pfx 2340 1

O temacie

Autor Kuba90

Zaczęty 7.12.2010 roku

Wyświetleń 2340

Odpowiedzi 1

Kuba90

Kuba90

Użytkownicy
JunityMan
posty226
Propsy93
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • JunityMan

Kuba90

pfx
2010-12-07, 08:58(Ostatnia zmiana: 2010-12-07, 10:40)
Mam pytanie gdzie w pfx-ach jest funkcja która zmienia kierunek rozchodzenia bo chciałem aby rozchodził się w bok a nie w kierunku osi Y (góra).I gdy zmieniłem mu teksturkę to i tak ma swoją starą nie wiem czemu
INSTANCE GATE_OPEN (C_PARTICLEFX)
{
     ppsvalue = 500.000000000;
     ppsscalekeys_s = "1";
     ppsissmooth = 1;
     ppsfps = 2.000000000;
     ppscreateem_s = "=";
     shptype_s = "CIRCLE";
     shpfor_s = "OBJECT";
     shpoffsetvec_s = "0 -100 0";
     shpdistribtype_s = "RAND";
     shpdistribwalkspeed = 0.000300000;
     shpdim_s = "50";
     shpmesh_s = "TELEPORT_AURA.3ds";
     shpscalekeys_s = "1";
     shpscalefps = 5.000000000;
     dirmode_s = "DIR";
     dirfor_s = "WORLD";
     lsppartavg = 5000.000000000;
     lsppartvar = 200.000000000;
     flygravity_s = "0 0 0";
     visname_s = "GATOPEN.tga";
     vistexcolorstart_s = "0 0 0";
     vistexcolorend_s = "300 0 100";
     vissizestart_s = "40 40";
     vissizeendscale = 10.000000000;
     visalphafunc_s = "ADD";
     visalphastart = 255.000000000;
};

I drugie pytanie jak uaktywnic ten pfx powiecmy wciskając odpowiednią kombinacje przycisków podobnie jak np: było w świątynia sniącego lecz zamiast otwarcia przejscia to właczy sie ten pfx
 

Kuba90

Kuba90

Użytkownicy
JunityMan
posty226
Propsy93
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • JunityMan
Sory z post pod postem ale odświeżam temat gdyż chciałbym się dowiedziec :)
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry