HUM_BODY_NAKED0 3518 4

O temacie

Autor Kruczek

Zaczęty 21.03.2011 roku

Wyświetleń 3518

Odpowiedzi 4

Kruczek

Kruczek

Użytkownicy
posty169
Propsy31
  • Użytkownicy

Kruczek

HUM_BODY_NAKED0
2011-03-21, 18:40(Ostatnia zmiana: 2011-03-21, 18:41)
Mam pytanie czy do animacji hum_body_naked0.asc można dodawać takie coś jak zs_longsword , zs_lefthand czy zs_righhand
tylko że nowe na przykład na plecach zs_dual ?
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Po pierwsze to nie jest animacja tylko szkielet po drugie można dodać
 

Kruczek

Kruczek

Użytkownicy
posty169
Propsy31
  • Użytkownicy

Kruczek

HUM_BODY_NAKED0
#2 2011-03-21, 20:20(Ostatnia zmiana: 2011-03-21, 20:20)
Po pierwsze to nie jest animacja tylko szkielet po drugie można dodać
A mogłbyś powiedzieć jak ?
Edit: a zapomniałem masz propsa
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Nie wiem jak to zrobić ale jak gadałem z gościem mądrzejszym od siebie w tych sprawach to powiedział mi że jak dodaje się nowego zs to trza WSZYSTKIE animki przerabiać
 

Kruczek

Kruczek

Użytkownicy
posty169
Propsy31
  • Użytkownicy

Kruczek

HUM_BODY_NAKED0
#4 2011-03-21, 20:53(Ostatnia zmiana: 2011-03-21, 20:54)
Nie wiem jak to zrobić ale jak gadałem z gościem mądrzejszym od siebie w tych sprawach to powiedział mi że jak dodaje się nowego zs to trza WSZYSTKIE animki przerabiać
Aha ,dzięki za szybką odpowiedź skoda że trzeba wszystkie przerabiac :(
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry