Woda w spacerze 3705 8

O temacie

Autor iktorn

Zaczęty 5.09.2010 roku

Wyświetleń 3705

Odpowiedzi 8

iktorn

iktorn

Użytkownicy
posty89
Propsy12
  • Użytkownicy
Wytłumaczy mi ktoś, krok po kroku, jak dodać wodę w Spacku ? Zrobiłem dwa PLANE w 3DS jeden jest Filpnięty. Co teraz muszę zrobić w Spacku ?
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
DROGI USERZE! JEŻELI JESTEŚ POCZĄTKUJĄCY ZAJRZYJ DO DZIAŁU TUTORIALE ZANIM ZACZNIESZ ZADAWAĆ PYTANIA, NA KTÓRE ODPOWIEDZI UJRZAŁY JUŻ ŚWIATŁO DZIENNE!

http://themodders.org/index.php?/topic/49-odp-parametry-tekstur-czyli-jak-np-rozmrozic-wode-w-kilka-minut/
http://themodders.org/index.php?/topic/63-odmrazanie-wody-jak-odmrozic-wode/
 

iktorn

iktorn

Użytkownicy
posty89
Propsy12
  • Użytkownicy

iktorn

Woda w spacerze
#2 2010-09-05, 13:18(Ostatnia zmiana: 2010-09-05, 13:22)
Tylko to jest poradnik do GI, a ja mam GII. I w Tools nie mam żadnego pliku monitora wydajności.
I świat, w którym chcę zrobić wodę jest nowy i nie mam jak użyć opcji zakraplania.
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Spacer z G1 i G2 jest niemalże identyczny. Zajrzyj do tutoriala nr2, wszystko jest bardzo ładnie opisane.
 

iktorn

iktorn

Użytkownicy
posty89
Propsy12
  • Użytkownicy
Jako, że dałem edycję posta, w tej chwili, co Ty napisałeś nowego, więc cytuję
,,I świat, w którym chcę zrobić wodę jest nowy i nie mam jak użyć opcji zakraplania."
 

Lusia

Lusia

Użytkownicy
posty88
Propsy15
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Zakładam że znasz podstawy teksturowania w spacku. Więc po prostu nakładasz animowaną teksturę WODY na plane. Tyle.
 

iktorn

iktorn

Użytkownicy
posty89
Propsy12
  • Użytkownicy
Tylko ja mam nowego mesha, w którym mam tylko moje 3 textury. Wiem, że trzeba najpierw załadować mesh z wodą, żeby mieć textury, lecz w GII nie wiem, który mesh zaimportować i potem która to animowana textura wody.
 

Lusia

Lusia

Użytkownicy
posty88
Propsy15
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Cytuj
Wiem, że trzeba najpierw załadować mesh z wodą, żeby mieć textury
:huh:  


Wczytaj swojego mesha, skompiluj z opcją editmode, załaduj materialfilter. W okienku materials z listy wybierz ANIMATIONEN. Wybierz którąś z tekstur przypominających wodę i teksturuj. Na koniec zapisz  :roll:
 

iktorn

iktorn

Użytkownicy
posty89
Propsy12
  • Użytkownicy
No dobra, zrobiłem tą wodę. Dzięki.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry