Łapki trolla 1496 1

O temacie

Autor Buras

Zaczęty 18.11.2010 roku

Wyświetleń 1496

Odpowiedzi 1

Buras

Buras

Użytkownicy
posty202
Propsy23
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Heya
Mam pewien problem, którego ni uja rozwiązać nie potrafię.
Otóż stworzyłem sobie trolla z inną teksturą. Czyli ogólnie nazwa tekstury wygląda tak: "TRO_BODY_V1-C.TEX", a w skrypcie zamiast któregoś tam DEFAULT jest 1. Jak wiecie, lub też nie wiecie ;p  troll ma na sobie nałożone 2 tekstury: ciała oraz raciczek :D . Stało się tak, że ciało działa dobrze, natomiast owy mój nowy troll posiada łapy zwykłego trolla, więc się to trochę gryzie.
Pytanko: Gdzie w skrypcie bądź też gdzie indziej mam wpisać nazwę tekstury moich łap, aby zwierzak wyglądał sensownie? Zaznaczam, że teksturę łap 2 trolla mam już w folderze textures i wspomniana wcześniej tekstura również posiada na końcu V1.
 

Kino

Kino

Użytkownicy
No co ty?
posty105
Propsy95
  • Użytkownicy
  • No co ty?
Definiujesz to w pliku .ASC twojego nowego trolla.  

Na przykładzie orka:
Cytuj
*BITMAP "ORC_ARMSHEAVY.TGA"
zmienić na:
Cytuj
*BITMAP "ORC_ARMSHEAVY2.TGA"
Gdzie tekstura łap orka to (...)heavy2-c.tex.

Podobnie z trollem.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry