Siemanko, dzisiaj powstawiałem w spacerze parę łóżek i kilka waypointów pod nimi. Chodziło o to żeby paru piratów w nocy sobie smacznie kimało. Niestety włączam grę a owi piraci co mieli spać zamiast na leżąco to na stojąco śpią w innych waypointach. To może być przez to że nie połączyłem ich? Jeżeli tak to powiedzcie jak to zrobić.
To wszystko potrzebne mi do mojego serialu Gothic 2 nk - Dekret Rhobara
Odc 1
TutajEDIT: Po ponownym wczytaniu gry postaci WOGÓLE nie ma. Choć waipointy są bo jak wpisuję goto waypoint PIR_BED_01 to mnie przenosi w owy waypoint. To taka informacja.
EDIT # 2
To jest skrypt Garreta:
INSTANCE PIR_1357_Addon_Garett (Npc_Default)
{
// ------ NSC ------
name = "Garett";
guild = GIL_PIR;
id = 1357;
voice = 9;
flags = FALSE;
npctype = NPCTYPE_MAIN;
// ------ Attribute ------
B_SetAttributesToChapter (self, 2);
// ------ Kampf-Taktik ------
fight_tactic = FAI_HUMAN_STRONG;
// ------ Equippte Waffen ------
EquipItem (self, ItMw_Piratensaebel);
// ------ Inventory ------
// Händler
CreateInvItems (self, ItBE_Addon_Prot_EdgPoi, 1);
// ------ visuals ------
B_SetNpcVisual (self, MALE, "Hum_Head_Psionic", Face_N_NormalBart05, BodyTex_N, ITAR_PIR_L_Addon);
Mdl_SetModelFatness (self, 1.5);
Mdl_ApplyOverlayMds (self, "Humans_Relaxed.mds");
// ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
B_GiveNpcTalents (self);
// ------ Kampf-Talente ------
B_SetFightSkills (self,50);
// ------ TA anmelden ------
daily_routine = Rtn_Start_1357;
};
FUNC VOID Rtn_Start_1357 ()
{
TA_Sleep (08,00,21,00,"PIR_BED_03");
TA_Sleep (21,00,08,00,"PIR_BED_03");
};
i TERAZ wogóle go nie ma a żadnych błędów w skrypcie nie ma.
POMOŻE KTOŚ?