAĆ MISTRZU!!<całuje monitor>:ok: :ok: O takie wskazówki mi chodziło!! Macie Mistrzowie jeszcze jakieś?
 

Uber Cyrus The Virus

Uber Cyrus The Virus

Użytkownicy
posty118
Propsy25
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
Odświeżam.

:idea:Hmmm... a może zastosować to jak w przypadku nauki siły i zręczności?? Tylko jeszcze dodać progi, że więcej niż 100% być nie może...

A talenty zaczynają się od:

 - Od 0 do 29% - Zielony/BRAK (talent_1h_0)
 - Od 30% do 69% -  Adept (talent_1h_1)
 - Od 70% do 100% - MISTRZ (talent_1h_2)

Da się tak??:wink:

Ma ktoś jakieś pomysły rady, wskazówki?:naughty:
 

Uber Cyrus The Virus

Uber Cyrus The Virus

Użytkownicy
posty118
Propsy25
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
Heh... Znowu ja... Może ktoś pomóc? I jak mówiłem nie chcę, aby ktoś robił all za mnie... oczekuje tylko wskazówek i małego naprowadzenia... albo jakiś wzór? Bo jak pisałem wcześniej, nie mogę się połapać w skryptach Mrocznych Tajemnic, a nie chcę wykorzystywać czyjejś pracy.
 

Uber Cyrus The Virus

Uber Cyrus The Virus

Użytkownicy
posty118
Propsy25
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
Odświeżam... jak by "ktoś" nie zauważył tego tematu ;p ...
 

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

Jurigag

Procentowa nauka walki
#11 2011-03-24, 21:27(Ostatnia zmiana: 2011-03-24, 21:39)
if (tal == NPC_TALENT_1H)
{
if (Npc_GetTalentValue(typ, NPC_TALENT_1H)+NEW_Wert <= 30)
{
Npc_SetTalentValue(typ, NPC_TALENT_1H, Npc_GetTalentValue(typ, NPC_TALENT_1H)+NEW_WERT);
PrintScreen (ConcatStrings("Walka jednoręcznym orężem + ",IntToString(NEW_Wert)), -1,-1,"FONT_OLD_20_WHITE.TGA",2);
return 1;
}
else if (Npc_GetTalentValue(typ, NPC_TALENT_1H)+NEW_Wert <= 60) && ((Npc_GetTalentValue(typ, NPC_TALENT_1H))+NEW_Wert > 30)
{
if (TAL_WERT == 0)
{
Npc_SetTalentSkill(typ, NPC_TALENT_2H, 1);
PrintScreen ("Walka jednoręcznym orężem: Adept",-1,-1,"FONT_OLD_20_WHITE.TGA",2);
};
Npc_SetTalentValue(typ, NPC_TALENT_1H, Npc_GetTalentValue(typ, NPC_TALENT_1H)+NEW_WERT);
PrintScreen (ConcatStrings("Walka jednoręcznym orężem + ",IntToString(NEW_Wert)), -1,-1,"FONT_OLD_20_WHITE.TGA",2);
return 1;
}
else if (Npc_GetTalentValue(typ, NPC_TALENT_1H)+NEW_Wert <= 90) && ((Npc_GetTalentValue(typ, NPC_TALENT_1H))+NEW_Wert > 60)
{
if (TAL_WERT == 1)
{
Npc_SetTalentSkill(typ, NPC_TALENT_2H, 2);
PrintScreen ("Walka jednoręcznym orężem: Mistrz ", -1,-1,"FONT_OLD_20_WHITE.TGA",2);
};
Npc_SetTalentValue(typ, NPC_TALENT_1H, Npc_GetTalentValue(typ, NPC_TALENT_1H)+NEW_WERT);
PrintScreen (ConcatStrings("Walka jednoręcznym orężem + ",IntToString(NEW_Wert)), -1,-1,"FONT_OLD_20_WHITE.TGA",2);
return 1;
}
else if (Npc_GetTalentValue(typ, NPC_TALENT_1H)+NEW_Wert > 90)
{
PrintScreen ("Umiejętność wymaksowana", -1,-1,"FONT_OLD_20_WHITE.TGA",2);
typ.lp=typ.lp+LP_cost
return 1;
};
}

Od terac zmienna NEW_Wert w tej funkcji:

func int B_GiveSkill(var C_NPC typ, var int TAL, var int NEW_Wert, var int LP_Cost)
Robi za wartość którą ma dodać, na moje oko powinno działać a jak nie no to sory :D
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Uber Cyrus The Virus

Uber Cyrus The Virus

Użytkownicy
posty118
Propsy25
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
Dzięki wielkie (jeszcze raz:)) Już dzięki tobie sobie dalej poradzę:ok:  Leci Props!

Temat do Zamknięcia:D
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry