Potwór z nową teksturą 6439 13

O temacie

Autor Yawa

Zaczęty 9.10.2010 roku

Wyświetleń 6439

Odpowiedzi 13

Yawa

Yawa

Użytkownicy
posty24
Propsy17
  • Użytkownicy
Chcę zrobić 3 wilki o różnych teksturach bo mi potrzebne do filmu i nie
wiem jak! plis pomóżcie! Próbowałem z visualami, ale...
func void B_SetVisuals_Wolf1()
{
Mdl_SetVisual (self,"Wolf.mds");
// Body-Mesh Body-Tex Skin-Color Head-MMS Head-Tex Teeth-Tex ARMOR
Mdl_SetVisualBody (self, "Wol_Body1", DEFAULT, "WOL_BODY1_V0-C.TEX", "", DEFAULT,   DEFAULT, -1);
};
Czy to zadziała?

Buras

Buras

Użytkownicy
posty202
Propsy23
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Troche pogmatwane, ja bym dał tak:

func void B_SetVisuals_Wolf1()
{
Mdl_SetVisual (self,"Wolf.mds");
// Body-Mesh Body-Tex Skin-Color Head-MMS Head-Tex Teeth-Tex ARMOR
Mdl_SetVisualBody (self, "Wol_Body", 1, DEFAULT, "", DEFAULT,   DEFAULT, -1);
};


I zmień nazwe tekstury z "WOL_BODY1_V0-C.TEX" na "WOL_BODY_V1-C.TEX
 

Yawa

Yawa

Użytkownicy
posty24
Propsy17
  • Użytkownicy
Wiem ale ja chce mieć NOWĄ teksturę. Nawet dałem to WOL_BODY1 bo tak nazywa sie ta teksturka w formacie tex w compiled.

Buras

Buras

Użytkownicy
posty202
Propsy23
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dlatego ci mówię, zmień nazwę tej nowej tekstury na WOL_BODY_V1-C.TEX i skrypt napisz tak jak ci pokazałem :D
 

Yawa

Yawa

Użytkownicy
posty24
Propsy17
  • Użytkownicy
Aaaa dobr aspróbuję thx  :lol:

Yawa

Yawa

Użytkownicy
posty24
Propsy17
  • Użytkownicy
nie działaaaaaa!!! oO

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
dołączam się do prośby
 

kamiloops

kamiloops

Użytkownicy
posty161
Propsy11
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy

kamiloops

Potwór z nową teksturą
#7 2010-11-06, 22:24(Ostatnia zmiana: 2010-11-06, 22:25)
Cytat: pawbuj link=topic=11619.msg117597#msg117597#msg117597#msg117597 date=1289065409
dołączam się do prośby

Śmieszny jesteś...

Zmienianie DEFAULT na liczby nic nieda.
Powiedział bym, ale jak to napisał mi kiedyś Avallach: Próbuj sam, też się tak uczyłem - mądre słowa.
I jakoś SAM do tego doszedłem bez pomocy forum, ani innych ludzi.
 
Nie mam polskich znakow

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
nie wiem czy jestem smieszny, czyli jeżeli nie default to mam tworzyc nowy body-mesh etc.?
 

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
Kamiloops, jesteś wazeliniarzem. Włazisz Avallachowi w dupę. Podlizujesz się na każdym kroku. Co ty chcesz?
A  co do prośby Yawy to:

Mdl_SetVisualBody  (self, "nazwa_twojej_tekstury", dalej zostawiasz jak jest
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!

kaczka
RaveN Studio

Potwór z nową teksturą
#10 2010-11-07, 10:37(Ostatnia zmiana: 2010-11-07, 10:38)
Cytat: maciejh link=topic=11619.msg117663#msg117663#msg117663#msg117663 date=1289122341
Kamiloops, jesteś wazeliniarzem. Włazisz Avallachowi w dupę. Podlizujesz się na każdym kroku. Co ty chcesz?
A  co do prośby Yawy to:

Mdl_SetVisualBody  (self, "nazwa_twojej_tekstury", dalej zostawiasz jak jest

I ty dopiero teraz to zauważyłeś? Ja to wiedziałem od samego początku... liże wszystkim dupe... odpowiedzi na pytanie też zapewne nie zna.

Za pomoc też dziękuje choć to nie ja temat zakładałem, ale też się kiedyś z tym bawiłem i jakoś wywaliłem to w kąt zapominając o tym jednocześnie ;) Teraz będe się mógł już pobawić dalej :D  = Masz :ok:
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
wywala asc not found " instance textury", co dalej chłopaki?

kamilops odpuść sobie ten patos!
 

Kino

Kino

Użytkownicy
No co ty?
posty105
Propsy95
  • Użytkownicy
  • No co ty?
Na przykładzie indywidualnej mordy indywidualnego, innego od reszty orka:

W visualach:
Cytuj
"Orc_HeadWarrior",      DEFAULT
zmienić na:
Cytuj
"Orc_HeadWarrior",      1
i zmienić w nazwie tekstury na (...)_V1-c.

Tak samo będzie z wilkiem.
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

pawbuj

Potwór z nową teksturą
#13 2010-11-18, 21:06(Ostatnia zmiana: 2010-11-18, 21:06)
porządny gość z Ciebie - dzięki działa!
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry