Błąd podczas Reparse script 4731 5

O temacie

Autor Nestor

Zaczęty 7.11.2010 roku

Wyświetleń 4731

Odpowiedzi 5

Nestor

Nestor

Użytkownicy
posty66
Propsy18
  • Użytkownicy
Witam po długiej przerwie znowu zacząłem swoją przygodę z modowaniem.Napisałem dialog mojej postaci wygląda tak:
//*********************************************************************
// Info EXIT
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_888_Cedrik_EXIT   (C_INFO)
{
npc         = SLD_888_Cedrik;
nr          = 999;
condition   = DIA_SLD_888_Cedrik_EXIT_Condition;
information = DIA_SLD_888_Cedrik_EXIT_Info;
permanent   = TRUE;
description = DIALOG_ENDE;
};

FUNC INT DIA_SLD_888_Cedrik_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_SLD_888_Cedrik_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};

//*********************************************************************
// Info Hello
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_888_Cedrik_siema   (C_INFO)
{
npc         = SLD_888_Cedrik;
nr          = 1;
condition   = DIA_SLD_888_Cedrik_siema_Condition;
information = DIA_SLD_888_Cedrik_siema_Info;
permanent   = FALSE;
description = "Witaj";
};

FUNC INT DIA_SLD_888_Cedrik_siema_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_SLD_888_Cedrik_siema_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_888_Cedrik_siema_15_00"); //Witaj
AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_888_Cedrik_siema_55_01"); //Czego chcesz?
AI_Output (other ,seld,"DIA_SLD_888_Cedrik_siema_15_02"); //Nic takiego, nie ważne

};


//*********************************************************************
// Zadanie
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_888_Cedrik_zadanie   (C_INFO)
{
npc         = SLD_888_Cedrik;
nr          = 1;
condition   = DIA_SLD_888_Cedrik_zadanie_Condition;
information = DIA_SLD_888_Cedrik_zadanie_Info;
permanent   = FALSE;
description = "Mogę coś dla ciebie zrobić?";
};

FUNC INT DIA_SLD_888_Cedrik_zadanie_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other, DIA_SLD_888_Cedrik_siema))
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_SLD_888_Cedrik_zadanie_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_888_Cedrik_zadanie_15_00"); //Mogę coś dla ciebie zrobić
AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_888_Cedrik_zadanie_55_01"); //Tak przynieś mi piwo, nie pogardzę groszem
AI_Output (other ,seld,"DIA_SLD_888_Cedrik_zadanie_15_02"); //Dobrze...

              Log_CreateTopic (TOPIC_piwko, LOG_MISSION);
              Log_SetTopicStatus (TOPIC_piwko, LOG_RUNNING);
              B_LogEntry (TOPIC_piwko,"Przed bramą miasta spotkałem Cedrika.Powiedział, że mam mu przynieść piwo.");
};

//*********************************************************************
// Koniec zadania
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_888_Cedrik_browar   (C_INFO)
{
npc         = SLD_888_Cedrik;
nr          = 1;
condition   = DIA_SLD_888_Cedrik_browar_Condition;
information = DIA_SLD_888_Cedrik_browar_Info;
permanent   = FALSE;
description = "Mam piwo";
};

FUNC INT DIA_SLD_888_Cedrik_browar_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other, DIA_SLD_888_Cedrik_zadanie))
&& (npc_hasitems (other, itfo_beer) >= 1)
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_SLD_888_Cedrik_browar_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_888_Cedrik_browar_15_00"); //Mam piwo
AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_888_Cedrik_browar_55_01"); //Dzięki masz tu kilka złociszy

              B_giveinvitems (other, self, itfo_beer, 1);
              Createinvitems(self, itmi_gold, 50);
               B_giveinvitems(seld, other, itmi_gold, 50);
              B_LogEntry (TOPIC_piwko,"Dałem Cedrikowi piwo");
              Log_SetTopicStatus (TOPIC_piwko, LOG_SUCCES);
};

//*********************************************************************
// Zadanie nr.2
//*********************************************************************
instance DIA_SLD_888_Cedrik_robota (C_INFO)
{
npc = SLD_888_Cedrik;
nr = 1;
condition = DIA_SLD_888_Cedrik_robota_condition;
information = DIA_SLD_888_Cedrik_robota_info;
permanent = FALSE;
important = FALSE;
description = "Masz dla mnie jakąś robotę?";
};

FUNC int DIA_SLD_888_Cedrik_robota_condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_SLD_888_Cedrik_robota_info()
{
AI_Output (other,self,"DIA_SLD_888_Cedrik_robota_15_00"); //Masz dla mnie jakąś robotę?
AI_Output (self, other,"DIA_SLD_888_Cedrik_robota_55_01"); //Tak, pozbądź się Wino tego farmera na farmie Lobarta.Ostatnio nieźle zalazł mi za skórę.

              Log_CreateTopic (TOPIC_robota, LOG_MISSION);
              Log_SetTopicStatus (TOPIC_robota, LOG_RUNNING);
              B_LogEntry (TOPIC_robota,"Cedrik kazał mi zabić Vino farmera na farmie Lobarta.");
};

//*********************************************************************
// Szkodnik zabicie
//*********************************************************************
instance DIA_BAU_952_Vino_zabij (C_INFO)
{
npc = DIA_BAU_952_Vino;
nr = 1;
condition = DIA_BAU_952_Vino_zabij_condition;
information = DIA_BAU_952_Vino_zabij_info;
permanent = FALSE;
important = FALSE;
description = "Przykro mi, ale muszę cię zabić.";
};

FUNC int DIA_BAU_952_Vino_zabij_condition()
{
IF (Npc_KnowsInfo(hero, DIA_SLD_888_Cedrik_robota))
{
return TRUE;
};
};

FUNC VOID DIA_BAU_952_Vino_zabij_info()
{
AI_Output (other,self,"DIA_Szkodnik_zabij_15_00"); //Przykro mi, ale muszę cię zabić.
AI_Output (self, other,"DIA_Szkodnik_zabij_66_01"); //Ty chcesz zabić mnie? Giń, frajerze!

AI_StopProcessInfos(self);
Npc_SetTarget(self, other);
AI_StartState(self,ZS_Attack,1,"");
};

//*********************************************************************
// Zadanie nr.2 koniec
//*********************************************************************
instance DIA_SLD_888_Cedrik_zabilem (C_INFO)
{
npc = DIA_SLD_888_Cedrikt;
nr = 1;
condition = DIA_SLD_888_Cedrik_zabilem_condition;
information = DIA_SLD_888_Cedrik_zabilem_info;
permanent = FALSE;
important = FALSE;
description = "Vino nie żyje!";
};

FUNC int DIA_SLD_888_Cedrik_zabilem_condition()
{
IF (Npc_IsDead(DIA_BAU_952_Vino))
{
return TRUE;
};
};

FUNC VOID DIA_SLD_888_Cedrik_zabilem_info()
{
AI_Output (other,self,"DIA_SLD_888_Cedrik_zabilem_15_00"); //Vino nie żyje!
AI_Output (self, other,"DIA_SLD_888_Cedrik_zabilem_66_01"); //To nie było za trudne, ale tak czy siak pomogłeś mi. Dziękuję.

              Createinvitems(self, itmi_gold, 200);
              B_giveinvitems(seld, other, itmi_gold, 200);
              B_LogEntry (TOPIC_robota,"Zabiłem Vino");
              Log_SetTopicStatus (TOPIC_robota, LOG_SUCCES);

var int SELD;
};


Klikam reparse script wybieram Gothic.src i wywala mi błąd : U:PAR: \_WORK\DATA\SCRIPTS\CONTENT\DIALOGE\DIA_SLD_888_CEDRIK.D: Unknown identifier : SELD.Nie mam pojęcia o co tu chodzi.Oto skrypt samej postaci ,może będzie przydatny:
instance SLD_888_Cedrik (Npc_Default) // Postać stworzył Nest0r171
{
// ------ NSC ------
name = "Cedrik";
guild = GIL_PAL;
id = 888;
voice = 5;
flags       = 0; //NPC_FLAG_IMMORTAL oder 0
npctype = NPCTYPE_MAIN;

// ------ Attribute ------
B_SetAttributesToChapter (self, 3); //setzt Attribute und LEVEL entsprechend dem angegebenen Kapitel (1-6)

// ------ Kampf-Taktik ------
fight_tactic = FAI_HUMAN_STRONG; // MASTER / STRONG / NORMAL / COWARD

// ------ Equippte Waffen ------ //Munition wird automatisch generiert, darf aber angegeben werden
EquipItem (self, Itmw_Addon_Kosa);
              CreateInvItems                     (self, itri_prot_fire_01, 1);

// ------ Inventory ------
B_CreateAmbientInv (self);

// ------ visuals ------ //Muss NACH Attributen kommen, weil in B_SetNpcVisual die Breite abh. v. STR skaliert wird
B_SetNpcVisual (self, MALE, "Hum_Head_Pony", Face_N_Lee, BodyTex_N, ITAR_PAL_M);
Mdl_SetModelFatness (self, 0);
Mdl_ApplyOverlayMds (self, "Humans_Relaxed.mds"); // Tired / Militia / Mage / Arrogance / Relaxed

// ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
B_GiveNpcTalents (self);

// ------ Kampf-Talente ------ //Der enthaltene B_AddFightSkill setzt Talent-Ani abhängig von TrefferChance% - alle Kampftalente werden gleichhoch gesetzt
B_SetFightSkills (self, 70); //Grenzen für Talent-Level liegen bei 30 und 60

// ------ TA anmelden ------
daily_routine = Rtn_Start_888;
};

FUNC VOID Rtn_Start_888 ()
{
TA_Stand_Eating (07,00,21,00,"NW_FARM1_CONNECT_CITY");
TA_Stand_ArmsCrossed (21,00,07,00,"NW_FARM1_CONNECT_CITY");
};
 
Spoiler

Bucik

Bucik

Użytkownicy
posty182
Propsy128
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Bucik

Błąd podczas Reparse script
#1 2010-11-07, 12:00(Ostatnia zmiana: 2010-11-07, 12:05)
AI_Output (other ,SELD,"DIA_SLD_888_Cedrik_siema_15_02"); //Nic takiego, nie ważne

AI_Output (other ,SELD,"DIA_SLD_888_Cedrik_zadanie_15_02"); //Dobrze...

B_giveinvitems(SELD, other, itmi_gold, 50);

B_giveinvitems(SELD, other, itmi_gold, 200);

Skąd ci się kolego SELD wzięło ?
Wszystkie 'seld' zamień na 'self' ;]

A to już chyba tylko świadczy o twojej - no nie ważne xD (bez obrazy):
var int SELD;Wywal to ;]

Tak wgl polecam pobrać Easy Dialog Maker 3.2v - bardzo ułatwia pisanie dialogów, a na razie nie znaleziono żadnych błędów w wygenerowanych skryptach. Jest w dziale download.
 

Nestor

Nestor

Użytkownicy
posty66
Propsy18
  • Użytkownicy

Nestor

Błąd podczas Reparse script
#2 2010-11-07, 12:06(Ostatnia zmiana: 2010-11-07, 12:06)
Boże racja.Nie mam pojęcia skąd mi się to wzieło xD.Muszę sciągnąć dzięki :D
 
Spoiler

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
Jasne Bucik. Reklama podstawą handlu.
 

Bucik

Bucik

Użytkownicy
posty182
Propsy128
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Żebym ja jeszcze coś z tego miał ;] Jeśli to miała być ironia to chyba nie na miejscu...
 

arwi

arwi

Użytkownicy
posty14
Propsy2
  • Użytkownicy

arwi

Błąd podczas Reparse script
#5 2010-12-10, 04:31(Ostatnia zmiana: 2010-12-10, 09:11)
Cytat: maciejh link=topic=11876.msg117950#msg117950#msg117950#msg117950 date=1289235294
Napisano 08 11 2010 - 18:54
Jasne Bucik. Reklama podstawą handlu.

Ja popieram i myślę że to nie była ironia aaa.... co z tego masz myślę że satysfakcję no i  propsa właśnie zapoznaje się z tym programikiem i.... Jak na razie cudęńko...
[mod=Wowoz]Nie odświeżaj tematów jeżeli nie masz nic ciekawego do powiedzenia. Warn za spam[/mod]
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry