Witam!
Mam problem, otóż powiększyłem chatę Fiska w 3DS Maxie, a następnie przez funkcje macors w spacerze połączyłem nowego mmesha ze starym (oldcamp), żeby wczytały mi się voby do nowego świata. No i niby działa, edytowana w 3ds maxie chata jest tak samo jak voby, tylko że z "czystego" oldcamp importowała się również ściana w domu Fiska która w nowym meshu została usunięta. I wygląda to tak:
http://fotoo.pl/zdjecia/files/2010-08/dd2db738.png - z jednej strony
http://fotoo.pl/zdjecia/files/2010-08/26f11bdc.jpg - z drugiej strony
Tej ściany chyba się już usunąć nie da, ale czy jest sposób, aby ustawić tą ścianę na przezroczystą (żeby można było przez nią przechodzić, tak jak liście lub woda) oraz zmienić teksturę ścianie na również przezroczystą?
Proszę o pomoc, z góry dzięki.
Pozdrawiam Dartam.