Problem ze światem Gothica 1491 1

O temacie

Autor Thartos

Zaczęty 24.04.2011 roku

Wyświetleń 1491

Odpowiedzi 1

Thartos

Thartos

Użytkownicy
posty3
  • Użytkownicy

Thartos

Problem ze światem Gothica
2011-04-24, 11:30(Ostatnia zmiana: 2011-04-24, 11:46)
Otóż kilka dni temu zainstalowałem Gothica 2 Noc Kruka ze wszystkimi programami do modowania na laptopie, ponieważ na komputerze stacjonarnym nie działał mi Spacer, na laptopie  wszystko działało. W New Worldzie wstawiłem jeden przedmiot dla testów (W Spacerze) następnie zapisałem to włączyłem Gothica Starter "Respawn Scripts" i włączyłem Gothica wszystko działało ale ładowanie zatrzymało mi się w połowie (przy literze "Y") i nie chciało ruszyć próbowałem kilka razy i dalej tak się działo nawet zrobiłem nowy plik z modem i włączyłem nadal tak było. Czy ktoś mógłby mi pomóc.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Widzę nie bardzo ktoś udziela Ci jakieś pomocy więc ja ze swojej strony mogę zaproponować że sprawdzę twojego "moda" u siebie jak będzie działać to będziemy szukać winy w sprzęcie jak nie to w modzie. :D  
Jeżeli chcesz zatrzymać projekt w sekrecie to jeżeli jeszcze tego nie zrobiłeś sprawdź na drugim kompie uruchom go przez Gothic Starter znaczy się. :D
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry