Mam pytanie gdzie w pfx-ach jest funkcja która zmienia kierunek rozchodzenia bo chciałem aby rozchodził się w bok a nie w kierunku osi Y (góra).I gdy zmieniłem mu teksturkę to i tak ma swoją starą nie wiem czemu
INSTANCE GATE_OPEN (C_PARTICLEFX)
{
ppsvalue = 500.000000000;
ppsscalekeys_s = "1";
ppsissmooth = 1;
ppsfps = 2.000000000;
ppscreateem_s = "=";
shptype_s = "CIRCLE";
shpfor_s = "OBJECT";
shpoffsetvec_s = "0 -100 0";
shpdistribtype_s = "RAND";
shpdistribwalkspeed = 0.000300000;
shpdim_s = "50";
shpmesh_s = "TELEPORT_AURA.3ds";
shpscalekeys_s = "1";
shpscalefps = 5.000000000;
dirmode_s = "DIR";
dirfor_s = "WORLD";
lsppartavg = 5000.000000000;
lsppartvar = 200.000000000;
flygravity_s = "0 0 0";
visname_s = "GATOPEN.tga";
vistexcolorstart_s = "0 0 0";
vistexcolorend_s = "300 0 100";
vissizestart_s = "40 40";
vissizeendscale = 10.000000000;
visalphafunc_s = "ADD";
visalphastart = 255.000000000;
};
I drugie pytanie jak uaktywnic ten pfx powiecmy wciskając odpowiednią kombinacje przycisków podobnie jak np: było w świątynia sniącego lecz zamiast otwarcia przejscia to właczy sie ten pfx