Błąd podczas Reparse script 2299 2

O temacie

Autor Nestor

Zaczęty 7.12.2010 roku

Wyświetleń 2299

Odpowiedzi 2

Nestor

Nestor

Użytkownicy
posty66
Propsy18
  • Użytkownicy

Nestor

Błąd podczas Reparse script
2010-12-07, 20:38(Ostatnia zmiana: 2010-12-07, 20:42)
Zaznaczam opcję reparse script i klikam start. Po czym wyskakuje mi błąd "Redefined identifier : RTN_START_1025 ( line 43).Albo tak bardzo przymulam, albo już nie wiem co, na prawdę nie wiem co jest w tym skrypcie źle :


instance MIL_1025_Oficer1 (Npc_Default)
{
// ------ NPC ------
name = "Oficer Straży";
guild = GIL_MIL;
id = 1025;
voice = 5;
flags   = 0; //NPC_FLAG_IMMORTAL oder 0
npctype = NPCTYPE_MAIN;

// ------ Atrybuty ------
B_SetAttributesToChapter (self, 5); //setzt Attribute und LEVEL entsprechend dem angegebenen Kapitel (1-6)

// ------ Taktyka Walki ------
fight_tactic = FAI_HUMAN_STRONG; // MASTER / STRONG / NORMAL / COWARD

// ------ Nałożona broń ------ //Munition wird automatisch generiert, darf aber angegeben werden
EquipItem (self, ITMW_SCHWERT4);
              EquipItem (self, ITRW_CROSSBOW_M_02);
              CreateInvItems       (self, ITRW_BOLT, 20);

              EquipItem        (self, itri_prot_fire_01);

// ------ Inwentarz ------
B_CreateAmbientInv (self);

// ------ Wygląd ------ //Muss NACH Attributen kommen, weil in B_SetNpcVisual die Breite abh. v. STR skaliert wird
B_SetNpcVisual     (self, MALE, "Hum_Head_FatBald", Face_N_Normal05, BodyTex_N, ITAR_MIL_M);
Mdl_SetModelFatness (self, 0);
Mdl_ApplyOverlayMds (self, "Humans_Militia.mds"); // Mage / Militia / Tired
     // Relaxed / Arrogance
// --Istotne talenty NPCa (dziwne to to :P)--
B_GiveNpcTalents (self);

// ------ Talent walki ------ //Der enthaltene B_AddFightSkill setzt Talent-Ani abhängig von TrefferChance% - alle Kampftalente werden gleichhoch gesetzt
B_SetFightSkills (self, 65);

// ------ Rutyna ------
daily_routine = Rtn_Start_1025;
};

FUNC VOID Rtn_Start_1025 ()
{
TA_Stand_ArmsCrossed (07,00,21,00,"NW_CITY_MERCHANT_PATH_15");
TA_Stand_ArmsCrossed (21,00,07,00,"NW_CITY_MERCHANT_PATH_15");
};
 
Spoiler

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
zmień 1025 w skrypcie na jakąś inną lidzbę bo ta już jest wykorzystywana np na 20001
 

Nestor

Nestor

Użytkownicy
posty66
Propsy18
  • Użytkownicy

Nestor

Błąd podczas Reparse script
#2 2010-12-07, 20:42(Ostatnia zmiana: 2010-12-07, 20:51)
Aha spoko, wielkie dzięki pomogło. Nie sądziłem, że już ktoś ma taką rutynę to nawet o tym nie myślałem thx.  :lol:
 
Spoiler


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry