Parę pytań dotyczących dialogów i npc. 2826 4

O temacie

Autor keskiful

Zaczęty 12.01.2011 roku

Wyświetleń 2826

Odpowiedzi 4

keskiful

keskiful

Użytkownicy
posty35
Propsy3
  • Użytkownicy
No to tak ;]

1. Jak dać żeby w nagrodę za wykonane zadanie był exp ?
2. Postać na starcie umie np. umiejętność SKÓROWANIA (tak o tą tylko mi chodzi :)  )
3. Gdy wykonam u swojego npc questa to jak mogę zrobić żeby jak już go wykonam poszedł sobie w inne miejsce ? (waypoint)
4. Jeszcze raz zapytam (jak zrobić żeby misja była zabić np. wilka ?)
5. Skąd mam brać nazwy tekstur twarzy gdy robię NPC ?
6. Jak dać dubbing do dialogów.


Na razie to wszystko z góry dzięki za odpowiedzi bo chcę zacząć robić jakąś większą modyfikacje niż 1 npc któy mi tylko wyszedł :D
 

Pragasek

Pragasek

Użytkownicy
posty334
Propsy39
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
1. Daj na końcu dialogu to : B_GiveXP (50);
Tą liczbę możesz se zmienić iż dałem ją na przykład.

2. Nie jestem pewien ale spróbuj dać tą linijkę do skryptu PC_Hero pod talentami

 (PLAYER_TALENT_TAKEANIMALTROPHY[TROPHY_Fur] == TRUE)Uprzedzam nie jestem pewny.

3. Na końcu dialogu z wykonaniem questa daj to
Npc_ExchangeRoutine (self, WAYPOINT);
4. Musisz zrobić specjalne instance dla Wilka i dodać go do świata.
W pliku z Wilkiem dodaj nowego o nowym instance, daj go do świata (WAYPOINT) i gdy zabijemy wilka
daj w dialogu IF (NpcIsDead(INSTANCE WILKA));
Również nie jestem pewien czy to tak się robiło iż robiłem to już dawno.

5. Nie wiem :p

6. Nagraj swój tekst i zapisz go do WAV o nazwie danego dialogu.

pozdro

keskiful

keskiful

Użytkownicy
posty35
Propsy3
  • Użytkownicy
Okej dzięki więlkie :)
 

DominikT

DominikT

Użytkownicy
posty161
Propsy69
  • Użytkownicy
const int Face_N_Gomez             =   0   ;
const int Face_N_Scar             =    1   ;
const int Face_N_Raven            =    2   ;
const int Face_N_Bullit            =    3   ;   
const int Face_B_Thorus            =    4   ;
const int Face_N_Corristo         =    5   ;
const int Face_N_Milten            =    6   ;
const int Face_N_Bloodwyn         =    7   ;   
const int Face_L_Scatty            =    8   ;
const int Face_N_YBerion         =    9   ;
const int Face_N_CoolPock         =    10   ;
const int Face_B_CorAngar         =    11   ;
const int Face_B_Saturas         =    12   ;
const int Face_N_Xardas            =    13   ;
const int Face_N_Lares            =    14   ;
const int Face_L_Ratford         =    15   ;
const int Face_N_Drax            =    16   ;   
const int Face_B_Gorn            =    17   ;
const int Face_N_Player            =    18   ;
const int Face_P_Lester            =    19   ;
const int Face_N_Lee            =    20   ;
const int Face_N_Torlof            =    21   ;
const int Face_N_Mud            =    22   ;
const int Face_N_Ricelord         =    23   ;
const int Face_N_Horatio         =    24   ;
const int Face_N_Richter         =    25   ;
const int Face_N_Cipher_neu         =    26   ;
const int Face_N_Homer            =    27   ;   
const int Face_B_Cavalorn         =    28   ;
const int Face_L_Ian            =    29   ;
const int Face_L_Diego            =    30   ;
const int Face_N_MadPsi            =    31   ;
const int Face_N_Bartholo         =    32   ;
const int Face_N_Snaf            =    33   ;
const int Face_N_Mordrag         =    34   ;
const int Face_N_Lefty            =    35   ;
const int Face_N_Wolf            =    36   ;
const int Face_N_Fingers         =    37   ;
const int Face_N_Whistler         =    38   ;
const int Face_P_Gilbert         =    39   ;
const int Face_L_Jackal            =    40   ;
const int Face_P_ToughBald         =    41   ;
const int Face_P_Tough_Drago              =    42           ;
const int Face_P_Tough_Torrez              =    43           ;
const int Face_P_Tough_Rodriguez           =    44   ;
const int Face_P_ToughBald_Nek      =    45   ;
const int Face_P_NormalBald       =    46   ;
const int Face_P_Normal01         =    47   ;
const int Face_P_Normal02         =    48   ;
const int Face_P_Normal_Fletcher   =    49   ;
const int Face_P_Normal03         =    50   ;
const int Face_P_NormalBart01      =    51   ;
const int Face_P_NormalBart_Cronos   =    52   ;
const int Face_P_NormalBart_Nefarius=    53   ;
const int Face_P_NormalBart_Riordian=    54   ;
const int Face_P_OldMan_Gravo      =    55   ;
const int Face_P_Weak_Cutter      =    56   ;
const int Face_P_Weak_Ulf_Wohlers   =    57   ;
const int Face_N_Important_Arto      =    58   ;
const int Face_N_ImportantGrey      =    59   ;
const int Face_N_ImportantOld      =    60   ;
const int Face_N_Tough_Lee_ähnlich   =    61   ;
const int Face_N_Tough_Skip         =    62   ;
const int Face_N_ToughBart01      =    63   ;
const int Face_N_Tough_Okyl         =    64   ;
const int Face_N_Normal01         =    65   ;
const int Face_N_Normal_Cord      =    66   ;
const int Face_N_Normal_Olli_Kahn   =    67   ;   
const int Face_N_Normal02         =    68   ;
const int Face_N_Normal_Spassvogel   =    69   ;
const int Face_N_Normal03         =    70   ;
const int Face_N_Normal04         =    71   ;
const int Face_N_Normal05         =    72   ;
const int Face_N_Normal_Stone      =    73   ;
const int Face_N_Normal06         =    74   ;
const int Face_N_Normal_Erpresser   =    75   ;
const int Face_N_Normal07         =    76   ;
const int Face_N_Normal_Blade      =    77   ;
const int Face_N_Normal08         =    78   ;
const int Face_N_Normal14         =    79   ;
const int Face_N_Normal_Sly         =    80   ;
const int Face_N_Normal16         =    81   ;
const int Face_N_Normal17         =    82   ;
const int Face_N_Normal18         =    83   ;
const int Face_N_Normal19         =    84   ;
const int Face_N_Normal20         =    85   ;
const int Face_N_NormalBart01      =    86   ;
const int Face_N_NormalBart02      =    87   ;
const int Face_N_NormalBart03      =    88   ;
const int Face_N_NormalBart04      =    89   ;
const int Face_N_NormalBart05      =    90   ;
const int Face_N_NormalBart06      =    91   ;
const int Face_N_NormalBart_Senyan   =    92   ;
const int Face_N_NormalBart08      =    93   ;
const int Face_N_NormalBart09      =    94   ;
const int Face_N_NormalBart10      =    95   ;
const int Face_N_NormalBart11      =    96   ;
const int Face_N_NormalBart12      =    97   ;
const int Face_N_NormalBart_Dexter   =    98   ;
const int Face_N_NormalBart_Graham   =    99   ;
const int Face_N_NormalBart_Dusty   =    100   ;
const int Face_N_NormalBart16      =    101   ;
const int Face_N_NormalBart17      =    102   ;
const int Face_N_NormalBart_Huno   =    103   ;
const int Face_N_NormalBart_Grim   =    104   ;
const int Face_N_NormalBart20      =    105   ;
const int Face_N_NormalBart21      =   106   ;
const int Face_N_NormalBart22      =    107   ;
const int Face_N_OldBald_Jeremiah   =    108   ;
const int Face_N_Weak_Ulbert      =    109   ;
const int Face_N_Weak_BaalNetbek   =    110   ;
const int Face_N_Weak_Herek         =    111   ;
const int Face_N_Weak04            =    112   ;
const int Face_N_Weak05            =    113   ;
const int Face_N_Weak_Orry         =    114   ;
const int Face_N_Weak_Asghan      =    115   ;
const int Face_N_Weak_Markus_Kark   =    116   ;
const int Face_N_Weak_Cipher_alt   =    117   ;
const int Face_N_NormalBart_Swiney    =    118   ;
const int Face_N_Weak12            =    119   ;
const int Face_L_ToughBald01      =    120   ;
const int Face_L_Tough01         =    121   ;
const int Face_L_Tough02         =    122   ;
const int Face_L_Tough_Santino      =    123   ;
const int Face_L_ToughBart_Quentin   =   124   ;
const int Face_L_Normal_GorNaBar   =    125   ;
const int Face_L_NormalBart01      =    126   ;
const int Face_L_NormalBart02      =    127   ;
const int Face_L_NormalBart_Rufus   =    128   ;
const int Face_B_ToughBald         =    129   ;
const int Face_B_Tough_Pacho      =    130   ;
const int Face_B_Tough_Silas      =    131   ;
const int Face_B_Normal01         =    132   ;
const int Face_B_Normal_Kirgo      =    133   ;
const int Face_B_Normal_Sharky      =    134   ;
const int Face_B_Normal_Orik      =    135   ;
const int Face_B_Normal_Kharim      =    136   ;
const int FaceBabe_N_BlackHair      =    137   ;
const int FaceBabe_N_Blondie      =    138   ;
const int FaceBabe_N_BlondTattoo   =    139   ;
const int FaceBabe_N_PinkHair      =    140   ;
const int FaceBabe_L_Charlotte      =    141   ;
const int FaceBabe_B_RedLocks      =    142   ;
const int FaceBabe_N_HairAndCloth   =    143   ;
const int FaceBabe_N_WhiteCloth      =    144   ;
const int FaceBabe_N_GreyCloth      =    145   ;
const int FaceBabe_N_Brown         =    146   ;
const int FaceBabe_N_VlkBlonde      =    147   ;
const int FaceBabe_N_BauBlonde      =    148 ;
const int FaceBabe_N_YoungBlonde   =    149   ;
const int FaceBabe_N_OldBlonde      =    150 ;
const int FaceBabe_P_MidBlonde      =    151 ;
const int FaceBabe_N_MidBauBlonde   =    152 ;
const int FaceBabe_N_OldBrown      =    153 ;
const int FaceBabe_N_Lilo         =    154 ;
const int FaceBabe_N_Hure         =    155 ;
const int FaceBabe_N_Anne         =    156 ;
const int FaceBabe_B_RedLocks2      =    157   ;
const int FaceBabe_L_Charlotte2      =    158 ;
const int Face_N_Fortuno      =    159;
const int Face_P_Greg      =    160;
const int Face_N_Pirat01   =    161;
const int Face_N_ZombieMud   =    162;

Jak byś troche poszukał w AI to byś znalazł ale ja  tutaj napisałem Ci wszystkie możliwości a numerki od 1 do 162 to są tekstry w textures np "Hum_Head_V0 - to zero to ta cyferka od 1 do 162 _c0
Proszę propsa będzie mój pierwszy ;)
 
Spoiler
Programie nasz, któryś jest w pamięci

Swięć się nazwa twoja

Bądź system operacyjny twój

Wykonuj funkcje swoje

I na drukarce i na ekranie



I daj nam nasze dane

I wybacz nam nasze błędy

Jako i my wybaczymy

Twoim programistom

I prowadź nas do swego końca



Bo twój jest algorytm

I pętla, i rozwiąnie

Na wieku wieków (jak się zwiesisz)



ENTER

Intel i5 3,2 duo 8 gb ram karta gts250 1gb

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
5. DominikT dał ci tu wszystkie lub większość twarzy z gothic, ale jeżeli chodziło ci o same skrypty twarzy np Face_N_Normal02 to wystarczy wejść po prostu w skrypt innej postaci i już jakąś gębę masz. Jeżeli chcesz zobaczyć jak te twarze wyglądają przed rozpoczęciem gry, polecam ściągnięcie GoMan'a i przejrzenia sobie tam tych pyszczków ;)

6. Ta, nagrać i zapisać w formacie WAV, ale potem wrzucić do folderul _Work\Data\Sound\SPEECH (taki folder jest w g2, ale w g1 chyba taki sam powinien być ;p  Jak nie będzie to szukaj czegoś podobnego) z tym, że twój dialog wygląda np. tak

AI_Output (other, self, "DIA_Rod_StarkGenug_15_00"); //Jestem raczej silny! (przypominam twój nr w dialogach to ZAWSZE 15)
AI_Output (self, other, "DIA_Rod_StarkGenug_06_01"); //Nonsens! Nie uniósłbyś nawet przyzwoitego miecza, takiego jak choćby mój.

to nazwa nagranego pliku WAW z twoim dialogiem też powinna nazywać się DIA_Rod_StarkGenug_15_00
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry