5. DominikT dał ci tu wszystkie lub większość twarzy z gothic, ale jeżeli chodziło ci o same skrypty twarzy np Face_N_Normal02 to wystarczy wejść po prostu w skrypt innej postaci i już jakąś gębę masz. Jeżeli chcesz zobaczyć jak te twarze wyglądają przed rozpoczęciem gry, polecam ściągnięcie GoMan'a i przejrzenia sobie tam tych pyszczków ;)
6. Ta, nagrać i zapisać w formacie WAV, ale potem wrzucić do folderul _Work\Data\Sound\SPEECH (taki folder jest w g2, ale w g1 chyba taki sam powinien być ;p Jak nie będzie to szukaj czegoś podobnego) z tym, że twój dialog wygląda np. tak
AI_Output (other, self, "DIA_Rod_StarkGenug_15_00"); //Jestem raczej silny! (przypominam twój nr w dialogach to ZAWSZE 15)
AI_Output (self, other, "DIA_Rod_StarkGenug_06_01"); //Nonsens! Nie uniósłbyś nawet przyzwoitego miecza, takiego jak choćby mój.
to nazwa nagranego pliku WAW z twoim dialogiem też powinna nazywać się DIA_Rod_StarkGenug_15_00