FUNC VOID Equip_pierscien()
{
if (npc_hasitems(self, itar_magiczna_zbroja))
{
Wld_PlayEffect("spellFX_innos_eye", hero, hero, 0, 0, 0, FALSE );
CreateInvItems (self, itmw_pila, 1);
CreateInvItems (self, itmw_miotla, 1);
CreateInvItems (self, itmw_zakazany_kod, 1);
CreateInvItems (self, itmw_kielbasa, 1);
CreateInvItems (self, itmw_flame, 1);
CreateInvItems (self, ItMw_2h_steel_sword, 1);
CreateInvItems (self, ItMw_2h_sleep, 1);
CreateInvItems (self, ItMw_ground, 1);
CreateInvItems (self, ItMw_2h_silver_sword, 1);
CreateInvItems (self, ItMw_2h_wolfrain, 1);
CreateInvItems (self, ItMw_Mage_Axe, 1);
CreateInvItems (self, ItMw_Mordor, 1);
CreateInvItems (self, ItMw_katana, 1);
CreateInvItems (self, ItMw_cos, 1);
CreateInvItems (self, ItMw_wino, 1);
CreateInvItems (self, ItMw_topor, 1);
CreateInvItems (self, ItMw_artur, 1);
CreateInvItems (self, itmw_arti1, 1);
CreateInvItems (self, itmw_rune_magic, 1);
CreateInvItems (self, itmw_1h_rune_magic, 1);
PrintScreen ("Zrespawnowałeś Itemy , Brawo!", -1, 34, FONT_ScreenSmall,2);
};
};
zrobiłem taki skrypt i efekt nie rozpoczyna się chodzi o to że jak założe to na bezim jest efekt oka innosa