Nie ma Efektu 3111 6

O temacie

Autor DominikT

Zaczęty 31.12.2010 roku

Wyświetleń 3111

Odpowiedzi 6

DominikT

DominikT

Użytkownicy
posty161
Propsy69
  • Użytkownicy
FUNC VOID Equip_pierscien()
{
 if (npc_hasitems(self, itar_magiczna_zbroja))
{
 Wld_PlayEffect("spellFX_innos_eye", hero, hero, 0, 0, 0, FALSE );

 CreateInvItems (self, itmw_pila, 1);
 CreateInvItems (self, itmw_miotla, 1);
 CreateInvItems (self, itmw_zakazany_kod, 1);
 CreateInvItems (self, itmw_kielbasa, 1);  
 CreateInvItems (self, itmw_flame, 1);
 CreateInvItems (self, ItMw_2h_steel_sword, 1);
 CreateInvItems (self, ItMw_2h_sleep, 1);
 CreateInvItems (self, ItMw_ground, 1);
 CreateInvItems (self, ItMw_2h_silver_sword, 1);
 CreateInvItems (self, ItMw_2h_wolfrain, 1);
 CreateInvItems (self, ItMw_Mage_Axe, 1);
 CreateInvItems (self, ItMw_Mordor, 1);
 CreateInvItems (self, ItMw_katana, 1);
 CreateInvItems (self, ItMw_cos, 1);
 CreateInvItems (self, ItMw_wino, 1);
 CreateInvItems (self, ItMw_topor, 1);
 CreateInvItems (self, ItMw_artur, 1);
 CreateInvItems (self, itmw_arti1, 1);
 CreateInvItems (self, itmw_rune_magic, 1);
 CreateInvItems (self, itmw_1h_rune_magic, 1);  
 PrintScreen ("Zrespawnowałeś Itemy , Brawo!", -1, 34, FONT_ScreenSmall,2);

};
};
zrobiłem taki skrypt i efekt nie rozpoczyna się chodzi o to że jak założe to na bezim jest efekt oka innosa
 
Spoiler
Programie nasz, któryś jest w pamięci

Swięć się nazwa twoja

Bądź system operacyjny twój

Wykonuj funkcje swoje

I na drukarce i na ekranie



I daj nam nasze dane

I wybacz nam nasze błędy

Jako i my wybaczymy

Twoim programistom

I prowadź nas do swego końca



Bo twój jest algorytm

I pętla, i rozwiąnie

Na wieku wieków (jak się zwiesisz)



ENTER

Intel i5 3,2 duo 8 gb ram karta gts250 1gb

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
A sa wogole takie itemy ?
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Nestor

Nestor

Użytkownicy
posty66
Propsy18
  • Użytkownicy

Nestor

Nie ma Efektu
#2 2010-12-31, 17:55(Ostatnia zmiana: 2010-12-31, 18:14)
Po 1: Czy wyskakuje coś przy reparse scripts?
Po 2: Wziąłeś wczytaj grę czy nowa gra?
 
Spoiler

misiekgrabo

misiekgrabo

Użytkownicy
posty179
Propsy106
  • Użytkownicy
Albo po prostu...nie masz ubranej zbroi :P Pokaż skrypty TYCH WSZYSTKICH obiektów to zobaczę...
 
Ale tam, gdzie stanął Adanos, ani Innos, ani Beliar nie mieli żadnej władzy. W miejscu tym ład i chaos współistniały w harmonii. Tak oto powstało morze.



Zapomnij... o wszystkim, co się działo w przeszłości.

DominikT

DominikT

Użytkownicy
posty161
Propsy69
  • Użytkownicy
instance ItRi_przyzwanieitemow(C_Item)
{
   name                =   NAME_Ring;

   mainflag             =   ITEM_KAT_MAGIC;
   flags                =   ITEM_RING;

   value                =   10000;

   visual                =   "ItRi_Prot_Fire_01.3ds";

   visual_skin          =   0;
   material             =   MAT_METAL;
   on_equip            =   Equip_pierscien;

   wear         =    WEAR_EFFECT;
   effect         =   "SPELLFX_ITEMGLIMMER";

   description            = "Pierścień przwania";
   
   TEXT[2]               = NAME_Prot_Fire;
   COUNT[2]            = Ri_ProtFire;
   
   TEXT[5]               = NAME_Value;
   COUNT[5]            = value;
   
   INV_ZBIAS            = INVCAM_ENTF_RING_STANDARD;
   INV_ROTZ            = INVCAM_Z_RING_STANDARD;
   INV_ROTX            = INVCAM_X_RING_STANDARD;
   
};
FUNC VOID Equip_pierscien()
{
 if (npc_hasitems(self, itar_magiczna_zbroja))
{
 Wld_PlayEffect("spellFX_innos_eye", hero, hero, 0, 0, 0, FALSE );

 CreateInvItems (self, itmw_pila, 1);
 CreateInvItems (self, itmw_miotla, 1);
 CreateInvItems (self, itmw_zakazany_kod, 1);
 CreateInvItems (self, itmw_kielbasa, 1);  
 CreateInvItems (self, itmw_flame, 1);
 CreateInvItems (self, ItMw_2h_steel_sword, 1);
 CreateInvItems (self, ItMw_2h_sleep, 1);
 CreateInvItems (self, ItMw_ground, 1);
 CreateInvItems (self, ItMw_2h_silver_sword, 1);
 CreateInvItems (self, ItMw_2h_wolfrain, 1);
 CreateInvItems (self, ItMw_Mage_Axe, 1);
 CreateInvItems (self, ItMw_Mordor, 1);
 CreateInvItems (self, ItMw_katana, 1);
 CreateInvItems (self, ItMw_cos, 1);
 CreateInvItems (self, ItMw_wino, 1);
 CreateInvItems (self, ItMw_topor, 1);
 CreateInvItems (self, ItMw_artur, 1);
 CreateInvItems (self, itmw_arti1, 1);
 CreateInvItems (self, itmw_rune_magic, 1);
 CreateInvItems (self, itmw_1h_rune_magic, 1);  
 PrintScreen ("Zrespawnowałeś Itemy , Brawo!", -1, 34, FONT_ScreenSmall,2);

};
};

a tu zbroja

INSTANCE ITAR_magiczna_zbroja (C_Item)
{
   name                =   "Magiczna Zbroja";

   mainflag             =   ITEM_KAT_ARMOR;
   flags                =   0;

   protection [PROT_EDGE]   =   100;
   protection [PROT_BLUNT] =    100;
   protection [PROT_POINT] =    100;
   protection [PROT_FIRE]    =    100;
   protection [PROT_MAGIC] =    100;

   value                =   6504;

   wear                =   WEAR_TORSO | WEAR_EFFECT;
        EFFECT                                  =  "spellfx_innos_eye";

   visual                =   "ItAr_KdF_H.3ds";
   visual_change          =   "Armor_Kdf_H.asc";
   visual_skin          =   0;
   material             =   MAT_LEATHER;
   
   
   description            =   name;
        TEXT[0]                                 =  "Potrzebna do jakiegoś przedmiotu hmm magii?";
   TEXT[1]               =   NAME_Prot_Edge;         
   COUNT[1]            =    protection   [PROT_EDGE];
   
   TEXT[2]               =   NAME_Prot_Point;      
   COUNT[2]            =    protection   [PROT_POINT];

   TEXT[3]             =   NAME_Prot_Fire;         
   COUNT[3]            =    protection   [PROT_FIRE];
   
   TEXT[4]               =   NAME_Prot_Magic;      
   COUNT[4]            =    protection   [PROT_MAGIC];
   
   TEXT[5]               =   NAME_Value;         
   COUNT[5]            =    value;
};

itemy wszystkie są (przywołują się do eq) pisze zrespawnowałeś itemy ale nie ma efektu oka innosa
 
Spoiler
Programie nasz, któryś jest w pamięci

Swięć się nazwa twoja

Bądź system operacyjny twój

Wykonuj funkcje swoje

I na drukarce i na ekranie



I daj nam nasze dane

I wybacz nam nasze błędy

Jako i my wybaczymy

Twoim programistom

I prowadź nas do swego końca



Bo twój jest algorytm

I pętla, i rozwiąnie

Na wieku wieków (jak się zwiesisz)



ENTER

Intel i5 3,2 duo 8 gb ram karta gts250 1gb

Bucik

Bucik

Użytkownicy
posty182
Propsy128
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wld_PlayEffect("spellFX_Innoseye",  self, self, 0, 0, 0, FALSE );To powinno zadziałać, uważajcie na takie głupie błędy ;]
 

DominikT

DominikT

Użytkownicy
posty161
Propsy69
  • Użytkownicy
Temat do zamknięcia
 
Spoiler
Programie nasz, któryś jest w pamięci

Swięć się nazwa twoja

Bądź system operacyjny twój

Wykonuj funkcje swoje

I na drukarce i na ekranie



I daj nam nasze dane

I wybacz nam nasze błędy

Jako i my wybaczymy

Twoim programistom

I prowadź nas do swego końca



Bo twój jest algorytm

I pętla, i rozwiąnie

Na wieku wieków (jak się zwiesisz)



ENTER

Intel i5 3,2 duo 8 gb ram karta gts250 1gb


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry