Dialogi 1608 3

O temacie

Autor czesiek

Zaczęty 15.11.2010 roku

Wyświetleń 1608

Odpowiedzi 3

czesiek

czesiek

Użytkownicy
posty16
  • Użytkownicy
wytłumaczy mi ktoś jak podmienić np: nazwy postaci, dialogi itp?
Bo gdy zmieniam te opcje w skryptach i tworzę nową paczkę z modem to w czasie gry nic się nie zmienia i wszystko jest jak w oryginale .(chodzi mi o g2 nk)
 

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
hmmm... sprawdź sobie z tym skryptem. Za nazwę postaci odpowiada
name = "Twojeimie";
A teraz obiecany skrypt:

instance PAL_999_islam (Npc_Default)
{
// ------ NSC ------
name = "Muhammad";
guild = GIL_PAL;
id = 999;
voice = 13;
flags       = 0; //NPC_FLAG_IMMORTAL oder 0
npctype = NPCTYPE_MAIN;

// ------ Attribute ------
B_SetAttributesToChapter (self, 6); //setzt Attribute und LEVEL entsprechend dem angegebenen Kapitel (1-6)

// ------ Kampf-Taktik ------
fight_tactic = FAI_HUMAN_MASTER; // MASTER / STRONG / NORMAL / COWARD

// ------ Equippte Waffen ------ //Munition wird automatisch generiert, darf aber angegeben werden
EquipItem (self, ItMw_Addon_kordelastula);

// ------ Inventory ------
B_CreateAmbientInv (self);

// ------ visuals ------ //Muss NACH Attributen kommen, weil in B_SetNpcVisual die Breite abh. v. STR skaliert wird
B_SetNpcVisual (self, MALE, "Hum_Head_Fighter", Face_N_Tough_Okyl, BodyTex_N, ITAR_PAL_H);
Mdl_SetModelFatness (self, 3);
Mdl_ApplyOverlayMds (self, "Humans_Tired.mds"); // Tired / Militia / Mage / Arrogance / Relaxed

// ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
B_GiveNpcTalents (self);

// ------ Kampf-Talente ------ //Der enthaltene B_AddFightSkill setzt Talent-Ani abhängig von TrefferChance% - alle Kampftalente werden gleichhoch gesetzt
B_SetFightSkills (self, 80); //Grenzen für Talent-Level liegen bei 30 und 60

// ------ TA anmelden ------
daily_routine = Rtn_Start_999;
};

FUNC VOID Rtn_Start_999 ()
{
TA_Smalltalk (07,00,21,00,"NW_CITY_CITYHALL_01");
TA_Stand_ArmsCrossed (21,00,07,00,"NW_CITY_CITYHALL_01");
};

Postać trochę zryta, no i broń (ItMw_Addon_kordelastula) jest stworzona przeze mnie.

A może rozwiązane jest bliżej: uruchamiasz przez Gothic Starter?
 
makin' bacon

czesiek

czesiek

Użytkownicy
posty16
  • Użytkownicy
tak
 

jendrzejs

jendrzejs

Użytkownicy
posty586
Propsy31
Profesjabrak
  • Użytkownicy

jendrzejs

Dialogi
#3 2010-11-15, 21:00(Ostatnia zmiana: 2010-11-15, 21:01)
Po wprowadzeniu zmian w skryptach (nie tyczy się to dialogów po których napisaniu musimy naprawiać skrypty w spacerze, aby ujrzeć je w grze) wystarczy, że użyjesz GothicStarter_mod.exe.
I to tyle.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry