Co tu jest źle 2601 4

O temacie

Autor FiruS

Zaczęty 28.11.2010 roku

Wyświetleń 2601

Odpowiedzi 4

FiruS

FiruS

Użytkownicy
posty13
  • Użytkownicy
Do gry wchodzi normalnie ale z postacią nie da się rozmawiać...a i czy jest tu coś o Misji bo powinno :P
//========================================
//-----------------> OPCJA *KONIEC*
//========================================

INSTANCE DIA_Frodo_EXIT(C_INFO)
{
npc             = NON_5551_Frodo;
nr              = 999;
condition = DIA_Frodo_EXIT_Condition;
information = DIA_Frodo_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description     = "KONIEC";
};

FUNC INT DIA_Frodo_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Frodo_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};

//========================================
//-----------------> OPCJA KRADZIEŻY
//========================================

INSTANCE DIA_Frodo_PICKPOCKET(C_INFO)
{
npc          = NON_5551_Frodo;
nr           = 900;
condition    = DIA_Frodo_PICKPOCKET_Condition;
information  = DIA_Frodo_PICKPOCKET_Info;
permanent    = TRUE;
description  = Pickpocket_120;
};

FUNC INT DIA_Frodo_PICKPOCKET_Condition()
{
C_Beklauen (111, 666);
};

FUNC VOID DIA_Frodo_PICKPOCKET_Info()
{
Info_ClearChoices (DIA_Frodo_PICKPOCKET);
Info_AddChoice (DIA_Frodo_PICKPOCKET, DIALOG_BACK ,DIA_Frodo_PICKPOCKET_BACK);
Info_AddChoice (DIA_Frodo_PICKPOCKET, DIALOG_PICKPOCKET ,DIA_Frodo_PICKPOCKET_DoIt);
};

FUNC VOID DIA_Frodo_PICKPOCKET_DoIt()
{
B_Beklauen ();
Info_ClearChoices (DIA_Frodo_PICKPOCKET);
};

FUNC VOID DIA_Frodo_PICKPOCKET_BACK()
{
Info_ClearChoices (DIA_Frodo_PICKPOCKET);
};

//========================================
//-----------------> HELLO1
//========================================

INSTANCE DIA_Frodo_HELLO1 (C_INFO)
{
   npc          = NON_5551_Frodo;
   nr           = 1;
   condition    = DIA_Frodo_HELLO1_Condition;
   information  = DIA_Frodo_HELLO1_Info;
   permanent = FALSE;
   description = "Witaj";
};

FUNC INT DIA_Frodo_HELLO1_Condition()
{
    return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Frodo_HELLO1_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Frodo_HELLO1_15_01"); //Witaj
    AI_Output (self, other ,"DIA_Frodo_HELLO1_03_03"); //Tak tak Witaj
    AI_StopProcessInfos (self);
};

//========================================
//-----------------> HELLO2
//========================================

INSTANCE DIA_Frodo_HELLO2 (C_INFO)
{
   npc          = NON_5551_Frodo;
   nr           = 2;
   condition    = DIA_Frodo_HELLO2_Condition;
   information  = DIA_Frodo_HELLO2_Info;
   permanent = FALSE;
   description = "Kim Jesteś";
};

FUNC INT DIA_Frodo_HELLO2_Condition()
{
    return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Frodo_HELLO2_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Frodo_HELLO2_15_01"); //Kim Jesteś
    AI_Output (self, other ,"DIA_Frodo_HELLO2_03_02"); //Jestem Frodo.... Templariusz Adanosa
    AI_Output (other, self ,"DIA_Frodo_HELLO2_15_03"); //Templariuszem ??
    AI_Output (self, other ,"DIA_Frodo_HELLO2_03_04"); //Wojownikiem Adanosa
    AI_Output (other, self ,"DIA_Frodo_HELLO2_15_05"); //Aha ale nie wygladasz na wojownika
    AI_Output (self, other ,"DIA_Frodo_HELLO2_03_06"); //Pozory mylą
    AI_Output (other, self ,"DIA_Frodo_HELLO2_15_07"); //Fakt mnie także często mylą z żebrakiem
    AI_Output (self, other ,"DIA_Frodo_HELLO2_03_08"); //NOm :D
    AI_StopProcessInfos (self);
};


//========================================
//-----------------> HELLO3
//========================================

INSTANCE DIA_Frodo_HELLO3 (C_INFO)
{
   npc          = NON_5551_Frodo;
   nr           = 3;
   condition    = DIA_Frodo_HELLO3_Condition;
   information  = DIA_Frodo_HELLO3_Info;
   permanent = FALSE;
   description = "Czym tak się martwisz ??";
};

FUNC INT DIA_Frodo_HELLO3_Condition()
{
    return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Frodo_HELLO3_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Frodo_HELLO3_15_01"); //Czym tak się martwisz ??
    AI_Output (self, other ,"DIA_Frodo_HELLO3_03_02"); //Muszę się dostać do Karczmy "Pod  martwą harpią"
    AI_Output (self, other ,"DIA_Frodo_HELLO3_03_03"); //Nie mogę się z tąd ruszyć ale ty......
    AI_Output (other, self ,"DIA_Frodo_HELLO3_15_04"); //Ja??????
    AI_Output (self, other ,"DIA_Frodo_HELLO3_03_05"); //Tak. Mój Przyjaciel Blizna będzie w karczmie dziś w nocy .
    AI_Output (self, other ,"DIA_Frodo_HELLO3_03_06"); //Jak go spotkasz to przekaż mu że na razie nie mogę go zobaczyć .
    CreateInvItems (self, ItMi_Gold, 50);
    B_GiveInvItems (self, other, ItMi_Gold, 50);
    AI_Output (self, other ,"DIA_Frodo_HELLO3_03_07"); //A masz tu na drogę postawisz sobie piwo czy coś...
    AI_Output (self, other ,"DIA_Frodo_HELLO3_03_08"); //Po wszystkim wróć do mnie i przekaż mi odpowiedz.

    Info_ClearChoices (DIA_Frodo_HELLO3);
    Info_AddChoice (DIA_Frodo_HELLO3, "Dobrze", DIA_Frodo_HELLO3_Dobrze);
    Info_AddChoice (DIA_Frodo_HELLO3, "Nie", DIA_Frodo_HELLO3_Nie);
};

FUNC VOID DIA_Frodo_HELLO3_Dobrze()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Frodo_HELLO3_Dobrze_15_01"); //Dobrze
    AI_Output (self, other ,"DIA_Frodo_HELLO3_Dobrze_03_02"); //Coż ... nagroda cie nie ominie
   
   
};

FUNC VOID DIA_Frodo_HELLO3_Nie()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Frodo_HELLO3_Nie_15_01"); //Nie
    AI_Output (other, self ,"DIA_Frodo_HELLO3_Nie_15_02"); //Cóż nie licz na moją pomoc ....
};

 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Musisz zreprasować skrypty w spacerze i zrobić paczkę z modem :ok:
 

FiruS

FiruS

Użytkownicy
posty13
  • Użytkownicy
Dialogi bez paczek nie chodzą ???
 :ayfkm:
 

Nestor

Nestor

Użytkownicy
posty66
Propsy18
  • Użytkownicy

Nestor

Co tu jest źle
#3 2010-11-30, 14:23(Ostatnia zmiana: 2010-11-30, 14:23)
Nie chodzą, tylko wyświetla ci się postać do której, jak zagadasz wyskakuja opcje dialogowe, ale gdy jakąś wybierzesz on nie gada ylko wykonuje animacje typu wyciąganie miecza :D
 
Spoiler

jendrzejs

jendrzejs

Użytkownicy
posty586
Propsy31
Profesjabrak
  • Użytkownicy

jendrzejs

Co tu jest źle
#4 2010-11-30, 15:16(Ostatnia zmiana: 2010-11-30, 15:17)
Nie trzeba robić żadanej paczki, wystarczy naprawić skrypty spacerem i dialogi już działają.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry