Jeśli NPC żyje 2368 2

O temacie

Autor StarFighter

Zaczęty 5.06.2010 roku

Wyświetleń 2368

Odpowiedzi 2

StarFighter

StarFighter

Użytkownicy
posty65
  • Użytkownicy
Jak zrobić, by postać zagadała do nas tylko jeśli npc ŻYJE?
Jeśli nie żyje to mamy
Cytuj
if (Npc_IsDead(ORG_855_Wolf))
   

   {
    return TRUE;
    };
Próbowałem
Cytuj
if (Npc_IsNotDead(ORG_855_Wolf))
   

   {
    return TRUE;
    };
Nie działało
Cytuj
if (Npc_Live(ORG_855_Wolf))
   

   {
    return TRUE;
    };
Nie działało
Cytuj
if (Npc_Lives(ORG_855_Wolf))
   

   {
    return TRUE;
    };
Nie działało

Cytuj
if (Npc_IsDead(ORG_855_Wolf))
   

   {
    return FALSE;
    };
Nie było błędów w spacerze ale postać nie chciała do mnie zagadać. Po jakimś czasie połapałem się że określiłem (chyba) kiedy postać NIE zagada, ale nie kiedy MA zagadać. Więc dodałem standardowy warunek

Cytuj
{
   return 1;
};

Nie zadziałało.

Więc połączyłem return i if npc dead &&: też nie zadziałało

W tym momencie (po każdej próbie sprawdzałem spacerem który naprawdę długo się ładuje) skończyła mi się cierpliwość.

Czy mógłby ktoś mi pomóc i napisać jak postawić warunek "jeśli npc żyje"?
 

sebinho

sebinho

Użytkownicy
posty339
Propsy44
Profesjabrak
  • Użytkownicy

sebinho

Jeśli NPC żyje
#1 2010-06-05, 09:30(Ostatnia zmiana: 2010-06-05, 09:30)
Postaw "!" przed warunkiem:
if !(Npc_IsDead(ORG_855_Wolf))


{
return TRUE;
};
 

StarFighter

StarFighter

Użytkownicy
posty65
  • Użytkownicy
Wszystko działa jak należy - npc zagaduje jeśli gość jeszcze żyje.
Dzięki za pomoc.
 :D
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry