[3ds max 9]Polygon odwrócony do kamery 2845 7

O temacie

Autor Caesum

Zaczęty 28.09.2009 roku

Wyświetleń 2845

Odpowiedzi 7

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jak zrobić, by jakiś polygon ZAWSZE był obrócony do kamery i żeby to działało w spacerze? :c
Coś takiego było min. w Tomb Raider 1/2 zamiast obiektów, a w G3 jako liście drzew.
Pracuję na 3ds max 9
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
To już raczej zależy od silnika i wątpię, by dało się takie coś uzyskać w Gothicu.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

muttley

muttley

Użytkownicy
posty567
Propsy381
  • Użytkownicy
Nie wiem jak to działa w Gothicu - ale powiem jak to działa w CS'ie - musisz stworzyć obrazek sprite oraz dać mu rozszerzenie .spr oraz "sfixować" (żeby się odpowiednio obracał).
Poszukaj na googlach o sprite fixer do cs :(
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
A czy on chce to zrobić w CSie?
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

muttley

muttley

Użytkownicy
posty567
Propsy381
  • Użytkownicy
Nie, ale podsunąłem tylko pomysł jak to działa.
 

Zysk

Zysk

Użytkownicy
posty606
Propsy451
  • Użytkownicy
pewnie można osiągnąć taki efekt w oparciu o Gothicowe pFX, visualFX
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Hmh, całkiem niezły pomysł :roll:
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jako, że jestem niesamowitym nekrofilem, bumpuję swój temat i ponawiam prośbę o pomoc.
Uruchomiłem mesh z modu do Morrowinda, który dodaje drzewa podobne(nie są animowane liście) do tych np. z Gothic3, a więc liście są zawsze odwrócone do kamery.
Zauważyłem, że każdy liść jest przyczepiony do pnia za pomocą tzw. "Bone", jednak nie mogę znaleźć niczego, na podstawie czego mógłbym się dowiedzieć jak one dokładnie działają.

Jakby ktoś chciał to bliżej obejrzeć, daję link do downloadu:
http://planetelderscrolls.gamespy.com/View.php?view=Mods.Detail&id=5981
Przy czym ostrzegam, że potrzebne są pluginy by móc otworzyć meshe:
http://cs.elderscrolls.com/constwiki/index.php/NIF_Importers_and_Exporters
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry