Runy Teleportacyjne 3053 3

O temacie

Autor Jason525PL

Zaczęty 7.09.2009 roku

Wyświetleń 3053

Odpowiedzi 3

Jason525PL

Jason525PL

Użytkownicy
posty116
Propsy6
  • Użytkownicy
Witajcie...mam problem...a mioanowicie w jakim pliku trzeba wpisać skrypt na Runę Teleportacyjną...i jak ma wyglądać dany skrypt
 

muttley

muttley

Użytkownicy
posty567
Propsy381
  • Użytkownicy
Musisz pozmieniać - dałem ci tu wszystko co trzeba

It_Runen.d
/********************************************************************************
***********/
INSTANCE ItRu_TeleportSeaport (C_Item)
{
name = NAME_Rune;

mainflag = ITEM_KAT_RUNE;
flags = 0;

value = Value_Ru_TeleportSeaport;

visual = "ItRu_TeleportSeaport.3ds";
material = MAT_STONE;

spell = SPL_TeleportSeaport;


wear = WEAR_EFFECT;
effect = "SPELLFX_WEAKGLIMMER";

description = NAME_SPL_TeleportSeaport;


TEXT [1] = NAME_Manakosten;
COUNT [1] = SPL_COST_TELEPORT;
TEXT [5] = NAME_Value;
COUNT [5] = value;
};

Text.d

const string NAME_SPL_TeleportSeaport = "Teleportacja do miasta portowego";
Spell_ProcessMana.d
if (activeSpell == SPL_TeleportSeaport ) { return  Spell_Logic_TeleportSeaport (manaInvested); };
Spell_Teleport_Alle.d

// ------ zur Hafen-Stadt ------
func int Spell_Logic_TeleportSeaport (var int manaInvested)
{
if (Npc_GetActiveSpellIsScroll(self) && (self.attribute[ATR_MANA] >= SPL_Cost_Scroll))
{
return SPL_SENDCAST;
}
else if (self.attribute[ATR_MANA] >= SPL_Cost_Teleport)
{
return SPL_SENDCAST;
};

return SPL_NEXTLEVEL;
};

func void Spell_Cast_TeleportSeaport()
{
B_PrintTeleportTooFarAway (NEWWORLD_ZEN);

if (Npc_GetActiveSpellIsScroll(self))
{
self.attribute[ATR_MANA] = self.attribute[ATR_MANA] - SPL_Cost_Scroll;
}
else
{
self.attribute[ATR_MANA] = self.attribute[ATR_MANA] - SPL_Cost_Teleport;
};

AI_Teleport (self, "HAFEN");
AI_PlayAni (self, "T_HEASHOOT_2_STAND" );
};

Troszkę dalej

if (Npc_GetActiveSpell(self) == SPL_TeleportSeaport ) { Spell_Cast_TeleportSeaport (); };
 

Jason525PL

Jason525PL

Użytkownicy
posty116
Propsy6
  • Użytkownicy

Jason525PL

Runy Teleportacyjne
#2 2009-09-07, 20:45(Ostatnia zmiana: 2009-09-07, 21:11)
Dzięki ci wielkie :D ...Jak będę mógł to się odwdzięczę.

EDIT\\ Może iż jestem początkujący to się udało :D

EDIT2\\ A jednak nie...wyskakują jakieś błędy...ale ja sobie jakoś poradzę :D

EDIT3\\ A jednak działa...za duże ID wpisałem w pliku Constants.d :D
 

nocnymocny

nocnymocny

Użytkownicy
posty65
Propsy6
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam! Postępował zgodnie z instrukcja, zamieniając wszystkie INSTANCE ItRu_TeleportSeaport na INSTANCE ItRu_TeleportNn, oraz AI_PlayAni  (self, "T_HEASHOOT_2_STAND" ); na AI_PlayAni (self, "wlasny" ); po kompilacji w Spacerze wyskakują błędy:_WORK/DATA/SCRIPTS/CONTENT/AL/MAGIC/SPELS/SPELL_TELEPORT_ALLE.D: Unknown identifier : SPL_TELEPORTNN, oraz _WORK/DATA/SCRIPTS/CONTENT/AL/MAGIC/SPELL_PROCESSMANA.D:Unknown identifier : SPL_TELEPORTNN. Co zrobiłem źle? Proszę bardzo o pomoc!
 
https://www.youtube.com/watch?v=5HdbLar5Thg


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry