Umieszczenie oskryptowanego przedmiotu w grze. 2217 2

O temacie

Autor fricek

Zaczęty 26.09.2010 roku

Wyświetleń 2217

Odpowiedzi 2

fricek

fricek

Użytkownicy
posty2
  • Użytkownicy
Witam.
Stworzyłem skrypt broni o taki: // Auch für Mobsi-Benutzung (PickOre)
// VLK, SFB
INSTANCE ItMwRozkruszacz (C_Item)
{
name = "Rozkruszacz Czaszek";

mainflag = ITEM_KAT_NF;
flags = ITEM_2HD_AXE;

value = 100;

damageTotal = 25;
damagetype = DAM_EDGE;
range     =   140;

cond_atr[2]   = ATR_STRENGTH;
cond_value[2]   = 10;
visual = "ItMw_2H_Pickaxe_01.3DS";
material = MAT_WOOD;

description = name;
TEXT[1] = "Ta broń ma w sobie coś złowrogiego";
TEXT[2] = NAME_Damage; COUNT[2] = damageTotal;
TEXT[3] = NAME_Str_needed; COUNT[3] = cond_value[2];
TEXT[4] = NAME_TwoHanded;
TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value;
};

Jest on wrzucony do Gothic PL\_Work\Data\Scripts\Content\Items\Melee_weapons.d

Chciałbym go teraz umieścić w grze, nie wiem jednak jak to zrobić. Domyślam się że Spacerem, tylko nie wiem dokładnie jak.

Pozdrawiam.

[mod=Aztek]
Przeniosłem temat do problematyki. W tutorialach przedstawiamy gotowe, sprawdzone rozwiązania.[/mod]
 

Cor Angar

Cor Angar

Użytkownicy
posty1
  • Użytkownicy
A jaki gothic jesli 1 to poprostu przywołaj go kąsolom
EDIT:
a wzuciłes model 3ds broni ?
 

fricek

fricek

Użytkownicy
posty2
  • Użytkownicy
Cytat: Cor Angar link=topic=11520.msg113131#msg113131#msg113131#msg113131 date=1285535721
A jaki gothic jesli 1 to poprostu przywołaj go kąsolom
EDIT:
a wzuciłes model 3ds broni ?

Właśnie nie chce przywoływać go konsolą, gdyż ma być on obecny  cały czas (jest powiązany z questem)

A ta broń to po prostu kilof o zmienionych parametrach i nazwie ;).

@edit
Problem rozwiązany, można zamknąć.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry