Smażenie mięsa - bug 2875 3

O temacie

Autor Ziomalek

Zaczęty 12.09.2010 roku

Wyświetleń 2875

Odpowiedzi 3

Ziomalek

Ziomalek

Użytkownicy
posty28
  • Użytkownicy

Ziomalek

Smażenie mięsa - bug
2010-09-12, 18:50(Ostatnia zmiana: 2010-09-13, 09:15)
Elo
Zrobiłem monolog gotowania z nowym, działającym mobsi(jupi)!
Tylko że zawsze po nieudanej próbie lub odejściu od kuchenki w plecaku mojej postaci spawnuje się smażone mięso.
Wiem że tak się da, bo w modzie Świątecznym nie spawnowało się mięso.
Próbowałem edytować pliki
ZS_Cook_PanZS_Cook_Stoveale to na nic. Proszę o szybką odpowiedź.
PS.
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
a pokaz ten twój monolog co go zrobiłes

Ziomalek

Ziomalek

Użytkownicy
posty28
  • Użytkownicy

Ziomalek

Smażenie mięsa - bug
#2 2010-09-12, 20:51(Ostatnia zmiana: 2010-09-12, 23:32)
Monolog nie ma w tym nic do rzeczy. Analogicznie zrobiłem monolog wytwarzania łuków definiując przed tym nowe mobsi. Ale jeżeli aż tak chcesz wiedzieć:
func void COOKABIT_S1 ()
{
    var C_NPC her;     her = Hlp_GetNpc(PC_Hero);
    var C_NPC rock; rock = Hlp_GetNpc(PC_Rockefeller);

    //***ALT** if    (Hlp_GetInstanceID (self)== Hlp_GetInstanceID (Hero)) // MH: geändert, damit kontrollierte NSCs nicht schlafen können!
    if ( (Hlp_GetInstanceID(self)==Hlp_GetInstanceID(her))||(Hlp_GetInstanceID(self)==Hlp_GetInstanceID(rock)) )
    {
        self.aivar[AIV_INVINCIBLE]=TRUE;
        PLAYER_MOBSI_PRODUCTION    =    MOBSI_COOKABIT;
        Ai_ProcessInfos (her);

       
    };
};
//--------------------------------------------------------------
INSTANCE PC_Cookabit_End (C_Info)
{
    npc                = PC_Hero;
    nr                = 999;
    condition        = PC_Cookabit_End_Condition;
    information        = PC_Cookabit_End_Info;
    permanent        = TRUE;
    description        = DIALOG_ENDE;
};

FUNC INT PC_Cookabit_End_Condition ()
{
    if (PLAYER_MOBSI_PRODUCTION    ==    MOBSI_COOKABIT)
    && (ZupyStart == FALSE)
    {    
        return TRUE;
    };
};

FUNC VOID PC_Cookabit_End_Info()
{
    B_ENDPRODUCTIONDIALOG ();
};

//*******************************************************
//Schnaps brennen
//*******************************************************
var int ZupyStart;
//----------------------
INSTANCE PC_Zupy_Start (C_Info)
{
    npc                = PC_Hero;
    nr                = 10;
    condition        = PC_Zupy_Start_Condition;
    information        = PC_Zupy_Start_Info;
    permanent        = TRUE;
    description        = "Gotuj zupę";
};

FUNC INT PC_Zupy_Start_Condition ()
{
    if (PLAYER_MOBSI_PRODUCTION    ==    MOBSI_COOKABIT)
    && (ZupyStart == FALSE)
    {    
        return TRUE;
    };
};

FUNC VOID PC_Zupy_Start_Info()
{
    ZupyStart = TRUE;
};
//*******************************************************
INSTANCE PC_Zupy_Stop (C_Info)
{
    npc                = PC_Hero;
    nr                = 99;
    condition        = PC_Zupy_Stop_Condition;
    information        = PC_Zupy_Stop_Info;
    permanent        = TRUE;
    description        = DIALOG_BACK;
};

FUNC INT PC_Zupy_Stop_Condition ()
{
    if (PLAYER_MOBSI_PRODUCTION    ==    MOBSI_COOKABIT)
    && (ZupyStart == TRUE)
    {    
        return TRUE;
    };
};

FUNC VOID PC_Zupy_Stop_Info()
{
    ZupyStart = FALSE;
};
//*******************************************************
INSTANCE PC_Zupy_Rybna (C_Info)
{
    npc                = PC_Hero;
    nr                = 1;
    condition        = PC_Zupy_Rybna_Condition;
    information        = PC_Zupy_Rybna_Info;
    permanent        = TRUE;
    description        = "Ugotuj zupę rybną";
};

FUNC INT PC_Zupy_Rybna_Condition ()
{
    if (PLAYER_MOBSI_PRODUCTION    ==    MOBSI_COOKABIT)
    && (ZupyStart == TRUE)
    {    
        return TRUE;
    };
};

FUNC VOID PC_Zupy_Rybna_Info()
{
    if (Npc_HasItems (self, ItFo_water) >= 2)
    && (Npc_HasItems (self, ItFo_Fish)        >= 3)
    {
        Npc_RemoveInvItems (self, ItFo_Water,2);
        Npc_RemoveInvItems (self, ItFo_Fish,3);
       
        Print ("Ugotowałeś 4 talerze zupy rybnej!");
        CreateInvItems (self, ItFo_FishSoup,4);
    }
    else
    {
        Print (PRINT_ProdItemsMissing);    
    };
    B_ENDPRODUCTIONDIALOG ();
};

EDIT: A tak się zastanawiam czy dałoby radę zmienić voba z którym otrzymujemy smażone mięso mogła by pomóc?
 

Ziomalek

Ziomalek

Użytkownicy
posty28
  • Użytkownicy
Ale uprzejmi jesteście normalnie...
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry