Witam dziś patrzyłem trochę w skrypty monologów z MT i mam pytania odnośnie tej części
func void COOKABIT_S1 ()
{
MobUse = Cooker_Used;
var C_NPC him; him = Hlp_GetNpc(PC_Hero);
var C_NPC rocker; rocker = Hlp_GetNpc(PC_Rockefeller);
//***ALT** if (Hlp_GetInstanceID (self)== Hlp_GetInstanceID (Hero)) // MH: geändert, damit kontrollierte NSCs nicht schlafen können!
if ( (Hlp_GetInstanceID(self)==Hlp_GetInstanceID(him))||(Hlp_GetInstanceID(self)==Hlp
_GetInstanceID(rocker)) )
{
self.aivar[AIV_INVINCIBLE]=TRUE;
Ai_ProcessInfos (him);
};
};
//JEST TO SKRYPT Z MT
czyli tak na początek dali zmienną żeby rozpoznawało jakie dialogi ma wyświetlić
potem dali zmienne aby działały na beziego i jego "zastępce" XD rockefellera i tu
1 pytanie można to pominąć w skrypcie monologu i dać do story_globals.d razem z przypisem ?
2 dla czego
Ai_ProcessInfos (him);
jest him ? skoro jest to zmienna beziego to po co robiło się zmienna rockefellera ???
3
func void COOKABIT_S1 ()
uruchamia się przy wszystkich garach standardowo czy trzeba wprowadzać zmiany mob`ów w spacerze ??
4 jeśli standardowo to jaki void jest uruchamiany przy siadaniu przy ławkach
z góry dzięki za każda odp